Dore123m Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 A til W faktisk, "The" telles ikke med i The Witcher. Jeg vet at det finnes flere "Witchere" i serien, men Geralt er fortsatt THE Witcher. Uansett, 2 dager til surprise! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Haha. Hadde 630 spill før salget startet. Målet var å skaffe 20 spill under salget, jeg har nå 683 til sammen... Endret 20. juli 2013 av fantomena 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hva vitsen med å samle på spill man ikke engang skal spille? Virker ut som en trend... 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hva er vitsen i å samle på frimerker når man ikke skal bruke de? 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det er en helt annen ting. Jeg skjønner de som samler på fysiske spill, men å hamstre inn masse digitale spill og ikke engang røre de, skjønner jeg ikke vitsen med. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det er en helt annen ting. Jeg skjønner de som samler på fysiske spill, men å hamstre inn masse digitale spill og ikke engang røre de, skjønner jeg ikke vitsen med. Folk er forskjellige. Så om du ikke forstår vitsen så er det nok helt sikkert mange andre som ser vitsen. 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det er en helt annen ting. Jeg skjønner de som samler på fysiske spill, men å hamstre inn masse digitale spill og ikke engang røre de, skjønner jeg ikke vitsen med. Det er fortsatt akkurat det samme. Selv om du ikke skjønner grunnen så er det forsatt helt valid at noen vil samle spill på den måten. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Selv har jeg flere uspilte enn spilte spill på steam. Men jeg kjøper ikke spill bare for å kjøpe, planen er å spille de, men om jeg gjør det er tydeligvis en annen sak. Jeg kan nesten garantere deg at jeg ikke er den eneste som kjøper spill for å spille, men aldri får tid til å spille dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Håper på noen gode spill skal komme på tilbud nå. Noen strategi spill hadde ikke vært dumt! Edit: er det noen av dere som vet om hvilke spill som var i THQ som er ved å spille? Kjøpte den pakken på salg, og har egentlig ikke spilt noen av spillene noe særlig. Endret 20. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Seal Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Noen som kan anbefale Prison Architect? Ser kult ut, men redd man går lei veldig fort. Noen som kan avsanne dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Ser at Worms Revolution er på salg, så dette skal kjøpes! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Håper på noen gode spill skal komme på tilbud nå. Noen strategi spill hadde ikke vært dumt! Edit: er det noen av dere som vet om hvilke spill som var i THQ som er ved å spille? Kjøpte den pakken på salg, og har egentlig ikke spilt noen av spillene noe særlig. Nå vet jeg ikke helt hvilke spill som var i den pakken, men Saint's Row: The Third er veldig bra. Metro 2033 og Darksiders-spillene skal også være veldig gode, selv om de ikke fikk meg hektet. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Håper på noen gode spill skal komme på tilbud nå. Noen strategi spill hadde ikke vært dumt! Edit: er det noen av dere som vet om hvilke spill som var i THQ som er ved å spille? Kjøpte den pakken på salg, og har egentlig ikke spilt noen av spillene noe særlig. Company of heroes ! Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Noen som kan anbefale Prison Architect? Ser kult ut, men redd man går lei veldig fort. Noen som kan avsanne dette? Man går lei veldig fort, og spillet er veldig ubalansert mtp. late-game økonomi fordi det er ingen økende kostnader. Men spillet er fortsatt i alpha, og de oppdaterer hele tiden, så jeg tror det kommer til å bli et veldig bra spill en eller annen gang. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Phew, ingenting interessant i dag. Har akkurat bestilt meg ny pc, så må spare litt nå Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Så langt har eg kjøpt.....0 spill så langt i sommer... Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 GoG kan ikke helt sammenligne seg med Steam. Spillene på GoG har ikke DRM, men i gjengjeld er spillene så gamle at de fleste er før den tiden dette ble vanlig. Og hva har så det med kritikken deres av pris å gjøre? I den gata skulle man jo logisk sett kunne "forvente" at de fleste gamle spillene er i stand til å underby ethvert steam-salg.... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg ser Origin også har kastet seg på sommersalg nå (til 23. juli), med diverse spill til under 100,- En del ukurante greier, men også en del bedre tilbud enn Steam, som Crysis 2 M.E. til 49,-, Mass Effect 2 til 29.70 osv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Moderatormelding Har flyttet en del innlegg som gikk mer på PC specs og slikt over i en ny tråd, så dere kan fortsette HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå