Sanchez_ Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Batman Arkham City Bioshock Infinite Borderlands 2 Counter Strike Source Skyrim Far Cry 3 Garry's Mod Grand Theft Auto IV Portal 2 Saints Row 3 The Walking Dead Worms Revolution Rundt tusenlappen for disse. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Ingen storkjøp i år, men plukket opp et par spill: Deadlight Drakensang Eador: MotBW Risen 2 - Dark Waters Sins of a Solar Empire: Rebellion To the Moon Torchlight 2 Under the Ocean. Dragonborn DLC Rise of the Samurai DLC Expeditions: Conquistador Endret 22. juli 2013 av Runarbs Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Huff, blei litt i år også ja. Trading cards for 30€ (foil), som forhåpentlegvis aukar veldig i verdi. Dragonborn DLC McPixel Red Faction Guerrilla Mirror's Edge Endless Space Civ V: Brave New World Dishonored Secret of the Magic Crystals Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Årets fangst ble Kerbal Space Program og Retro/Grade. Godt fornøyd med begge to. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Noen rutinerte steam-folk her som vet om Mafia 2 pleier å komme på tilbud? Det har ligget på 50% hele salget, og jeg hadde håpet på at det skulle gå ned til 75%. Men det skjedde altså ikke... Så vet ikke om jeg heller skal vente til en annen anledning hvis spillet går ned til 75%. Jeg vet at Mafia 2 at vært på tilbud med 75% avslag både på Steam og Greenmangaming.com ganske nylig. Det skjer vel ikke ofte, men jeg kan langt på vei garantere at du vil komme over et slikt tilbud innen jul. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Er salget ferdig for sommeren? Når kommer neste salg, til høsten? Kjøpte disse spillene: Mafia 2 CS:GO Dirt 3 Tomb Riader Deus Ex: HR Age of Empires 2 HD Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Synes dagens tilbud var så godt at jeg valgte å slå til på det også. Giana Sisters: Twisted Dreams med 80% rabatt blir bare €2,99. Og etter å ha hørt såpass mye bra om det kan det være vel verdt å prøve ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Her er min liste: Afterfall InSanity Extended Edition Sid Meier's Civilization V: Gold Velvet Assassin (søppel) Hydrophobia: Prophecy The Walking Dead FEZ The Walking Dead: 400 Days Sleeping Dogs The Witcher: Enhanced Edition The Witcher 2 Dishonored (ROW) Assassin's Creed II: Deluxe Edition Assassin's Creed Brotherhood Assassin's Creed Revelations Worms Revolution Alle spillene ble kjøpt til sammen for: 66,93 euro, som tilsvarer 525,297 NOK. Er glad for at jeg ikke kom over 1000 kr. Er salget ferdig for sommeren? Når kommer neste salg, til høsten? Det er et salg til julen. Endret 22. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Nå kan vel kanskje trådtittel oppdateres også *host host* Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Det var da voldsomt til fart da! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Ble litt mer enn jeg hadde planlagt mot slutten.. Antichamber Bioshock Infinite (ugh, dyrt) Borderlands 2 Psycho Pack Borderlands 2 (gave) Deadlight Deus Ex: Human Revolution - Standard Edition + alle DLC Dishonored Far Cry 3 Garry's Mod Sid Meier's Civilization V: Gold Tomb Raider Collection (alle spillene) Torchlight II Trials Evolution Gold Totalt: 137.86 € (ca. 1080 NOK) Endret 22. juli 2013 av Occi Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Giana Sisters: Twisted Dreams Retro City Rampage Worms Revolution Just Cause Monaco Evoland Torchlight II SimCity 4 Deluxe RollerCoaster Tycoon 3: Platinum The Witcher 2 Tomb Raider: Underworld Tomb Raider FEZ Sid Meier's Civilization V: Brave New World Counter-Strike: Global Offensive Need For Speed: Hot Pursuit The Walking Dead: 400 Days Dette ble salgets fangst for min del. Har ikke regnet på hvor mye det ble, men det ble garantert dyrere enn jeg hadde planlagt. Jaja, nå har jeg en enda større backlog slik at jeg trygt kan gå høsten og vinteren i møte uten å gå tom for spill i det minste! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Mine spill ble: - Retro City Rampage - Prison Architect - Monaco - Rogue Legacy - Gunpoint - Sleeping Dogs - Mark of the Ninja - Reus - Stardrive - Commandos Pack - Kinetic Void - Fez - Antichamber til en nette sum av 82.5€ eller 647 norske kroner. Noe som er rundt 100€ mindre en jeg brukte på julesalget. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 DiRt 3 Farcry 3 Sniper Elite 2: Zombies Sleeping Dogs Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Ble noen på meg også: -World in Conflict: Complete -Expeditions: Conquistador -Audiosurf -Kentucky Route Zero -Surgeon Simulator -Under the Ocean -To The Moon -Mirror's Edge -Grid -Commandos Pack -Tomb Raider: Anniversary -Universe Sandbox -Bully: Scholarship Edition -Sleeping Dogs -Just Cause 2 -LEGO Lord of the Rings -Giana Sisters: Twisted Dreams Endret 23. juli 2013 av Bgarion Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Et par spill: Giana Sisters: Twisted Dreams Tomb Raider ROW Fly'N Dark Souls Orcs Must Die 2 - Complete Pack Castle Crashers Terraria Fallout New Vegas Ultimate Spec Ops The Line Kerbal Space Program Fallout: New Vegas Sanctum 2 Poker Night 2 Borderlands 2 Season Pass ROW Universe Sandbox Hitman Absolution Garry's Mod Scribblenauts Unlimited Chivalry: Medieval Warfare Sleeping Dogs Super Meat Boy Surgeon Simulator McPixel FEZ Tales from Space: Mutant Blobs Attack Half Minute Hero: Super Mega Neo Climax Ultimate Boy Amnesia: The Dark Descent Puzzle Dimension Blocks That Matter Go Home Dinosaurs! Thomas Was Alone Strike Suit Infinity Zombie Driver HD Endless Space - Emperor Special Edition Psychonauts Counter-Strike: Global Offensive Mark of the Ninja Retail Left 4 Dead 2 Fallout: New Vegas ble kjøpt to ganger fordi jeg tok feil utgave først... Totalt kom det på 160,7 €, som tilsvarer cirka 1260 kroner. Au. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Kjøpte ikke så mye, men når jeg så at det eneste spillet jeg ikke hadde på sistedagssalget var Kerbal Space Program måtte jeg bare ha det også. Og det var jo kult, ble sittende og 'spille' til halv tre i natt! Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Deadlight Ganske gøy første gangen igjennom, men desverre blir det kjedelig før jeg ble god nok til å ta det på nightmare mode (noen helvetes greier ca midt i spillet som tok evigheter å bli god på). Orket bare 11 timer. GTA IV Begynte tregt, men ble bedre. Men alt i alt var storyen noe spredd, brydde meg aldri stort om de forskjellige folkene jeg fikk missions av. Siste mission (revenge) var bugga så jeg fikk ikke runnet det. Kjipt etter at jeg brukte 27 timer i spillet å ikke få se credits rulle. Ace Event Horizon Noe flygreier, ikke prøvd enda, ser bra ut. GTA 3, VC og ett til tror jeg Hører GTA'ene før IV var bedre, og de så gode ut på ESA 2013, så kjøpte for å spille en dag. Tror ikke jeg kjøpte mer, salget var egentlig noe tørt denne gangen. Endret 23. juli 2013 av hopp1a Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Tror jeg brukte rundt 3000,- på 30-40 50+ spill Har langt fra testet alle, men de jeg har prøvd er jeg veldig fornøyd med. Det er rett og slett sykt mange gode spill der ute, i alle sjangre. Endret 23. juli 2013 av XE800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå