Jakoozie Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Elsket Sleeping Dogs. Gikk GTAIV en høy gang, på alle områder. Beste spillet i sin sjanger, sammen med Red Dead. Til så redusert pris er det et røverkjøp. Et av få spill som faktisk har fått en ordentlig bra PC-port. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Sleeping Dogs var bedre enn de siste GTA-spillene og Saints Row-spillene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hvor "langt" er det for de som har spilt det? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Husker ikke. 15 timer kanskje? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ifølge Steam har jeg brukt 23 timer på det. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Til de som venter på Skyrim på bedre salg. http://www.gamekeyz.net/248-the-elder-scrolls-v-skyrim-legendary-edition-steam-uncut-key-ru.html Må aktiveres med VPN, som de har tilgjengelig. Språk kan endres etterpå. Anmeldelser av siden, som det virker som folk liker svært godt: http://www.trustpilot.com/review/gamerkeys.net Håper dette hjalp noen! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ser Sleeping Dogs er på salg nå, men ikke kjøp det. Er ikke verdt en krone spør du meg. Dere er herved advart. Er man vant til GTA og Saints Row blir det en gedigen nedtur, og altfor mye nevekamp for min smak. Ser for meg det passer bedre på en middelmådig konsoll. Ser Sleeping Dogs er på salg nå, løp og kjøp. Er verdt hver eneste krone spør du meg. Dere her herved oppfordret. Er man vant til GTA og Saints Row blir det en gedigen opptur, man kan velge selv om man skal kjøre på med nevekamp eller skyting. Ser for meg det passer like godt på PC som konsoll. Som bonus slipper man selvhøytideligheten og Sims- elementene til GTA IV og over-the-top- humoren i Saints Row. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Lurer litt på DmC Devil May Cry, har ikke spilt noen av de andre da Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Lurer litt på DmC Devil May Cry, har ikke spilt noen av de andre da Har veldig lyst på det selv, men med "bare" 50% står jeg over, gjerrig som jeg er! 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg likte det slett ikke, men det er kanskje bare meg. Måtte jo bli gedigen nedtur uansett når det jeg spilte før SD var FC3 GTA IV har jeg dog aldri spilt, men elsker og simpelthen FORGUDER GTA:VC. Et over 10 år gammelt spill som kan plukkes frem den dag i dag og ha høy replay value. SD og SR-serien for den del har ikke-eksisterende replay value. Ser ingen aktuelle for meg på salget nå, eneste måtte være MP3 men siden R* er innblandet så skipper jeg det. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ser Sleeping Dogs er på salg nå, løp og kjøp. Er verdt hver eneste krone spør du meg. Dere her herved oppfordret. Er man vant til GTA og Saints Row blir det en gedigen opptur, man kan velge selv om man skal kjøre på med nevekamp eller skyting. Ser for meg det passer like godt på PC som konsoll. Som bonus slipper man selvhøytideligheten og Sims- elementene til GTA IV og over-the-top- humoren i Saints Row. Kan man spille det med Xbox kontroller? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Kan man spille det med Xbox kontroller? Ja. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Veldig delte meninger om Sleeping dogs, hadde egentlig ikke tenkt å skaffe det, man kan jo tenke på det. HVa er fordelene og ulempene kontra GTAIV? Hva er det bedre på og dårligere på? AtW Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Spilte en piratversjon i noen minutter (var så sykt usikker på kvaliteten på spillet), og det så greit nok ut. Kjøringen var heller laber og veldig arkade-ish, men slossingen var herlig. Spørs om dette blir mitt andre summer sale-kjøp etter Fez. 50 kroner kan man ta seg råd til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Da har jeg spilt ferdig The Walking Dead (main game, ikke DLC), og kan anbefale det til alle som liker vanvittig god story, og vanvittig god gameplay. Jeg har faktisk ikke noe negativt å si om spillet, da det var utrolig bra. Spillet er hjerteskjærende. Veldig delte meninger om Sleeping dogs, hadde egentlig ikke tenkt å skaffe det, man kan jo tenke på det. HVa er fordelene og ulempene kontra GTAIV? Hva er det bedre på og dårligere på? AtW Synes det spillet er OK, men jeg har ikke spilt mer en en halvtime, så kan egentlig si lite om det. Endret 16. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg likte slossingen og kjøringen i Sleeping Dogs. Morsomt spill. Bedre enn GTAIV på alle måter. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Da har jeg spilt ferdig The Walking Dead (main game, ikke DLC), og kan anbefale det til alle som liker vanvittig god story, og vanvittig god gameplay. Jeg har faktisk ikke noe negativt å si om spillet, da det var utrolig bra. Spillet er hjerteskjærende. Vil absolutt anbefale walking dead, men kan ikke helt skjønne hva som kvalifiserer til "vanvittig god gameplay" i det. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Vil absolutt anbefale walking dead, men kan ikke helt skjønne hva som kvalifiserer til "vanvittig god gameplay" i det. AtW Vel, det er vanvittig godt. Gameplayen er helt utrolig bra, for å være et "klikk" spill. Det beste med gameplayen er jo at spillet forandrer seg etter dine valg, noe som kan forandre gameplay en del. Jeg kan ikke se for meg hvordan det spillet kunne bli noe bedre, på noen som helst måte, da det var så bra gjennomført. Fikk forresten over 10 timer med spillet, noe jeg ikke synes er noe verst. Endret 16. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Vel, det er vanvittig godt. Gameplayen er helt utrolig bra, for å være et "klikk" spill. Det beste med gameplayen er jo at spillet forandrer seg etter dine valg, noe som kan forandre gameplay en del. Jeg kan ikke se for meg hvordan det spillet kunne bli noe bedre, på noen som helst måte, da det var så bra gjennomført. Greit nok, men det er tildels ganske kjedelige og simple puzzles (dog relativt realistiske, for avsindige ting hadde ikke passet i spillet), og mye QTE. Det er historien og atmosfæren som bærer spillet. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå