Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Greit nok, men det er tildels ganske kjedelige og simple puzzles (dog relativt realistiske, for avsindige ting hadde ikke passet i spillet), og mye QTE. Det er historien og atmosfæren som bærer spillet.

 

AtW

 

Jeg brydde meg heller ikke så mye om disse enkle puslespillene, men jeg hadde ikke noe imot dem, de tilføyde en del. Men storyen er det som gir mest for pengene, uten tvil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så ikke en eneste DLC som ga XP, men de ga forskjellige kostymer og våpner. Ser ut til at de låser opp mission-spesifikke våpner til å brukes over alt.

 

"Boost your Cop, Face and Triad Experience Points to earn respect fast and gain new abilities. Gives you 5,500 Triad, 3,000 Cop and 3,000 extra Face Experience Points. For the ultimate upgrade combine with the Top Dog Gold Pack."

 

Var en annen pakke med samme opplegg (den som er refert til "top dog gold pack"), og en tredje som ga deg masse cash osv.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Alan Wake på 90%! Føler jeg er nødt til å slå til her, hvordan er det? Og samme med Amnesia på 80%?

 

Kan bare si noe om Amnesia: KJØP det bare dersom du virkelig har en greie for skrekk, det er et spill for hardcore skrekk fan, og vil ikke anbefale det utenom du virkelig liker slike spill. Har selv ikke rundet det ennå, men har planer om det. Det er vanvittig skremmende.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

"Boost your Cop, Face and Triad Experience Points to earn respect fast and gain new abilities. Gives you 5,500 Triad, 3,000 Cop and 3,000 extra Face Experience Points. For the ultimate upgrade combine with the Top Dog Gold Pack."

De tre så jeg faktisk ikke. Komisk. Jaja. Det er tre pakker av... 20?

 

--

 

In other news... Jeg har nådd 40.

 

3EtD7.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har kjøpt hele Assassin's Creed serien, unntatt 1'eneren, og 3'eren.

 

De tre så jeg faktisk ikke. Komisk. Jaja. Det er tre pakker av... 20?

--

In other news... Jeg har nådd 40.

 

 

Holy mother of steam sales.. :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hehe..Folk her tar jo helt av. Kjøper mer enn de klarer å spille, og noen prøver å kjøpe spill de har glemt at de allerede eier.

 

Selv eier jeg de fleste Assasin's creed på 360, men er greit å ha alle på PC, da det er digg med PC. Pluss det ikke ble over 100 kr for alle de 3 spillene.

 

Men du har rett, vi tar helt av. :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Selv eier jeg de fleste Assasin's creed på 360, men er greit å ha alle på PC, da det er digg med PC. Pluss det ikke ble over 100 kr for alle de 3 spillene.

 

Men du har rett, vi tar helt av. :p

 

Tenkt mer på han "You already own Sleeping Dogs"-fyren.

Men for å være ærlig så fikk jeg opp samme beskjed på et indie-spill jeg prøvde å kjøpe :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg har begge to, og jeg foretrekker Alan Wake fremfor Amnesia. Men det er vel ikke uten grunn at Amnesia har blitt så populært heller...

 

No shit, det er jo dritt skummelt. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS

Kan bare si noe om Amnesia: KJØP det bare dersom du virkelig har en greie for skrekk, det er et spill for hardcore skrekk fan, og vil ikke anbefale det utenom du virkelig liker slike spill. Har selv ikke rundet det ennå, men har planer om det. Det er vanvittig skremmende.

Kjøpte begge to jeg :cool: Havnet på 50 kr med DLC til Alan Wake, så var egentlig ikke så mye å lure på!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kjøpte begge to jeg :cool: Havnet på 50 kr med DLC til Alan Wake, så var egentlig ikke så mye å lure på!

 

Det er bra, verd pengene.

 

Uplay er vanvittig irriterende.. -.-

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...