henbruas Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 https://www.youtube.com/user/GophersVids Han her har gode tutorials for modding av både FO3, FO:NV og snart Skyrim. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Snakker om mods, og siden Oblivion er på 75% avslag nå, så kan jeg varmt anbefale modden som heter Nehrim. Den gir en helt ny og stor verden hvor alt er lagt ut for hånd, nytt main quest og nye side quest. I tillegg retter den opp på ting folk mislikte i Oblivion som Level og loot scaling, hvordan du levler osv. Selv om det bare er en modd, så var det noe av det beste jeg spilte da det kom ut. http://www.youtube.com/watch?v=Q4aATYTCjvo Lenke til kommentar
C.. Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Da var Fallout 3 kjøpt, står til nedlasting nå! Gleder meg til å våkne i morgen Nå begynner jeg å bli irritert! Prøvd å starte Fallut 3 i hele dag, men får opp feilmelding hver gang som er som følger Failed to contact key server og det er vel heller ingen løsning på dette heller så vidt jeg vet annet enn å bare vente.. Eller vet noen her om noe? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Er det Games for Windows Live eller Steam som gir deg den feilmeldingen? Hvis førstnevnte, prøv denne: http://fallout3.nexusmods.com/mods/1086/? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ifølge forumet til Steam er det fordi de har gått tom for nøkler. Må nok bare vente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kjøpte Fallout: New Vegas i dag. Skal spille det etter at jeg er ferdig med Metro 2033 på Ranger Hardcore Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg lurte på om jeg skulle utfordre meg selv litt. Prøve å fullføre FO3 mainquest uten å fyre av et eneste skudd (untatt med luftgeværet man må bruke under prologen). Altså bare bruke unarmed og melee. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Må nok slå til på Sleeping Dogs til under 50-lappen, drittsekk som jeg er. Angret litt på at jeg ikke slo til under sommersalget. Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Rabatt på alle Skyrim-titler i dag. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 190 kr for Skyrim med tilhørende tillegspakker er ikke en dårlig pris i det hele tatt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 190 kr for Skyrim med tilhørende tillegspakker er ikke en dårlig pris i det hele tatt. Det absolutt verdt pengene. Jeg tror jeg brukte 95 timer på min første gjennomspilling av Skyrim, og det var uten noen av tilleggspakkene! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Bare jeg som selger kort her? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Kan ikke selge, hva om jeg skulle få bruk for ørten duplikater av Skyrim-kortet? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hvem kjøper de? Er jo så lett og få, og kan de brukes til noe? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Bare jeg som selger kort her? Neida, jeg selger alt jeg får jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Nå er SKyrim på 50%, løp og kjøp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Er jeg den eneste som ikke er særlig interessert i Skyrim? Alt ser jo kjempeflott ut, men combat systemet virker ganske dårlig ser det ut som. Når en slår med sverdet på noen så ser det ut som du bare slår i luften.. Er fortsatt usikker på om jeg skal kjøpe det :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Er jeg den eneste som ikke er særlig interessert i Skyrim? Alt ser jo kjempeflott ut, men combat systemet virker ganske dårlig ser det ut som. Når en slår med sverdet på noen så ser det ut som du bare slår i luften.. Er fortsatt usikker på om jeg skal kjøpe det :/ I samme situasjon selv. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hvis du likte oblivion og fallout 3 så ville jeg ha kjøpt det. Men for min del falt jeg aldri for Oblivion eller fallout 3 og ei heller for Skyrim. Spillet er stort og vakkert, men så alt for grunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå