Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes en grense på hvor stor Supporten kan være også. Ansetter du for mange, blir du nødt til å sparke de etter hvert. Dessuten tar opplæring og kursing tid og penger.

Selvfølgelig, og dette er lettere å balansere jo større organisasjonen din er. Bruker de 3 uker så har de åpenbart ikke for mange.

AtW

Lenke til kommentar

Ja, det har vært noen super-deals hos Humble Bundle i år. Det strider litt imot det jeg anser som innhold i Humble Bundle og andre indie bundles, men det er rett og slett fantastiske deals. Kjøper stort sett minst en BTA (til bruttern), og en til meg selv hvis jeg skulle mangle et spill fra den.

:)

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp holdt på en time med å klikke rundt på de forbanna sidene til Microsoft på grunn av et glemt passord til denne Games For Windows Live som desverre DiRT 3 har. Og skrekk å gru for et elendig system! Det tok meg 20 minutter å i det hele tatt finne frem til et menneske, og det mennesket kunne overhode ikke hjelpe meg med min konto.

Normalt er det jo bare å skrive inn mailkonto, be om å få nytt passord på mail og klikke linken. Med microsoft så er alt fubar fra starten av.

Kanskje bare kontakte Steam og få pengen tilbake, for spillet er pungtert av anti-spillsystemet GFWL.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...