Slimda Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Haha, såpass, hvor mye kostet deg å kjøpe alle foil kortene? bare ti euro. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Kan bare si noe om Amnesia: KJØP det bare dersom du virkelig har en greie for skrekk, det er et spill for hardcore skrekk fan, og vil ikke anbefale det utenom du virkelig liker slike spill. Har selv ikke rundet det ennå, men har planer om det. Det er vanvittig skremmende. Vannvittig skremmende og noe så inni helvette vanskelig, hadde det ikke vært for diverse walkthroughs der ute hadde jeg fremdeles rotet rundt i det mørke dypet under Brennenburg :/ Hehe ja. Men blir kanskje litt feil tråd å diskutere dette her. Steam er så teit på norsk 1 Lenke til kommentar
Kuppz Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Noen som husker hva som var på flash sale from 03:00 til 11:00 i dag? glemte helt å sjekke når jeg sto opp Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hmm, hugser Dragon Age: Orgins og Formel1 2012 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 I tillegg var det veld Aliens: Colonial Marines Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Åneeeeei!! Gikk eg glipp av DET!?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Vannvittig skremmende og noe så inni helvette vanskelig, hadde det ikke vært for diverse walkthroughs der ute hadde jeg fremdeles rotet rundt i det mørke dypet under Brennenburg :/ Hehe, føler med deg, det er ikke alltid at gåtene er fult så enkle nei. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Noen som husker hva som var på flash sale from 03:00 til 11:00 i dag? glemte helt å sjekke når jeg sto opp http://store.steampowered.com/app/232750/ http://store.steampowered.com/app/47810/ http://store.steampowered.com/app/208500/ http://store.steampowered.com/app/49540/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor står det at jeg har brukt penger på salget, når jeg ikke har kjøpt noen ting? Har fått tre spill, men det er alt. Lenke til kommentar
Megalaks Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg kjøpte Football Manager på salget, det kosta 14 euro eller deromkring. Nå ser jeg det er satt ned til 8 euro!? Hva pokker er greia? Setter de ned spill flere ganger, eller har jeg kjøpt det på et annet type salg? Føles litt som om jeg er blitt snytt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hehe, føler med deg, det er ikke alltid at gåtene er fult så enkle nei. Jeg har aldri forstått hva som er så skummelt med Amnesia. Man vet hva som vil skje til enhver tid og man vet akkurat hvor mye man får gjort med situasjonen. Kommer monsteret eller hva det skulle være etter deg så kan du gjøre en ting, gå i akkurat samme hastighet som før i motsatt retning. Som du nevnte tidligere så er vel "skrekk"-sjangeren ment for de som blir skremt av den. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg kjøpte Football Manager på salget, det kosta 14 euro eller deromkring. Nå ser jeg det er satt ned til 8 euro!? Hva pokker er greia? Setter de ned spill flere ganger, eller har jeg kjøpt det på et annet type salg? Føles litt som om jeg er blitt snytt. Ikke kjøp spill om det ikke er på daily deals, flash sales eller community choice. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 ...Eller før voteringen om spillet faktisk skal på salg er avgjort. Er fullt mulig å kjøpe spill direkte fra voteringsmenyen, det gjorde jeg.... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg kjøpte Football Manager på salget, det kosta 14 euro eller deromkring. Nå ser jeg det er satt ned til 8 euro!? Hva pokker er greia? Setter de ned spill flere ganger, eller har jeg kjøpt det på et annet type salg? Føles litt som om jeg er blitt snytt. Følgte du standard salgsprosedyre? 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Er ''Mark of the Ninja'' og anbefale? Virker som det har fått mye skryt, og prisen er jo veldig fin på salget nå. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvis du liker stealth så er det et must have Solid gameplay, stilig visuell stil og alt. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Er ''Mark of the Ninja'' og anbefale? Virker som det har fått mye skryt, og prisen er jo veldig fin på salget nå. Er et dritbra ninja plattformer, skal vist nok også komme en expansion snart til det så er nok et bra tidspunkt å slå til på spillet. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Er ''Mark of the Ninja'' og anbefale? Virker som det har fått mye skryt, og prisen er jo veldig fin på salget nå. Likte det veldig godt selv, selv om jeg døde et par ganger for mye pga at jeg er noob @Xprez: er det gitt noe tidsrom? Til høsten eller noe sånn? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Oioi, sjekket siste transaksjoner på nettbanken og jeg har overført totalt 2420 kr siden 27 juni. Litt mer enn hva jeg trodde, men har heldigvis enda ca 90 Euro igjen på steam-kontoen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Noen andre som bare har to spill det er mulig å stemme på? Merkelig. Stemte uansett på Van Helsing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå