Windoge Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Dead Island Riptide noe å anbefale? Nei, da har du bedre ting å bruke pengene på. Det er ihvertfall min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Har ikke prøvd Dead Island heller, men tror jeg står over siden 20 Euro er litt mye å betale når jeg er såpass usikker på spillet. Har selv orginalen på Xbox, og jeg kan ikke akkurat si at jeg var særlig fornøyd med spillet. Selv tror jeg det hadde vært gøyere med venner, men jeg synes ikke det er verd pengene. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Nei, da har du bedre ting å bruke pengene på. Det er ihvertfall min mening. Hepp. Her kommer poenget mitt løpende og avfeier innlegget ditt. Dead Island og Dead Island Riptide er et elsk/hat spill der meningene er splittet. Enten så elsker man spillet eller så hater man det intenst. Det er derfor vanskelig å anbefale spillet til noen som helst. Jeg anbefaler dog å se Totalbiscuit sin video om DI: Riptide da han leverer gode poenger. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hepp. Her kommer poenget mitt løpende og avfeier innlegget ditt. Dead Island og Dead Island Riptide er et elsk/hat spill der meningene er splittet. Enten så elsker man spillet eller så hater man det intenst. Det er derfor vanskelig å anbefale spillet til noen som helst. Jeg anbefaler dog å se Totalbiscuit sin video om DI: Riptide da han leverer gode poenger. Spillet har vel gjennomsnittlig 50-60% i score på Gamerankings. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er veldig lite relevant til DI: Riptide. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Rage på tilbud og siden jeg har det kjøpte jeg like så godt DLCen The Scorchers for 1,24 euro. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Da blir det Saints Row: Third og Bastion på meg :-) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Helt klart, et av de beste LEGO-spillene. Skjønt, nå har jeg kun spilt det til X360 og ikke til PC, men jeg ser ikke for meg at det skulle være noen merkbar forskjell. Spillet ser i alle fall utrolig bra ut på PC. De har virkelig gått all in i forhold til presentasjonen, alt ser og høres fantastisk ut og spillet er faktisk riktig så episk. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Selv elsket jeg Dead Island:-) Spilte det helt uten å benytte skytevåpen og hadde en kjempeopplevelse. Kjøpte Riptide i går, så spent på å sette igang på nytt! På min egen skala ga jeg Dead Island 9/10. Så forskjellig kan vi være:-) Endret 18. juli 2013 av BioNor Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Men det er ingen som vet om dette blir en gratis update til de som allerede eier DE HR. Det med tilleggspakkene skjønner jeg at de ikke hadde vært gratis, men hvem gidd å kjøpe denne versjonen oppå det de allerede har? Hvis det ikke blir gratis så håper jeg salget blir elendig. Sant nok, men jeg må dessverre si at jeg tviler sterkt på at det blir gratis. Snakk om SE her, ikke CD Projekt RED. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Er Dirt 3 bra? Verdt 5EUR? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Dirt 3 er kult hvis du liker noenlunde realistiske kjøreegenskaper når det kommer til bilspill. Selv synes jeg sånne type bilspill er langtekkelige. Foretrekker type Burnout og lignende. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Jeg er egentlig enig med ryc. Realistiske bilspill er gørr. Nå vet jeg ikke hvor realistisk Dirt egentlig er, men jeg koser meg stort med disse spillene. Tror det er rally-settingen, mye mer spennende enn å kjøre på asfalt. Utrolig bra fartsfølelse, i alle fall i førstepersonsvinkel. Endret 18. juli 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
Kuppz Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Syntes Dirt 3 var et knallbra spill, personelig likte jeg dirt 1 og 2 bedre siden det var mer forkus på rally, rallycross og en type rally med trucks og veldig raske biler, mens Dirt 3 var mer gymkhana og den stilen. Men anbefales for all del Lenke til kommentar
emil98 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Lurt å kjøpe Civilization V gold edition nå? eller trur dere det blir enda billigere? Å er det vert penga ? Har aldri spilt civilization før MVH Emil Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Lurt å kjøpe Civilization V gold edition nå? eller trur dere det blir enda billigere? Å er det vert penga ? Har aldri spilt civilization før MVH Emil Det blir nok billigere, var på -75% her om dagen. Det er absolutt verdt det om du liker den type spill. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Civilization V er et kjempebra spill, og med utvidelsen som har kommet nå er det visstnok enda bedre. Men det er ikke alle som liker denne typen spill, så vil anbefale deg å teste demoen først. Lenke til kommentar
emil98 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Takk for svar! Kommer til å prøve demoen så får jeg se. Såg vertfall bra ut Lenke til kommentar
Montør1 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Da ble det Dark Souls, TSW og Sleeping Dogs for ca. kr 150! Sparer vist på å ikke handle fra Steam... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Var ikke helt inne i dette salg greiene, men ble bitt av basillen. Sleeping Dogs Serious Sam Alan Wake Dirt 3 FM 2013 Amnesia til nå.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå