Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakker om mods, og siden Oblivion er på 75% avslag nå, så kan jeg varmt anbefale modden som heter Nehrim. Den gir en helt ny og stor verden hvor alt er lagt ut for hånd, nytt main quest og nye side quest. I tillegg retter den opp på ting folk mislikte i Oblivion som Level og loot scaling, hvordan du levler osv. Selv om det bare er en modd, så var det noe av det beste jeg spilte da det kom ut.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Q4aATYTCjvo

Lenke til kommentar

Da var Fallout 3 kjøpt, står til nedlasting nå! Gleder meg til å våkne i morgen :D

 

Nå begynner jeg å bli irritert! Prøvd å starte Fallut 3 i hele dag, men får opp feilmelding hver gang som er som følger Failed to contact key server og det er vel heller ingen løsning på dette heller så vidt jeg vet annet enn å bare vente.. Eller vet noen her om noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er jeg den eneste som ikke er særlig interessert i Skyrim? Alt ser jo kjempeflott ut, men combat systemet virker ganske dårlig ser det ut som. Når en slår med sverdet på noen så ser det ut som du bare slår i luften.. Er fortsatt usikker på om jeg skal kjøpe det :/

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke er særlig interessert i Skyrim? Alt ser jo kjempeflott ut, men combat systemet virker ganske dårlig ser det ut som. Når en slår med sverdet på noen så ser det ut som du bare slår i luften.. Er fortsatt usikker på om jeg skal kjøpe det :/

I samme situasjon selv.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...