kaaasen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 De brukte 21 dager sist jeg sendte en ticket. De vet å ta seg god tid. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Gikk ganske raskt her ihvertfall. Første ticket tok rundt 2 dager, den andre brukte de 4 dager å svare på. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Kan nå tenke meg at Steam mottar noen 1000 henvendelser hver dag. Da er det kanskje ikke så rart ting tar litt tid. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Kan nå tenke meg at Steam mottar noen 1000 henvendelser hver dag. Da er det kanskje ikke så rart ting tar litt tid. Ja, for det er jo helt umulig å skalere opp brukerstøtte... AtW 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Håper nå det ikke tar så alt for lang tid ettersom jeg ser på det som en ganske alvorlig feil at jeg ikke får kjøpe noen spill. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ja, for det er jo helt umulig å skalere opp brukerstøtte... AtW Det koster penger, å som vi vet er penger det viktigste som finnes i dag. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det koster penger, å som vi vet er penger det viktigste som finnes i dag. Det er greit nok Steam er for griske til å gi god kundesvervice, det er grunnen, har ingenting å gjøre med at de får mange henvendelser. AtW Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det finnes en grense på hvor stor Supporten kan være også. Ansetter du for mange, blir du nødt til å sparke de etter hvert. Dessuten tar opplæring og kursing tid og penger. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det finnes en grense på hvor stor Supporten kan være også. Ansetter du for mange, blir du nødt til å sparke de etter hvert. Dessuten tar opplæring og kursing tid og penger. Selvfølgelig, og dette er lettere å balansere jo større organisasjonen din er. Bruker de 3 uker så har de åpenbart ikke for mange. AtW Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Kommer ann på problemets art. Det kan være flere grunner til det ikke har blitt tatt tak i. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Kommer ann på problemets art. Det kan være flere grunner til det ikke har blitt tatt tak i. 4 dager er heller ikke akkurat særlig kjapp service, 2 dager er vel akseptabelt. AtW Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Nå tjener vel Steam godt med penger så noen unnskylding har de ikke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 Førstemann til mølla: Risen 2, Sacred 2 Gold, Saints Row 2, og Saints Row: The Third QZLZ9-Z8RH0-JHXDL Metro 2033, Risen, og Sacred Citadel RZ0TB-0JE0J-HK329 Bare hyggelig 8 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Meget hyggelig, jeg snappet Metro 2033+ AtW Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Der var folk kjappe Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Har allerede denne pakka Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 TMB vant gårsdagens internett. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg kjøper alltid slike gode Humble Bundle tilbud. Får mye bra veldig billig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Ja, det har vært noen super-deals hos Humble Bundle i år. Det strider litt imot det jeg anser som innhold i Humble Bundle og andre indie bundles, men det er rett og slett fantastiske deals. Kjøper stort sett minst en BTA (til bruttern), og en til meg selv hvis jeg skulle mangle et spill fra den. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Nå har jeg nettopp holdt på en time med å klikke rundt på de forbanna sidene til Microsoft på grunn av et glemt passord til denne Games For Windows Live som desverre DiRT 3 har. Og skrekk å gru for et elendig system! Det tok meg 20 minutter å i det hele tatt finne frem til et menneske, og det mennesket kunne overhode ikke hjelpe meg med min konto. Normalt er det jo bare å skrive inn mailkonto, be om å få nytt passord på mail og klikke linken. Med microsoft så er alt fubar fra starten av. Kanskje bare kontakte Steam og få pengen tilbake, for spillet er pungtert av anti-spillsystemet GFWL. Endret 13. august 2013 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå