Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det er det, men det er jo tradisjonelt ofte sånn at man ikke får noen bedre deals enn på flash/community choice. Men får vel se. AtW Skyrim kommer nok på salg til en god pris om ikke så alt for lenge. Må bare ha litt tålmodighet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Rart det ikke har vært noe tilbud på Farcry 3 enda. Vil det i det hele tatt bli noe? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Uten DLC koster 163. Ikke akkurat billig. Når ble 163,- for timesvis med morro (om man liker den type spill) dyrt? Jeg mener, det koster vel det samme som et par øl på byen, et par menyer på McD, frakt på din neste pakke fra Komplett, to melk, et brød og to pakker pålegg. 163,- er ikke dyrt i det hele tatt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Rart det ikke har vært noe tilbud på Farcry 3 enda. Vil det i det hele tatt bli noe? Var da tilbud på det helt i starten? Noe flash sale eller noe? Eller husker jeg feil? AtW Når ble 163,- for timesvis med morro (om man liker den type spill) dyrt? Jeg mener, det koster vel det samme som et par øl på byen, et par menyer på McD, frakt på din neste pakke fra Komplett, to melk, et brød og to pakker pålegg. 163,- er ikke dyrt i det hele tatt. Hvorfor sammenlikner folk alltid spill med Øl? Jeg bruker ikke masse penger på utepils, hvorfor ikke sammenlikne med noe nærliggende? Sånn som andre spill? Eller eventuelt andre kulturtilbud? AtW Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Var da tilbud på det helt i starten? Noe flash sale eller noe? Eller husker jeg feil? AtW Da har jeg gått glipp av det. Føler det er så mange andre spill som går igjen på tilbudstavla så håper Farcry3 isåfall får en ny sjanse. Hvordan er det med gårsdagens tilbud, er de fortsatt aktive? Før pleide tilbudene å gå over etter den aktuelle tidsperioden. Nå ser jeg gårsdagens tilbud med fortsatt nedsatt pris. Er tilbudene lavere enn originalt, eller holder dagstilbudene i virkeligheten en periode på to dager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 "Dagstilbudene" varer i 48 timer. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hvorfor sammenlikner folk alltid spill med Øl? Jeg bruker ikke masse penger på utepils, hvorfor ikke sammenlikne med noe nærliggende? Sånn som andre spill? Eller eventuelt andre kulturtilbud? AtW Ja, jeg lurer egentlig på det samme og eneste grunnen til at jeg gjorde det her og nå, er for at "alle andre gjør det". Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Som nordmann må man uansett alder spørre seg: Hvor mange grandiosa ville jeg fått for prisen av dette spillet? Er antallet akseptabelt lavt. Kjøp. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Som nordmann må man uansett alder spørre seg: Hvor mange grandiosa ville jeg fått for prisen av dette spillet? Er antallet akseptabelt lavt. Kjøp. Er hundrevis av spill å velge imellom, må si jeg synes andre spill er en vesentlig bedre sammenlikning enn en grandis.... AtW Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Sammenlignet med andre spill er 160,- for Skyrim billig. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Og der kom nesten alt jeg ønsket meg på salg samtidig. Nå er det bare the Swapper igjen, som jeg tror jeg missa for noen dager siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Som nordmann må man uansett alder spørre seg: Hvor mange grandiosa ville jeg fått for prisen av dette spillet? Er antallet akseptabelt lavt. Kjøp. Er det dritet noe som helst verdi da? Det er jo ikke annet en søppel? Gradiosa er jo ikke mat. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ser Sleeping Dogs er på salg nå, men ikke kjøp det. Er ikke verdt en krone spør du meg. Dere er herved advart. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det kan vel folk avgjøre selv. Alle har forskjellig smak. Kan være mange her inne som liker det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ser Sleeping Dogs er på salg nå, men ikke kjøp det. Er ikke verdt en krone spør du meg. Dere er herved advart. Pff. Storkoste meg med det. Anbefales. 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Er man vant til GTA og Saints Row blir det en gedigen nedtur, og altfor mye nevekamp for min smak. Ser for meg det passer bedre på en middelmådig konsoll. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Er man vant til GTA og Saints Row blir det en gedigen nedtur, og altfor mye nevekamp for min smak. Enig. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Venter selv på en god deal på Skyrim: Legendary edition. Har allerede laget meg en liste med vilke mods jeg vil ha og har alt klart, mangler tilbudet. Så er spørsmålet om jeg skal ha is i magen å satse på noe bedre enn de 40% som ser nå. Har lite erfaring med Steam salg, er det gode sjanser for større rabatt? Evt er det noen som vet om andre sider som selger det for mindre enn Steam, evt like lite så jeg i allefall ikke mister en god deal på å avvente noe bedre? Har sett det til 15 euro på en russisk side, men måtte aktiveres med VPN. Betyr det at man blir stuck med russisk språk? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Er man vant til GTA og Saints Row blir det en gedigen nedtur, og altfor mye nevekamp for min smak. Det som var så deilig med de første True Crime spillene og Sleeping dogs, nevekamp, du fikk heller lyst til å banke dritten ut av motstanderen istedenfor å stå på avstand med en pistol eller rifle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå