Slimda Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Her er min komplette liste: Totalt 50 Spill, pluss noen DLC-er. Jau jau. Det er faktisk en full "liste" på skjermen min også så måtte klippe av kategorinavnet også. Tsk. Pytt sann. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Sett den mange ganger nå. Well done da. Mye har det gått med på hele gjengen? Endret 23. juli 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Yey, Kentucky Route Zero er på Dagens Tilbud med 50% avslag. Ble skuffet da det tapte valget på sommersalget, så nå ble det kjøpt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Hva slags type spill er det egentlig? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Eventyrspill. Har ikke spilt det selv, men har inntrykk av at det kan minne om The Walking Dead - altså at det er veldig lite gameplay, men du følger en historie og tar valg underveis. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Ys og Trine spill er og på salg, frister nesten og slå till på alle. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Trine 1 og 2 burde isåfall virkelig kjøpes, noen av de vakreste spillene jeg har spilt. Samt nummer 2 er koselig sammens med andre. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Det kan hende at noe er glemt men total summen ble underkant av 100 Euro, synes også det ble mindre kjøp enn sist salg og bare bra er det nå Max Payne 3 FC3: Blood Dragon Duke Nukem Forever Deus Ex: HR Bioshock Bioshock 2 Bioshock Inifite Just Cause 2, alt av DLC Dirt 2 Haug med DLC og cards til alle slags spill Byttet CoD: WaW mot Natural Selection 2 med TheMightyUnknown (takker ^^) Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Ys og Trine spill er og på salg, frister nesten og slå till på alle. Det lille jeg har spilt av Ys var ganske kult, men cutscenesa ødela så fryktelig mye. Treeeeeigt. Lenke til kommentar
furryfury Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 årets fangst skulle gjerne hatt mer men lommeboka var desverre ganske sliten allerede før salget Lenke til kommentar
furryfury Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Her er min komplette liste: Totalt 50 Spill, pluss noen DLC-er. Jau jau. Det er faktisk en full "liste" på skjermen min også så måtte klippe av kategorinavnet også. Tsk. Pytt sann. kjøpte du alle spillene i sommersalget eller er det totale lista for spilla du har på steam? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det er alle spillene jeg kjøpte i salget. Alle spillene mine kan du se her Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Er virkelig Warfram så interessant eller er det bare AFK/Bug tid? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Det var virkelig så interessant. Har ikke spilt det på en stund, da jeg har ventet på en patch (som kom rett i Steam-salget), så skal plukke det opp igjen etter jeg har spist opp de andre spillene. ** Litt ironisk at jeg har så mange spill, og så sitter jeg og spiller et jævla browser-spill: Candy box! Endret 24. juli 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Slimda, du er ikke den eneste Kjøpte meg: Alan Wake Amnesia: The Dark Descent (spillet kræsjer hele tiden nå etter to timer) Civilization V: Gold Edition Dead Space (byttet til meg for Left 4 Dead 2 fordi jeg hadde en ekstra kopi) Deus Ex: Human Revolution Just Cause (kostet bare 0,27 € pga en feil, så kjøpte det på trass..) Just Cause 2 Portal 2 Torchlight II Likevel føler jeg at det ikke er noe å spille.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Har det sånn ganske ofte jeg også. Bikker snart 400 spill på Steam, har en haug på Origin og GOG, men kan sitte og stirre på listen og ende opp med å ikke spille. Men det er kjekt å ha, for plutselig en dag kommer det et sug Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Trine 1 og 2 burde isåfall virkelig kjøpes, noen av de vakreste spillene jeg har spilt. Samt nummer 2 er koselig sammens med andre. Slo til på begge Trine spillene til en total pris på 3,22 Euro. Yay! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det vil jeg kalle et kupp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Er "S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl" verd pengene? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 For den som liker slike typer spill, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå