Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bare husk at det er ett gammelt spill. og det fungerer der etter.

 

Står over, som du sier, det er et gammelt spill, og jeg er litt redd for å kjøpe, også aldri spille.. Noe jeg har rundt 30 spill på STEAM allerede som ikke er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe det likevel, siden jeg hører mye positivt om det nå.. :hmm:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

:green: Godt at noen ting gir seg selv...

 

Du MÅ ikke installere noen mod - jeg har aldri brukt mods, og likevel er det et av mine 5 på topp spill.

 

I know, men jeg er litt redd for at jeg blir skremt bort dersom grafikken er så gammel.. :p

Lenke til kommentar

Konge! Gi spillet litt tid, ikke gi opp fordi det er krevende i starten (det er det, og man skjønner ikke alltid hva som skjer), bruk tid til å utforske og undersøke, men trå varsomt pga alle anomalitetene... Plutselig oppdager du at du spiller et spill som er enda mer atmosfærisk og engasjerende enn Metro-spillene! Som i tillegg bygger på den mest geniale sammensmeltingen av to mythos: Chernobyl/Pripjat-mytologien (spøkelsesby og mutanter - med et tildels relativt nøyaktig gjenskapt Pripjat/Chernobyl-område) og en meget bra russisk sci-fi roman som heter "Roadside picnic" av Strugatsky-brødrene.

 

Til slutt, dersom spillet virker å være over "for raskt," husk også at det skal være så mange som hele 7 slutter, har selv bare klart å finne 3.... En er f.eks veldig tidlig, mens en annen innebærer langt mer.

Lenke til kommentar

Det er en del bugs og slikt, noen irriterende elementer. Jeg har kun spillt alle spillene i sin originale form. Det er en stemning som ikke ligner noe annet. Det er dessuten ganske artig skytemekanikk hvor du ser kulene fly ganske unøyaktig rundt siktet og du fyrer av runde etter runde enkeltvis for å treffe hodet på målet. Du har ikke nok ammunisjon til å kun treffe kroppen.

 

Vil anbefale å lese noen tips og triks fordi du vil ha få ressurser og utforsking vil sløse en del av disse.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...