XE800 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Steam store er nede ser det ut til? For stor pågang? Skulle kjøpe 4x Sacraboar til ungene og meg. Virker som både Steampowered.com og GamersGate.com er nede samtidig? Kommer heller ikke inn på Steam-klienten ("Steam is having trouble connecting to the Steam servers"). Noen som har glemt å betale mafiaen for "beskyttelse", mon tro? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Ser ut som at alt er oppe og går igjen nå. Kjøpte Trine, gleder meg til å se hvilke spill som kommer på tilbud klokka 19.00 Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har ikke kommet opp for min del. Har testet å bruke VPN mot Nederland og USA. Og da funker det fint. Tror noe er sperret en plass. Enten IP region block eller en eller annen routing til USA som er bugget. Jeg bruker GET som ISP. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kommer meg ikke inn på steamklienten eller steampowered.com jeg faens drit, ikke offline modus heller Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi diskuterte og informerte om tilbud på Steam Akkurat nå er det stort sommersalg med opptil 80% avslag på noen spill. Det er også salg på samlepakker og DLC. Frem til klokken 19 i kveld er det også ekstra salg på noen få spill, regner med at det kommer nye klokken 19. Må bare rette på den første faktaen du kommer med. Det er opptil -95% avslag Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 er vell endel som har kjøpt spill mens det er så blillig som spill bør være =) jeg kjøpte codemasters pakka. i dag har steam lasta ned litt over 20GB alt :O Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi diskuterte og informerte om tilbud på Steam Akkurat nå er det stort sommersalg med opptil 80% avslag på noen spill. Det er også salg på samlepakker og DLC. Frem til klokken 19 i kveld er det også ekstra salg på noen få spill, regner med at det kommer nye klokken 19. Må bare rette på den første faktaen du kommer med. Det er opptil -95% avslag Takk for det er vell endel som har kjøpt spill mens det er så blillig som spill bør være =) jeg kjøpte codemasters pakka. i dag har steam lasta ned litt over 20GB alt :O Jepp, serverne dems pleier å slite når de har slike tilbud Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jaggu, kommer ikke inn jeg heller. Menmen, har ikke penger på konto før den 30. så no harm done. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 argh! Jeg å vil kjøpe billig Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kjøpte hele Unreal og Unreal Tournament-serien i går for tja 14euro. Billig som faen. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Er nokk en som har snubblet i en fiberoptisk kabel, ilfg denne sjekk siden så er også stockholm rammet http://www.watchmous.../en/checkit.php Endret 25. juni 2010 av Bad_Byte Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Ghostbusters for €4 xD Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 REsident evil på tilbud, og ingen penger på konto. Penga går fort med Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er nokk en som har snubblet i en fiberoptisk kabel, ilfg denne sjekk siden så er også stockholm rammet http://www.watchmous.../en/checkit.php Jeg vet at jeg bruker den svenske nedlastings serveren, kan det ha noe med at jeg verken kommer inn på siden dems, eller selve steam? Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg liker ikke å gå OT, men jeg gikk inn på GET for å sjekke driftstatus der jeg bor. Følgende informasjon er skrevet der jeg bor: For tiden kan Get-kunder oppleve problemer med å nå enkelte utenlandske nettsider, blant annet Microsoft.com og XBox Live. Vi arbeider med å finne årsaken til problemet, og beklager eventuelle ulemper dette medfører. Jeg kjøpte noen ting sent i går før jeg la meg og hadde tenkt å laste ned dette når jeg kom fra jobb, men her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg kommer heller ikke inn, men finn news popup for tilbudene. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg kommer heller ikke inn, men finn news popup for tilbudene. Kommer du inn på steam da? Jeg restartert steam, og vips kom jeg ikke inn mer. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg kommer heller ikke inn, men finn news popup for tilbudene. Kommer du inn på steam da? Jeg restartert steam, og vips kom jeg ikke inn mer. Friends og Library er eneste som fungerer. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Helv¨^* asså ! Hvorfor må dette skje Lenke til kommentar
Khani Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) De utsetter nok salget pga dette. Også skal du laste ned noe spill. Ikke last ned fra den norske serveren. Fikk faktisk bedre nedlasting via de tyske serverne. Endret 25. juni 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå