ATWindsor Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kunne egentlig tenkt meg GTA IV, men ser at spillet bruker securom. Har de siste årene boikottet alle spill som bruker dette, da det var så mye tull i starten. Men hvordan er det nå, er det like mye drit som for noen år siden? Liker egentlig ikke å støtte selskaper som dytter så sinnsykt mye drm på spill man kjøper... Hovedproblemet med GTAIV er den byllepesten GFWL. AtW Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg hadde betalt det dobbelte av hva prisen til spillet er for å bli kvitt GWFL. 3 Lenke til kommentar
dup Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hva er problemet med GFWL egentlig? Eneste spillet jeg har som bruker dette er Dirt, og det har jeg spilt veldig lite. Bortsett fra byrden ved å logge seg på enda en konto, er det noe annet negativt? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Lego lord of the rings - er det noe å satse på? Helt klart, et av de beste LEGO-spillene. Skjønt, nå har jeg kun spilt det til X360 og ikke til PC, men jeg ser ikke for meg at det skulle være noen merkbar forskjell. 1 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Helt klart, et av de beste LEGO-spillene. Skjønt, nå har jeg kun spilt det til X360 og ikke til PC, men jeg ser ikke for meg at det skulle være noen merkbar forskjell. Ok - thanks Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Dead Island Riptide noe å anbefale? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Liker du Dead Island liker du også Dead Island Riptide. Det er igjen et veldig vanskelig spill å anbefale da det er veldig elsk/hat preget. Jeg vil anbefale det veldig om du har venner å spille med. Utenom det kan jeg ikke love noe. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Har ikke prøvd Dead Island heller, men tror jeg står over siden 20 Euro er litt mye å betale når jeg er såpass usikker på spillet. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 85% på Deus Ex Human Revolution. De som ikke slår til på det (så sant de ikke har det fra før) gjør en stor, stor tabbe! Ser interessant ut. Stealth, sci-fi, hacking FPS? Kjøper kanskje det, men da begynner jeg å få nok spill for en stund. Kjøper også Spec Ops The Line hvis det kommer til 5 euro igjen, ble akkurat for sen sist. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Kjøpte nettopp Deus Ex + DLC selv. Råbillig Slengte og med ''The Walking Dead'' Listen over uspilte/nye spill bare øker og øker....Ha Endret 17. juli 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Dead Island Riptide, noen som har det og kan anbefale det? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg har det, kjøpte det første dagen av salget, jeg synes det er morsomt, men så likte jeg det første spillet. Liker du ikke det første spillet kommer du sannsynligvis ikke til å like det. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Les sånn 5 poster over. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Når stenger avstemninga på den avstemninga som starter klokka 2 på natta? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Alle avstemninger stenger en halvtime før. Så avstemninga som starter klokken 03:00, slutter 10:30. De nye spillene kommer da opp 11:00. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 7.5 timer etterpå, som skulle bli 09.30 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 19:00 til 02:30. 03:00 til 10:30. 11:00 til 18:30. Community Choice er tilgjengelig i 8 timer, derav tre bolker i døgnet, på lik linje med de 4 Flash Sale-spillene. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ser interessant ut. Stealth, sci-fi, hacking FPS? Kjøper kanskje det, men da begynner jeg å få nok spill for en stund. Kjøper også Spec Ops The Line hvis det kommer til 5 euro igjen, ble akkurat for sen sist. Kjøp begge. Bare forvent deg kronglete gameplay i Spec Ops, men det er virkelig verdt å spille det til slutten. Virkelig! Eneste grunnen til å ikke kjøpe Deus Ex HR nå er at det kommer en oppdatert versjon snart, som fjerner noen irriterende elementer og legger til noe nytt. Hørt at den i alle fall skal fjerne de upopulære bosskampene (som jeg personlig finner greie nok). Tilleggspakkene skal også flettes inn i hovedspillet. Blåser du i det; kjøp det!! Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kjøp begge. Bare forvent deg kronglete gameplay i Spec Ops, men det er virkelig verdt å spille det til slutten. Virkelig! Eneste grunnen til å ikke kjøpe Deus Ex HR nå er at det kommer en oppdatert versjon snart, som fjerner noen irriterende elementer og legger til noe nytt. Hørt at den i alle fall skal fjerne de upopulære bosskampene (som jeg personlig finner greie nok). Tilleggspakkene skal også flettes inn i hovedspillet. Blåser du i det; kjøp det!! Men det er ingen som vet om dette blir en gratis update til de som allerede eier DE HR. Det med tilleggspakkene skjønner jeg at de ikke hadde vært gratis, men hvem gidd å kjøpe denne versjonen oppå det de allerede har? Hvis det ikke blir gratis så håper jeg salget blir elendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå