Alliha Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Apropos paradise city the ultimate box. Kva er eigentleg ultimate med den? Eg har bare fått med syklar. Det er jo bare ein add-on? Er ikkje mykje ultimate med den. Eg fekk jo syklane på PS3 utan å betale eit øre. Har det på PS3 og på PC. Kanskje litt sent... ultimate box gir multiplayer gratis Både ps3 og pc har gratis online uansett. derp. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 75% avslag på Zombie Driver, fullpris er 9€. Dette var faktisk et moro spill dersom man liker et "simpel" bilspill som ligner på GTA 2. Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Bob came in Pieces tror jeg det het, var også vel verdt de 13kr det koster på tilbud idag Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Apropos paradise city the ultimate box. Kva er eigentleg ultimate med den? Eg har bare fått med syklar. Det er jo bare ein add-on? Er ikkje mykje ultimate med den. Eg fekk jo syklane på PS3 utan å betale eit øre. Har det på PS3 og på PC. Kanskje litt sent... ultimate box gir multiplayer gratis Både ps3 og pc har gratis online uansett. derp. Har ikke PS3 selv, men mener att når "vi" prøvde å spille online / splitscreen, så kom det en melding om at man måtte kjøpe "party-pack" ellerno Kan være endret nå tho Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Steam har 25 % rabatt på Civ V nå. Det passet fint siden jeg skulle kjøpe det i dag uansett. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Da er vi igang med salg folkens. HoHoHo! Steam Holiday Sale Fra Desember 20 til Januar 02. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Noe som er verdt ett kjøp da? Endret 20. desember 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har ikke prøvd det selv, men super meat boy ser bra ut, og har fått bra kritikk, ksoter 3,5 Euro AtW Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Kjøpte Super Meat Boy og Deus Ex Collection til totalt 6,19 euro Det er verdt å ta en titt på de pakkene, hvis det er flere spill du vil ha i en pakke er det fort en god slant å spare. Spesielt Square Enix/Eidos pakken til 74,99 er interessant, med spill som bl.a Batman: AA, Deus Ex, tre av Hitman-spillene, Just Cause 1 & 2 + DLCene, de nyere Tomb Raider spillene og Kane and Lynch 2. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har nesten samtlige av de jeg ramset opp pluss et par til i den pakken skulle jeg glatt kjøpt den. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kjøpte endeleg fallout 3. Har spelt gjennom piratkopiert versjon, men lenge sagt at eg skulle kjøpa GOTY-versjonen. Endeleg fekk eg gjort det, og det på tilbud! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Mange gode tilbud nå for tiden under "Holiday Sale" battlefield bad company 2 til 14eruo og ville definitivt plukket opp Left for Dead 2 til 7euro, sykt billig for et veldig morsomt spill. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Zombie driver kan være en smule ensformig, men bob came in pieces var veldig gøy! Super Meat Boy kjøpte jeg også, veldig kult spill! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 /rant HATER å ha Visa Electron. Idiotiske handelsbank kort funker så og si ingensteder. Selvfølgelig får jeg ikke sendt til paypal kontoen heller, for da får jeg feilmelding med at KID er ugyldig. BUUUUUUURN. /rant Det var dagens lille rant. Uansett. Det er mange spill jeg har lyst på egentlig. Bioshock 1 og 2, Fallout 3 osv. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Aww det suger :C Du blir ikke skuffa over hverken Bioshock 1, 2 eller Fallout 3, så kjøp de når du har sjansen til det Endret 21. desember 2010 av TM B Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Må nesten anbefale alle VVVVVV, det er eit herlegt spel. Perfekt til små pausar med gaming. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 /rant HATER å ha Visa Electron. Idiotiske handelsbank kort funker så og si ingensteder. Selvfølgelig får jeg ikke sendt til paypal kontoen heller, for da får jeg feilmelding med at KID er ugyldig. BUUUUUUURN. /rant Det var dagens lille rant. Uansett. Det er mange spill jeg har lyst på egentlig. Bioshock 1 og 2, Fallout 3 osv. Du bruker ikke KID når du overfører til paypal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 /rant HATER å ha Visa Electron. Idiotiske handelsbank kort funker så og si ingensteder. Selvfølgelig får jeg ikke sendt til paypal kontoen heller, for da får jeg feilmelding med at KID er ugyldig. BUUUUUUURN. /rant Det var dagens lille rant. Uansett. Det er mange spill jeg har lyst på egentlig. Bioshock 1 og 2, Fallout 3 osv. Har du hørt om Visa Intro? Elektron-kort med kort-nummer, jeg får mitt denne uken Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Så du sier at jeg har gått i 4 år og ergret meg over at jeg ikke har kunnet handle på nettet med mitt Electron-kort, og så lanserer de en versjon med kortnummer, når jeg endelig har fått meg ekte Visa?! Dårlig gjort Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Har elektron med kortnummer, så jeg får kjøpt på nettbutikker som f.eks komplett Når jeg betaler med KID, så funker det som sagt ikke. HAr bare et valg igjen, vil det funke? Tør ikke prøve uten å vite at det funker Klikk Edit: Ref Handelsbanken.no "Norske nettbutikker I første omgang er handel med Electron på Internett begrenset til norske nettbutikker. Utover dette er det opp til nettbutikkene å føre kontroll med hva de selger til ungdom. Erfaringsmessig er norske nettbutikker seriøse." Flott. Det bekrefter det jeg allerede visste. Fant ikke noe info om fullverdig VISA for de under 18. Endret 21. desember 2010 av MarB Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Eller bare få deg skikkeleg visa når du er ung? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå