Stor Oddnoga Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Monaco er et kjempekjøp. Sjelden jeg har kost meg så mye. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Har allerede 46 "godsaker", så... Du har nok å gjøre fra nå av og ut vinteren ser jeg Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Heh, leste et eller annet sted at GOG kritiserte Steam-salget på bakgrunn av at folk vil få inntrykk av at de lavest prisede spillene er mindre verdt/mindre bra enn øvrige som ikke har så stort avslag. Billig selvhevdelse, eller valid poeng? Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Et lite spørsmål til På innlogging kan jeg logge inn med PS3 konto.... Kan jeg kjøpe PS3 spill her også, eller hva er grunnen til denne innlogging.? Espen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Monaco er et kjempekjøp. Sjelden jeg har kost meg så mye. Supert! Jeg føler jeg gamblet da jeg kjøpte spillet, men jeg håper jeg også vil like det! 1 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det håper jeg og tror du vil gjøre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Tror jeg må spille med noen for å ha det virkelig morro med Monaco. Singleplayer er artig, men bare til en viss grad. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Ingenting som frister for min del i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Du har nok å gjøre fra nå av og ut vinteren ser jeg Det hadde jeg strengt talt fra før av også... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Heh, Worth the weight er en vits som omhandler vekten til Gabe For eksempel en video av gabe, This was surely worth the weight. se kommentaren. Ah, trodde det var en flau skriveleif. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Du klarer da og ha spill fra A til T du, bare A til F her (spillnavn) ^^ Endret 19. juli 2013 av Sir3n Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Et lite spørsmål til På innlogging kan jeg logge inn med PS3 konto.... Kan jeg kjøpe PS3 spill her også, eller hva er grunnen til denne innlogging.? Espen Det var da Portal 2 kom ut. Da kunne du logge inn på Steam med PS3 og linke sammen kontoene. De som kjøpte Portal 2 på PS3 og gjorde det kunne legge det til i Steamkontoen på PC gratis. Edit: Kjøpte Van Helsing. Nesten 20 GB å laste ned. Endret 20. juli 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Kjempebra tilbud på Train Simulator 2013!! 80% salg på spillet og store salg på DLCs også. Nå får du spillet og alle utvidelser for kun 950 euro!! Så hvis du har 8000kr liggende er det bare å slå til! 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Kjempebra tilbud på Train Simulator 2013!! 80% salg på spillet og store salg på DLCs også. Nå får du spillet og alle utvidelser for kun 950 euro!! Så hvis du har 8000kr liggende er det bare å slå til! Kjøpte en til meg og en til min bror. Kjøpte også en ekstra som jeg skal ha i lageret, i tilfelle jeg skal bytte spill eller noe. 1 Lenke til kommentar
Kay-M Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det pleier vel å være en slags "encore"-salg på slutten av Steam Summer Sale ikke sant? Der alle forrige deals blir igjen lagt ut på tilbud for siste gang? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det pleier vel å være en slags "encore"-salg på slutten av Steam Summer Sale ikke sant? Der alle forrige deals blir igjen lagt ut på tilbud for siste gang? Ikke alle, men de som solgte best tror jeg det er. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Kjøpte en til meg og en til min bror. Kjøpte også en ekstra som jeg skal ha i lageret, i tilfelle jeg skal bytte spill eller noe. Du må ha verdens beste tålmodighet og fingre, for det å sende 122 elementer gjennom Steams Gift-system vil ta lang tid og veldig mange klikk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Heh, leste et eller annet sted at GOG kritiserte Steam-salget på bakgrunn av at folk vil få inntrykk av at de lavest prisede spillene er mindre verdt/mindre bra enn øvrige som ikke har så stort avslag. Billig selvhevdelse, eller valid poeng? GoG kan ikke helt sammenligne seg med Steam. Spillene på GoG har ikke DRM, men i gjengjeld er spillene så gamle at de fleste er før den tiden dette ble vanlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Du klarer da og ha spill fra A til T du, bare A til F her (spillnavn) ^^ A til W faktisk, "The" telles ikke med i The Witcher. Endret 20. juli 2013 av Slimda Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Du klarer da og ha spill fra A til T du, bare A til F her (spillnavn) ^^ A til C... XD Civ V Gold Edition til 10€. Kjempekjøp! Endret 20. juli 2013 av Camorack 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå