cowboy bob Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Om codemasters og de der gjør seg vanskelige kan du sende et par tickets til Steam så refunderer de det, dersom det virker som om det blir for mye bry for å få CD keyen Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Noen som har vært borti dette før: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ser ut som det er anti fraud-beskyttelse av noe slag. Et kjapt søk gav meg denne tråden: http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/828938354877841647/ Ta kontakt med kundeservice, du. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hmm, merkelig.. Fikk kjøpt alle de andre spille jeg skulle kjøpe men ikke Splinter Cell Blacklist. Lenke til kommentar
Populært innlegg Dore123m Skrevet 7. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2013 Hmm, merkelig.. Fikk kjøpt alle de andre spille jeg skulle kjøpe men ikke Splinter Cell Blacklist. Hmh, kanskje du er svartelistet he he 10 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Svartelistet for hva? Kjøpe spill? Prøvde å kjøpe The Walking Dead DLC men nå får jeg opp "Det ser ut til å ha oppstått en feil under forberedelsen eller oppdateringen av transaksjonen din. Vennligst vent et minutt og prøv igjen, eller kontakt kundestøtte for å få hjelp" Får prøve igjen i morgen ellers får jeg kontakte Steam support. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Svartelistet for hva? Kjøpe spill? Prøvde å kjøpe The Walking Dead DLC men nå får jeg opp "Det ser ut til å ha oppstått en feil under forberedelsen eller oppdateringen av transaksjonen din. Vennligst vent et minutt og prøv igjen, eller kontakt kundestøtte for å få hjelp" Får prøve igjen i morgen ellers får jeg kontakte Steam support. Det var en spøk, det heter Splinter cell: BLACKLIST, get it? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ah, bare litt irritert akkurat nå. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ah, bare litt irritert akkurat nå. Prøvd å slette Steam.dll filen? Blir en automatisk update som KAN fikse problemet. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Funket ikke det heller, men har sendt melding til Steam support så får jeg håpe de har fikset feilen iløpet av morgendagen. Endret 7. august 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Wiii Dead Island var overaskende bra Glad jeg gidde over 25 for den pakken som var linkete tidligere, håper barre riptide er like bra eller bedre Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Finnes det en Steam tråd som gjelder bytting av spill, trading cards, coupons og lignende? mersom dedikert til ting som kan selges på Marketplace. Har forresten coupons hvis noen er interessert. Awesomenauts 66% Strike Suit Infinity 33% Hamiltons Great Adventure 75% Droid Assault 75% Trine 2 50% Twin Sector 50% Revenge of the Titans 66% Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Finnes det en Steam tråd som gjelder bytting av spill, trading cards, coupons og lignende? mersom dedikert til ting som kan selges på Marketplace. Har forresten coupons hvis noen er interessert. Awesomenauts 66% Strike Suit Infinity 33% Hamiltons Great Adventure 75% Droid Assault 75% Trine 2 50% Twin Sector 50% Revenge of the Titans 66% Den store Steam Trading Cards-tråden Den dekker ihvertfall kortene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 F1 2012 for 7,49 euro denne helga Dem må hvertfall jeg kjøpe. Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Merker jeg får kort av det meste jeg kjøpte under salget, kan de brukes til noe annet enn å bli solgt for 0.10$ per stk? Har riktignok snart nok til å tjene litt på dem. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Merker jeg får kort av det meste jeg kjøpte under salget, kan de brukes til noe annet enn å bli solgt for 0.10$ per stk? Har riktignok snart nok til å tjene litt på dem. Ta en titt her så ser du hva du kan bruke kortene til annet enn å tjene penger. Endret 9. august 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Merker jeg blir småkvalm av den siden der. Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ta en titt her så ser du hva du kan bruke kortene til annet enn å tjene penger. Ah, er level-pisset. Gidder ikke engang sette meg inn i det. Steam har blitt helt "fæl" etter det. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Kanskje ikke helt riktig tråd å spørre om dette her, men er det noen som har erfaring med Steam support og hvor lang tid de normalt bruker for å svare? Har sendte melding angående det at jeg ikke får kjøpt spill for ca 2 dager siden men enda ikke hørt et ord fra de. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 De kan bruke lang tid, gjerne 3-4 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå