SHHHKSHHHK Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Der fikk jeg kjøpt Mass Effect. EDIT: Egentlig kjøpte jeg det i går, da. Endret 25. desember 2010 av Dermuszdel 1 Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Der fikk jeg kjøpt Mass Effect. EDIT: Egentlig kjøpte jeg det i går, da. EA Store har 50% på alt i sin butikk nå og har både ME1 og 2 til en del mindre en Steam Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Men EA Store-versjonen har helt forjævlig DRM. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har boikottet EA, så der går jeg ikke. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hos EA Store kjøper man ikke, man inngår en lite fordelaktig leieavtale. Styr unna. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Er det verd å kjøpe R.U.S.E. for 34 Euro? Aka ca 266 kr Har lyst å kjøpe spillet, vært interessert i spillet siden jeg såg traileren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) DA var jeg ferdig med mine spillkjøp på Steam. Jeg har brukt ca 500 kr Og dette er hva jeg har fått for de: Just Cause 2 Metro 2033 Red Alert 3 (Elsket toeren, så jeg måtte ha det) Crysis complete pack (Crysis, Warhead og Wars) Half Life complete Pack (Half-life 2, 2 deathmatch, 2 episode one og two, 2 lost coast, half life blue shift, opposing force og Team fortress Calssic) Left 4 dead 2 Mirrors Edge Operation Flashpoint: Dragon Rising RUSH Stalker bundle (Call og Pripyat og Shadow of CHeronobyl) Mail-innboksen min er FULL av mail fra Steam, og jeg har nok spill til neste jul Edit: la til liste Endret 3. januar 2011 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kjøpte Mafia 2, Bioshock og Bioshock 2 til den rette sum av 28£. Mafia 2 har jeg begynt på å jeg bare elske hele atmosfæren i spillet Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kjøpte Mafia 2, Bioshock og Bioshock 2 til den rette sum av 28£. Mafia 2 har jeg begynt på å jeg bare elske hele atmosfæren i spillet Men det er forferdelig kort. Stoppet etter noen få timer jeg, får å spare det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Mine kjøp i den siste perioden: Bob came in pieces Brainpipe Disciples III Gridrunner Half life: Blue shift Half life: Opposing Force Operation Flashpoint Protogalaxy QuantZ Stalker Call of Pripyat Stalker Shadow of Chernobyl SimCity 4 Team Fortress 2 Team Fortress Classic Tom Clancy Ghost Recon The Witcher Zombie Driver Yeah... I pretty much went crazy. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt å se jeg ikke er den eneste som kjøpte mange spill mens salget varte! Amnesia: The Dark Descent Crysis Crysis Warhead Crysis Wars Dead Space Dragon Age: Origins ultimate edition Fallout 3 GOTY Greed Corp Hacker Evolution (del av indie game bundle) Hammer Fight (indie bundle) Kings Bounty: The Legend Kings Bounty: Crossworlds Kings Bounty: Armored Princess Left 4 Dead 2 Mass Effect (som jeg allerede har til X360 >.>) Mount & Blade: Warband Plants vs Zombies GOTY Recettear: An Item Shop's Tale Spore og 2 expansion packs Creepy & Cute parts og Galactic Adventures System Protocol One (indie bundle) Twin Sector(indie bundle) Uplink (indie bundle) ...blei en del flere enn planlagt ja. >_< Lenke til kommentar
Khani Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Audiosurf Beat hazard Bit Trip Dirt 2 The polynomial Red faction guerrilla Stalker Call of Chernobyl Stalker Call og Pripyat Rytmn zone Ble nå litt i salget. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 GTA IV Complete Bundle Fallout: New Vegas Risen Darksiders Angret litt på jeg ikke kjøpte Dragon age.. Valgte og ikke kjøpe fler, siden da får jeg aldri spilt igjennom noen av de En ting.. jeg får ikke til Darksiders spillet. det blir bare svart skjerm når jeg nermer meg menyen på spillet.. (når jeg går inn på spillet) Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Er det salgt fortsatt på Steam eller? Eller var det bare i starten av januar? Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det var jule salget som ble snakket om over her. Eller jul/romjul/nyttår for å være mer korrekt. Så du er nok litt seint ute. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Dead Space 65 % Avslag Dead Space 75 % Avslag hvis du forhåndsbestiller Dead Space 2 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er det noen som vet om det finnes en prisvarsler for Steam. Skal haCivilization IV Complete så snart Steam kjører en kampanje. De har vel hatt denne pakken til ca €10 flere ganger. Enn så lenge klarer jeg meg med Civ 3. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Civ 3 ?!? Noen som fortatt spiller det ? Hvorfor ikke Civ 5? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor ikke Civ 5? Gammel maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå