Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser Sleeping Dogs er på salg nå, men ikke kjøp det. Er ikke verdt en krone spør du meg. Dere er herved advart.

Er man vant til GTA og Saints Row blir det en gedigen nedtur, og altfor mye nevekamp for min smak. Ser for meg det passer bedre på en middelmådig konsoll.

Ser Sleeping Dogs er på salg nå, løp og kjøp. Er verdt hver eneste krone spør du meg. Dere her herved oppfordret.

Er man vant til GTA og Saints Row blir det en gedigen opptur, man kan velge selv om man skal kjøre på med nevekamp eller skyting. Ser for meg det passer like godt på PC som konsoll.

Som bonus slipper man selvhøytideligheten og Sims- elementene til GTA IV og over-the-top- humoren i Saints Row.

Lenke til kommentar

Jeg likte det slett ikke, men det er kanskje bare meg. Måtte jo bli gedigen nedtur uansett når det jeg spilte før SD var FC3 :) GTA IV har jeg dog aldri spilt, men elsker og simpelthen FORGUDER GTA:VC. Et over 10 år gammelt spill som kan plukkes frem den dag i dag og ha høy replay value. SD og SR-serien for den del har ikke-eksisterende replay value. Ser ingen aktuelle for meg på salget nå, eneste måtte være MP3 men siden R* er innblandet så skipper jeg det.

Lenke til kommentar

Ser Sleeping Dogs er på salg nå, løp og kjøp. Er verdt hver eneste krone spør du meg. Dere her herved oppfordret.

Er man vant til GTA og Saints Row blir det en gedigen opptur, man kan velge selv om man skal kjøre på med nevekamp eller skyting. Ser for meg det passer like godt på PC som konsoll.

Som bonus slipper man selvhøytideligheten og Sims- elementene til GTA IV og over-the-top- humoren i Saints Row.

Kan man spille det med Xbox kontroller?

Lenke til kommentar

Spilte en piratversjon i noen minutter (var så sykt usikker på kvaliteten på spillet), og det så greit nok ut. Kjøringen var heller laber og veldig arkade-ish, men slossingen var herlig.

Spørs om dette blir mitt andre summer sale-kjøp etter Fez. 50 kroner kan man ta seg råd til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da har jeg spilt ferdig The Walking Dead (main game, ikke DLC), og kan anbefale det til alle som liker vanvittig god story, og vanvittig god gameplay. Jeg har faktisk ikke noe negativt å si om spillet, da det var utrolig bra.

Spillet er hjerteskjærende.

Veldig delte meninger om Sleeping dogs, hadde egentlig ikke tenkt å skaffe det, man kan jo tenke på det. HVa er fordelene og ulempene kontra GTAIV? Hva er det bedre på og dårligere på?

AtW

Synes det spillet er OK, men jeg har ikke spilt mer en en halvtime, så kan egentlig si lite om det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt ferdig The Walking Dead (main game, ikke DLC), og kan anbefale det til alle som liker vanvittig god story, og vanvittig god gameplay. Jeg har faktisk ikke noe negativt å si om spillet, da det var utrolig bra.

Spillet er hjerteskjærende.

Vil absolutt anbefale walking dead, men kan ikke helt skjønne hva som kvalifiserer til "vanvittig god gameplay" i det.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vil absolutt anbefale walking dead, men kan ikke helt skjønne hva som kvalifiserer til "vanvittig god gameplay" i det.

AtW

Vel, det er vanvittig godt. Gameplayen er helt utrolig bra, for å være et "klikk" spill. Det beste med gameplayen er jo at spillet forandrer seg etter dine valg, noe som kan forandre gameplay en del.

Jeg kan ikke se for meg hvordan det spillet kunne bli noe bedre, på noen som helst måte, da det var så bra gjennomført.

Fikk forresten over 10 timer med spillet, noe jeg ikke synes er noe verst.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Vel, det er vanvittig godt. Gameplayen er helt utrolig bra, for å være et "klikk" spill. Det beste med gameplayen er jo at spillet forandrer seg etter dine valg, noe som kan forandre gameplay en del.

Jeg kan ikke se for meg hvordan det spillet kunne bli noe bedre, på noen som helst måte, da det var så bra gjennomført.

Greit nok, men det er tildels ganske kjedelige og simple puzzles (dog relativt realistiske, for avsindige ting hadde ikke passet i spillet), og mye QTE. Det er historien og atmosfæren som bærer spillet.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...