Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er en stygg pengemaskin. En spillserie som tjener mer per tittel enn majoriteten av resten av markedet. De håver inn med penger både på release og etterpå. Etter så lang tid så kan de kun ta seg råd til en stusselig 50%?

Med så god fortjeneste og så liten innsats i å fornye spillet kunne de glatt gitt 75% og fortsatt gitt ny bil og svømmebasseng til sjefene.

Jøder har peiling på økonomi, det er jo sant (Activision er eid av en jøde)...

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Utrolig at noen kan få seg til å kjøpe et slik spill for en så dyr sum, det er jo copy & paste fra Cod 4 og oppover.

Så dyrt er det virkelig ikke. 30 euro er jo bare 235 kr. Det er jo pissbillig. Billiger enn en ny vinyl, og omtrent det jeg bruker på lunch i løpet av en uke. Nå har jeg en uke ferie, så da trenger jeg ikke kjøpe lunch. Woop. Hjelper jo også på det at jeg har en drøss med venner som fortsatt spiller det og som har mast på meg siden det kom ut om å spille med dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Og brukeren din på dette forumet er eid av en skrullete fundamentalist.

Hvordan det? :p Morsomt at brukerne min blir kalt en fundamentalist, når fyren som kritiserer er MYE verre.

Så dyrt er det virkelig ikke. 30 euro er jo bare 235 kr. Det er jo pissbillig.

Det er ikke billig sett fra STEAMs standard på de fleste spill på 75%, da ville det kostet rundt 50 KR.

Lenke til kommentar

Hvordan det? :p Morsomt at brukerne min blir kalt en fundamentalist, når fyren som kritiserer er MYE verre.

Blir skeptisk når det er snakk om slike ting og det er utbredt i flere muslimske miljøer å ha konspirasjonsteorier om slikt. Jeg vil nok heller trekke det tilbake og si at det er et problematisk tema. Så beklager det der.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Blir skeptisk når det er snakk om slike ting og det er utbredt i flere muslimske miljøer å ha konspirasjonsteorier om slike ting. Jeg vil nok heller trekke det tilbake og si at det er et problematisk tema. Så beklager det der.

Hehe, ikke noe problem med kritikk, men å bli kalt en fundamentalist for å si at et selskap er styrt og eid av en jøde er da ikke galt? Jeg har ikke noe imot jøder, og jeg mente det egentlig ganske ironisk. ;) Jeg er heller ikke en muslim som mener noe galt om jøder, da jeg ikke kan dømme før jeg kjenner vedkommende, noe jeg ikke kan da jeg ikke kjenner noen som er jøde.

Lenke til kommentar

Beklager overdrivelsen. Du kommer med en mer eller mindre kontroversiell påstand etterfulgt av en faktabasert påstand. Deretter spør du hvorfor jeg reagerte på den faktabaserte påstanden? Da synes jeg du vrir det vel til din fordel.

On topic: Da ble det i det minste Farcry3 på tilbud, desverre mye lavere enn forventet.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Beklager overdrivelsen. Du kommer med en mer eller mindre kontroversiell påstand etterfulgt av en faktabasert påstand. Deretter spør du hvorfor jeg reagerte på den faktabaserte påstanden? Da synes jeg du vrir det vel til din fordel.

Hva er kontroversielt med at jøder har peiling på økonomi? Det er rent fakta, og ikke noe kritisk mot jøder. Så er det også et faktum at lederen for dette selskapet er jøde.

Lenke til kommentar

Det er ikke billig sett fra STEAMs standard på de fleste spill på 75%, da ville det kostet rundt 50 KR.

Så lenge det er billig i mine øyne, gir jeg glatt faen i hva som er Steams standardpris.

Jeg har brukt rundt 2000 kr siden salget startet (fortsatt ikke i nærheten av hva jeg brukte på salget i jula, men det er en annen sak), og har ingen problemer med å bruke flere tusen kr på spill jeg sjelden / aldri spiller.

Euro Truck Sim 2 er veldig koselig og avslappende. Kan anbefale det.

Jeg fant det helt for jævlig. :p

Hovedsakelig det å rygge på plass, samt å stoppe i tide for rødt lys.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så lenge det er billig i mine øyne, gir jeg glatt faen i hva som er Steams standardpris.

Jeg har brukt rundt 2000 kr siden salget startet (fortsatt ikke i nærheten av hva jeg brukte på salget i jula, men det er en annen sak), og har ingen problemer med å bruke flere tusen kr på spill jeg sjelden / aldri spiller.

Har selv brukt rundt 700 kr, men 2000? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Penger er til for å brukes, og hva er vel bedre enn å bruke noen av pengene jeg tjener på PC-spill jeg kan kose meg med når vinteren kommer om noen måneder?

Jojo, jeg tenker liksom bare "WOW"..

Tror jeg totalt har brukt rundt 3000 på kontoen min, og har rundt 150 spill. Den er sikkert i en vardi av 5 - 10000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...