Madr1dista Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Noen andre som bare har to spill det er mulig å stemme på? Merkelig. Stemte uansett på Van Helsing. Ja, det er fordi det faktisk bare er to spill å stemme på. Har vært slik før også. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) 85% på Deus Ex Human Revolution. De som ikke slår til på det (så sant de ikke har det fra før) gjør en stor, stor tabbe! Endret 17. juli 2013 av Blitsen 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Interessant. Da har vi kommet til et punkt i salget hvor jeg har brorparten av spillene som blir lagt ut, og de jeg ikke har, er jeg ikke interessert i å kjøpe heller. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Sitter å vurderer om jeg skal gå for Dark Souls eller ikke. Har det på 360 men det hakker til tider for mye til at det er artig å spille det.. Regner med at det problemet er borte på pc og kommer nok til å spille det med kontroller. Skal/skal ikke? Evt kanskje Fallen Enchantress, noen som har testet det? Endret 17. juli 2013 av Runarbs Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ser at Batman Arkham City er på salg nå. Bør man ha spilt gjennom første spillet i serien for å spille det? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Nei, det vil jeg si er nesten irrelevant. AtW Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Interessant. Da har vi kommet til et punkt i salget hvor jeg har brorparten av spillene som blir lagt ut, og de jeg ikke har, er jeg ikke interessert i å kjøpe heller. Jepp, samme her. Heldigvis. Eneste som frister er DMC, og kanskje Skyrim. Har spilt begge på andre plattformer, så må være minst 66%, helst 75%, for at jeg skal gidde å kjøpe det. EDIT: Og Lego Lord of The Rings. Jaja, da var sistnevnte kjøpt Endret 17. juli 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Har faktisk ikke kjøpt noe som helst denne gangen, foreløpig. Får se om det dukker opp noe spennende på tampen. AtW Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Da var The walking dead og deus ex human revolution + DLC kjøpt Endret 17. juli 2013 av Freestyle199 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ser at Batman Arkham City er på salg nå. Bør man ha spilt gjennom første spillet i serien for å spille det? Du trenger ikke, men det anbefales da det er et utrolig godt spill. Vær dog obs på at spillene krever Games for Windows Live. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Torchlight blir hovedtittel i morgen Bilde . Anbefaler Gunpoint fra Flash Sales. Daily i dag kan jeg anbefale Dark Souls, Batman AC, Deus Ex, Tropico 4 og Mount and Blade. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Tror dette blir første dagen jeg ikke kjøper noe... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Nå endret de plutselig M&B utgaven. Dog er hele pakken på 75% også. Eller endrer de bildet fra hver gang man oppdaterer siden. Snakk om å skape forvirring. Endret 17. juli 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Nå koster GTA Complete Pack (alle GTA-spillene) bare 7,5 euro. Utrolig deal, løp og kjøp. 2 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Lego lord of the rings - er det noe å satse på? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Lego <navn her> er morsomme spill det, men det er ikke sikkert de faller i smak. Veldig forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hm, ok. Har ikke spilt Lego spill siden LEGO Racers på N64. Det var morsomt husker jeg. Får vel prøve meg på dette Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Personlig synes jeg LEGO-spillene kun er morsomt når jeg spiller sammen med noen. Eier forøvrig LEGO Lord of the Rings og Indiana Jones 1 + 2, pluss at jeg har spilt Harry Potter years 1-4. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Nå koster GTA Complete Pack (alle GTA-spillene) bare 7,5 euro. Utrolig deal, løp og kjøp. Finner det ikkje når eg søker på Steam, link? Edit: "Søke på Grand Theft Auto istedenfor GTA...." Endret 17. juli 2013 av Wackee Lenke til kommentar
dup Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kunne egentlig tenkt meg GTA IV, men ser at spillet bruker securom. Har de siste årene boikottet alle spill som bruker dette, da det var så mye tull i starten. Men hvordan er det nå, er det like mye drit som for noen år siden? Liker egentlig ikke å støtte selskaper som dytter så sinnsykt mye drm på spill man kjøper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå