Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

EDIT: Ble Amnesia og :p Uh oh..nå er det gjort. Gotta..buy..them..all...

 

Hehe, vel det er en god invisering hvis du tenker på det; du betaler jo mye billigere enn dersom du skulle kjøpe det for full pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://kotaku.com/we...7147?autoplay=1

Fyren fikk nettopp jobb hos Kotaku.

Han lager rett og slett retro videoer som om det skulle handle om 1940 tallet.

 

Sjekk ut siden hans, du kommer til og moppe hele dagen etterpå. videoene er bare så triste :dontgetit:

Spesielt om gamle spill .

 

Anyways han snakker om hvordan vi hatet Steam før i tiden, husket jeg selv irriterte meg over det noen ganger, hvorfor skal dette programmet starte, jeg vil bare starte spillet :p

Sier dette fordi videoene har bare 1000 til 5000 views , noe som er rart med tanke på kvaliteten i youtube videoene

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Tenkt mer på han "You already own Sleeping Dogs"-fyren.

Men for å være ærlig så fikk jeg opp samme beskjed på et indie-spill jeg prøvde å kjøpe :blush:

Hehe, lurer på om jeg jeg plukket opp det på et bundle kjøp tidligere. Har planer om ny pc snart, så har en liten backlog klar. :)

Lenke til kommentar

Serious Sam 3 er en hyllest til de gode gamle "Skyt alt som beveger seg"-FPS-ene, som Shadow Warrior, Duke Nukem 3D, og lignende.

 

Om det likner med SS1 og 2 synes jeg det er en dårlig hyllest, de spillene handlet aldri om å løpe til midten av et stort område, og så ble det telportert inn en million monstre så måtte man skyte alle før man kunne gå videre.

 

AtW

Lenke til kommentar

Stusselig med hytteliv og eneste spill maskin er en bærbar Mac... Å kunne ha plukket opp Alan Wake ++ til spottpris og nyte på late sommerdager! Hvis noen har noen gode forslag til en Mac taes det imot med takk! Nei, kommer ikke til å installere Windows gjennom Bootcamp pr nå..

 

Plukket dog opp Amnesia for knappe 20 kroningen så blir litt spilling utover kvelden !:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...