Kharan Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Også: Har ikke Paypal selv, men fungerer dette altså slik at du bruker ditt kort opp mot paypal, og så går pengene fra en paypalkonto videre til butikken. Altså ingen direkte oversending av kortinformasjon eller annet, og dermed tryggere? Ja, Paypal blir da et mellomledd mellom banken din og betalingsmottaker. Mottaker vil da aldri se noe konto- eller kortnummer, men vil få et referansenummer fra Paypal istedet der betalingen befinner seg. En kollega erfarte at noen nøkkelselgere krever kopi av pass e.l. hvis man skal betale med kort. De krever derimot ingenting av papirer hvis man betaler med Paypal, så da var valget svært enkelt. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hva snakker dere om? Hva er foil. Hvorfor vil noen ha foil? Jeg pleier å bruke steam for å spille. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Ta en tur over i Steam TCG tråden for mer info. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg bruker Paypal for det meste selv. Har også opplevd at Paypal kontoen ble misbrukt, da jeg hadde samme passord på den som en del annet (les: min feil). To beløp ble forsøkt trukket fra kort. Paypal sperret andre forsøk, og refunderte det første etter en epost fra meg. Bruker ellers kredittkort også der Paypal ikke er støttet, da det kan være greiere å sperre/få refundert beløp ved evt misbruk. Tilbake til Steam og koder: jeg kjøper mange spill fra andre steder enn steam, men prøver å holde meg til de store som Amazon, GMG osv. Ofte er det liten forskjell i pris mellom de som krever VPN eller er veldig suspekte, og noen som virker mer legitime. Da betaler jeg med glede litt ekstra for mer sikkerhet og mindre styr. Må innrømme at jeg ikke har vært spesielt flink til å sammenligne tilbud og priser i forbindelse med summer sale... Og det har blitt noe sånn som 30+ kjøp... Ja, Paypal blir da et mellomledd mellom banken din og betalingsmottaker. Mottaker vil da aldri se noe konto- eller kortnummer, men vil få et referansenummer fra Paypal istedet der betalingen befinner seg. En kollega erfarte at noen nøkkelselgere krever kopi av pass e.l. hvis man skal betale med kort. De krever derimot ingenting av papirer hvis man betaler med Paypal, så da var valget svært enkelt. Takker for svar fra begge to, da blir det vel å registrere seg en PayPal. Btw også helt enig i at ekstra risiko med småsider som selger koder gjør at større/sannsynligvis mer seriøs side = verdt en litt høyere pris. ID tyveri osv kan jo fort bli dyrt. tror flere gjør som du sier btw Xmas, å kjøper mye under summer sale uten å sjekke priser. Da jeg ser at Steam sitt salg av Skyrim er lik i pris med normalprisen til en del større (seriøse) nøkkelsider og dermed ikke spesielt bra tilbud. Ser for meg det er likt med mange andre spill også, uten at jeg har sjekket dette. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Korleis? Fleire dagar sida? Ser at det blir over 20 euro for alle foil-korta i dag. Har prisen økt så mye? Sjekka Gmail-kontoen min for kvitteringene: 1,07; 0,97; 1,00; 1,07; 1,01; 1,03; 1,00; 0,99; 1,05; 1,22. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Hm. Kjøpe Assassin's Creed 3 eller ikke? Har ikke spilt igjennom de andre spillene så burde vel forsåvidt også kjøpe de samtidig. Er spillet å anbefale? Assassin's Creed Pack til 42,48€ er jo også en ganske grei pris Endret 22. juli 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
GXT Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Bare noen få timer igjen av salget nå... Jeg står ovenfor et vanskelig valg: Jeg har lyst på Magicka, Torchlight 2 og Civilization V. Problemet? Jeg har bare råd til 2 av dem... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Noen har det helt motsatt. Jeg har råd til alle spillene som er på tilbud, men har ikke lyst på noen av dem. Endret 22. juli 2013 av Abigor 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Bare noen få timer igjen av salget nå... Jeg står ovenfor et vanskelig valg: Jeg har lyst på Magicka, Torchlight 2 og Civilization V. Problemet? Jeg har bare råd til 2 av dem... Få deg ihvertfall Civ 5, det er virkelig verd pengene, med tanke på hvor mange timer du får ut av spillet. Akkurat nå har jeg akkurat toppet 17 timer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Få deg ihvertfall Civ 5, det er virkelig verd pengene, med tanke på hvor mange timer du får ut av spillet. Akkurat nå har jeg akkurat toppet 17 timer. Og jeg har ikke engang kjøpt utvidelsespakken... -- Forresten, Steam er komiske: Community’s Choice voting has ended.Experiencing voting withdrawal? You can still rate up content on the Community Hubs and vote for games on Greenlight. Endret 22. juli 2013 av Slimda Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Bare noen få timer igjen av salget nå... Jeg står ovenfor et vanskelig valg: Jeg har lyst på Magicka, Torchlight 2 og Civilization V. Problemet? Jeg har bare råd til 2 av dem... Det er ikke noen problem. Dropp Magicka, kjøp de to andre :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Og jeg har ikke engang kjøpt utvidelsespakken... Hehe. Når kjøpte du det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hehe. Når kjøpte du det? 13 August 2011 ser det ut som. Lenke til kommentar
GXT Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 "There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance." NEEEEEEEEEEI! .... Jeg står klar til å handle for over 80€, og så kommer dette opp... Jaja, det var det Steam-salget... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Prøv igjen og igjen? Er sikkert mange som kaster seg rundt siste to timene av salget. Lenke til kommentar
GXT Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Japp, er også en ganske lang tråd på Steam-forumet som allerede er 100 sider lang med folk som har det samme problemet... For å være ærlig så jeg ikke for meg at betalingssystemet skulle knele så kjapt... Endret 22. juli 2013 av MartN H Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Dette har jeg kjøpt i år på Steam: Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier Time Gentlemen, Please! Fallout Collection Brothers in Arms Pack Wizorb Final Fantasy VII Timeshift Hunted: The Demon's Forge Another World Papo & Yo Thief Gold Thief 2 Conflict: Denied Ops Prototype 2 Tower Wars (won her on gaf) Risen Castle Crashers The Sims 3 + Pets NBA 2K13 Bionic Commando Pack Watchmen: The End is Nigh Bundle Universe Sandbox Penny Arcade's On the Rain-Slick Precipice of Darkness 4 Cortex Command (won here on gaf) Avadon (won here on gaf) Might and Magic Heroes VI Gold Superbrothers Sword and Sworcery EP Ys The Oath in Felghana Velvet Assassin Commandos Pack Sequence Super House of Dead Ninjas Afterfall InSanity Extended Edition Under the Ocean Half Minute Hero: Super Mega Neo Climax Ultimate Boy Puzzle Quest 2 Jeg kjøpte også Mortal Kombat 9 og disse på GMG sitt 666 salg (alt aktivert på Steam): Remember Me Resident Evil Operation Raccoon City Sniper Ghost Warrior 2 Resident Evil Revelations Lost Planet Colonies Sword of the Stars: The Pit Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Bare noen få timer igjen av salget nå... Jeg står ovenfor et vanskelig valg: Jeg har lyst på Magicka, Torchlight 2 og Civilization V. Problemet? Jeg har bare råd til 2 av dem... Magicka er genialt i co-op. For single-player er antakelig de 2 andre bedre valg. Jeg brukte ikke så mye penger denne gangen. Kjøp: Tropico 3 Gold Alan Wake Dishonored Fallout: New Vegas Just Cause 2 Sleeping Dogs Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Min Steam Summer Sale liste er: Prison Architect Standard GUN Metro: Last Light SimCity 4 Deluxe Organ Trail: Director's Cut FEZ Chivalry: Medieval Warfare Super House of Dead Ninjas Dead Island Riptide Call of Juarez Gunslinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå