Wackee Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Borderlands 2, Sid Meier's Civilization V, Portal 2, GTA XX fungerer fint på Mac. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Kjøpte Complete Pack, skal bli moro med litt slakting! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Så kjekt at steam holder oversikt over hvor mye man har brukt under salget. Skulle bare ønske litt flere spill jeg ikke hadde fra før av kom på skikkelig salg Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Haha, såpass, hvor mye kostet deg å kjøpe alle foil kortene? Lenke til kommentar
merseyside Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Borderlands 2, Sid Meier's Civilization V, Portal 2, GTA XX fungerer fint på Mac. Kjøpte CIV V da det var på 75% faktisk! takk for gode forslag, kanskje det blir borderlands 2 etterhvert Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Så kjekt at steam holder oversikt over hvor mye man har brukt under salget. Skulle bare ønske litt flere spill jeg ikke hadde fra før av kom på skikkelig salg Hvor ser du det? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Dafuq! Alan Wake franchise for 28 kroner! Utrolig bra deal, anbefales, utrolig bra spill! Hvor ser du det? Oppi høyre, trykk på navnet ditt og "Kontodetaljer", på "Butikktransaksjoner" kan du se kjøp. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Dafuq! Alan Wake franchise for 28 kroner! Utrolig bra deal, anbefales, utrolig bra spill! Oppi høyre, trykk på navnet ditt og "Kontodetaljer", på "Butikktransaksjoner" kan du se kjøp. Takker Det har blitt en del Rogue Legacy Mark of the Ninja Sleeping Dogs Max Payne 3 Darksiders Darksiders II TellTale Collection Ys I and II Chronicles To The Moon The Last Remnant Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Blitt et par på meg også - Deadlight - Universe Sandbox - Arma 3 - Left 4 Dead 2 - Thomas Was Alone - Medieval II: Total War Gold - Skyrim: Legendary Edition - Grand Theft Auto IV Hvem vil ha Alan Wake Collectors Edition? Første som sender meg PM, you win (DreamCrack fikk) Endret 17. juli 2013 av nicwillu 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Blitt et par på meg også - Deadlight - Universe Sandbox - Arma 3 - Left 4 Dead 2 - Thomas Was Alone - Medieval II: Total War Gold - Skyrim: Legendary Edition - Grand Theft Auto IV Hvem vil ha Alan Wake Collectors Edition? Første som sender meg PM, you win. Mye bra der! Alan Wake er bra, så den som får det er heldig Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Dafuq! Alan Wake franchise for 28 kroner! Utrolig bra deal, anbefales, utrolig bra spill! Oppi høyre, trykk på navnet ditt og "Kontodetaljer", på "Butikktransaksjoner" kan du se kjøp. For å se hva man har brukt under SSS kan man trykke på "find out how" øverst til høyre på store page. Så går man til "view your progress" under "craft the badge". Deretter trykker man "How can I earn more cards?" til høyre på siden. Der ser man da hvor mye man har brukt i Steam Store siden salget begynte. Man ser også hvor mange kort, osv man har tjent. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg regnet meg frem til 48 Euro så langt. Litt lettet, trodde jeg hadde brukt mer. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg har bare brukt 800kr jeg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Noen som vet om du trenger Origin eller noe annet for å spille Dragon Age: Origins kjøpt fra Steam? Mener jeg huske det var noe Bioware-greier du måtte logge inn på, men kan ikke se at det står noe som det på forsiden. Håper også Primordia vinner valget. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Oh yeah. Aliens Cologne Marines på sale nå. Lett kjøp da det er tidenes beste Alien spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Oh yeah. Aliens Cologne Marines på sale nå. Lett kjøp da det er tidenes beste Alien spill. Vet det spillet stinker 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Vet det spillet stinker Det dufter ikke akkurat roser, nei. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 - Thomas Was Alone Another one! Congrats! Godt valg! Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Another one! Congrats! Godt valg! Thomas Was Alone er utrolig fascinerende ^^ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hmm, jeg føler jeg bare poster spm. om trading cards, og gratulerer de som kjøper Spec Ops: The Line og Thomas Was Alone. Selv har jeg kjøpt Hitman Absolution PCM 2013 NASCAR 13 FM 13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå