Slimda Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Det er et av de bedre RPG-ene per dags dato, og med tanken på hvor mange timer med underholdning man får både orginalt og via mods, er kjøpet av spillet en selvfølge. Finnes sikkert mods for combaten også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg kjøpte Fallout: New Vegas fordi det så ut som et spill som kunne interessere meg. Har ikke spilt det enda, men har planer om det snart. Under 1 time igjen av Skyrim tilbudet :O .. *Tenke tenke*.. Men samtidig er det jo mange mods til spillet, så det kan jo få fart på saker og ting. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Og jeg er ikke engang ferdig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Er en venn av meg som har 237 timer spilt. Ok, jeg kjøper det Men er det noen store forskjeller på Legendary Edition og Standard? Det er jo med DLCene, men er de verdt det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 There we go! http://gyazo.com/c08ae7a668d127441dcc08fd8c559020 La den til i inventory i tilfelle jeg ikke har tid til å spille det når skolen begynner, så jeg kan bytte / selge det, men mest sannsynlig kommer jeg til å spille det i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Måtte bare ha klørne i Wolf Pack. Wolfenstein 3D, Spear of Destiny og Return to Castle Wolfenstein. Siden dere nevner Fallout New Vegas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Nesten 1000 timer? ... Det må har vært mye tid der du ikke har spilt, men bare latt spillet kjøre Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Gikk permittert i 4 mnd og da ble det spilling fra morgen til kveld. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Fallout:NV må være det eneste spillet fra Obsidian jeg ikke har klart ut opp ti flere ganger. Hadde kommet et stykke men mistet saven min, deretter forsvant all motivasjonen. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Samme skjedde med meg, saven funket plutselig ikke lenger, å neste save var maaaange timer tilbake i spillet. Etter det har jeg heller ikke spilt det igjen. Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Når man snakker om RPG og Skyrim. Noen som kan anbefale mods til Skyrim? Endret 5. august 2013 av B.Jarne Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Når man snakker om RPG og Skyrim. Noen som kan anbefale mods til Skyrim? 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Når man snakker om RPG og Skyrim. Noen som kan anbefale mods til Skyrim? Selv begynte jeg å spille Skryim for ca en uke siden og har rundt 50 mods installert. For å nevne noen få av de: SkyUI Falskaar (Utrolig bra laget og av høy kvalitet) Monster mod Skyrim Immersive Creatures Interesting NPCs Climates Of Tamriel Immersive Armors UFO - Ultimate Follower Overhaul Immersive Weapons Dette er noen av de største modsene jeg bruker som ikke har med texture å gjøre. Et tips hvis du skal laste ned mange texture-pakker er å følge med på VRAM bruken siden jeg lett brukte opp 3 GB til GTX 780 som førte til CTD hver gang. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Sendt mail til Steam nå da jeg fortsatt får feilmeldingen Failed to contact key server når jeg prøver å spille Fallout 3 og etter tre dager synes jeg det skulle vært i orden! Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kjenner igjen den stemmen...... Lenke til kommentar
C.. Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Sendt mail til Steam nå da jeg fortsatt får feilmeldingen Failed to contact key server når jeg prøver å spille Fallout 3 og etter tre dager synes jeg det skulle vært i orden! Og der fikk jeg svar fra Steam. Da funker Fallout 3, endelig! 2 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg kjøpte Dirt3 engang for en stund siden, men har aldri fått spillt det pga lisenskoden ikke fungerer i windows live games. Kontaktet steam, som sa jeg skulle kontakte microsoft, som sa jeg skulle kontakte codemasters, som sa jeg skulle kontakte microsoft igjen. What to do? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Der hadde jeg blitt rasende. Hadde skjelt ut samtlige aktører. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg kjøpte Dirt3 engang for en stund siden, men har aldri fått spillt det pga lisenskoden ikke fungerer i windows live games. Kontaktet steam, som sa jeg skulle kontakte microsoft, som sa jeg skulle kontakte codemasters, som sa jeg skulle kontakte microsoft igjen. What to do? Da sender du mail til samtlige, med kopier av alle mailer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå