Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en helt annen ting. Jeg skjønner de som samler på fysiske spill, men å hamstre inn masse digitale spill og ikke engang røre de, skjønner jeg ikke vitsen med.

 

Det er fortsatt akkurat det samme. Selv om du ikke skjønner grunnen så er det forsatt helt valid at noen vil samle spill på den måten.

Lenke til kommentar

Selv har jeg flere uspilte enn spilte spill på steam. Men jeg kjøper ikke spill bare for å kjøpe, planen er å spille de, men om jeg gjør det er tydeligvis en annen sak. Jeg kan nesten garantere deg at jeg ikke er den eneste som kjøper spill for å spille, men aldri får tid til å spille dem. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Håper på noen gode spill skal komme på tilbud nå. Noen strategi spill hadde ikke vært dumt! :)

 

Edit: er det noen av dere som vet om hvilke spill som var i THQ som er ved å spille? Kjøpte den pakken på salg, og har egentlig ikke spilt noen av spillene noe særlig.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Håper på noen gode spill skal komme på tilbud nå. Noen strategi spill hadde ikke vært dumt! :)

 

Edit: er det noen av dere som vet om hvilke spill som var i THQ som er ved å spille? Kjøpte den pakken på salg, og har egentlig ikke spilt noen av spillene noe særlig.

 

Nå vet jeg ikke helt hvilke spill som var i den pakken, men Saint's Row: The Third er veldig bra. Metro 2033 og Darksiders-spillene skal også være veldig gode, selv om de ikke fikk meg hektet.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale Prison Architect? Ser kult ut, men redd man går lei veldig fort. Noen som kan avsanne dette?

 

Man går lei veldig fort, og spillet er veldig ubalansert mtp. late-game økonomi fordi det er ingen økende kostnader. Men spillet er fortsatt i alpha, og de oppdaterer hele tiden, så jeg tror det kommer til å bli et veldig bra spill en eller annen gang.

Lenke til kommentar

GoG kan ikke helt sammenligne seg med Steam. Spillene på GoG har ikke DRM, men i gjengjeld er spillene så gamle at de fleste er før den tiden dette ble vanlig.

 

Og hva har så det med kritikken deres av pris å gjøre? I den gata skulle man jo logisk sett kunne "forvente" at de fleste gamle spillene er i stand til å underby ethvert steam-salg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...