Everket Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Det blir litt off topic, men dere finner jo allerede company of heroes 2 til 40 dollar på nuuvem. Brasiliansk digital side som er legit. I tillegg til et dusin cd key sider som feks g2play.net til snaut 30 euro, som nok vil være billigere enn et steam salg. Synes bare det er så dumt å betale overpris på steam Det var en pen liste slimda. Endret 16. juli 2013 av Everket Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 @Abigor: Spec Ops er et bra skytespill med døll historie? Haha, du har helt motsatt oppfatning av hele resten av verden. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 @Abigor: Spec Ops er et bra skytespill med døll historie? Haha, du har helt motsatt oppfatning av hele resten av verden. Folk må da vel få lov til å si sine meninger. Synes selv at Spec ops var dønn kjedelig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Greit, ser mange spør om disse kortene og mange som sier bla deg bakover der er det forklart. Da er det isåfall forklart med hvit skrift eller så er det noen som TROR de har forklart det. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Folk må da vel få lov til å si sine meninger. Synes selv at Spec ops var dønn kjedelig Joda. Synes bare det er litt morsomt at han snakker negativt om den ene delen av spillet som er unisont hyllet og blant mange ansett for å være spillets ene store kvalitet, samtidig som han liker selve gameplayet. (Som har fått svært hard kritikk både i pressen og av spillerne). 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) @Abigor: Spec Ops er et bra skytespill med døll historie? Haha, du har helt motsatt oppfatning av hele resten av verden. Som rent skytespill var det middelmådig helt ok underholdning. Repetetiv underholdning er greit nok siden kvaliteten var over minimumsgrensa. Historien var så tåpelig at jeg når jeg kom til slutten var jeg helt distansert fra den. Endret 16. juli 2013 av Abigor Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Som rent skytespill var det middelmådig helt ok underholdning. Repetetiv underholdning er greit nok siden kvaliteten var over minimumsgrensa. Historien var så tåpelig at jeg når jeg kom til slutten var jeg helt distansert fra den. Noe sier meg at du ikke helt skjønte historien. For hvis du gjorde det kan jeg ikke skjønne hvordan man syns den er døll. Se denne du: 1 Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 skyrim 0€ på community voten nå 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hadde kjøpt det jeg. 1 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 skyrim 0€ på community voten nå Håpe de ikke merker det på 8 timer da Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Sykt at Skyrim aldri blir ordentlig billig. Spillet begynner jo å bli gammel nå, men fortsatt selger steam det for oppimot 200 kr, på tilbud ...! Finnes jo andre sider som har det billigere, men likevel. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Dette er legendary edition med alt av DLC, osv., men ja; det er fortsatt litt i dyreste laget. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Uten DLC koster 163. Ikke akkurat billig. Samtidig bør vi ikke klage. Grunnen til at det fortsatt koster såpass, er at spillet fortsatt selger bra. Vi som er tilhengere av dype, gode spillopplevelser bør fryde oss over at et rollespill, uten noen som helst flerspiller og gimmicks som online pass og dag-én DLC selger så utrolig bra. Det sender signaler til resten av bransjen. Endret 16. juli 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Du vet Skyrim kommer til å få betydelig med rabater sant? Ikke tro at det ikke havner på 75% om noen dager. Spådommen din ser stadig dårligere ut Men er det noen som vet om jeg kan kjøpe legendary edition, og gifte bort core-spillet, siden jeg har det fra før? AtW Endret 16. juli 2013 av ATWindsor Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Tror ikke det. Jeg har den fysiske utgaven av boksen, og den kom bare med én kode til alt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Kommer det aldri tilbud på kommende spill/forhåndsbestillinger? I utgangspunktet, nei.Men siden Steam har begynt med Early Access, som i prinsippet er forhåndsbestilling, men tilgang til tidlig alpha/beta og mulighet til å følge utviklingen, har noen av de kommet til redusert pris - uten at spillet har blitt utgitt. Plukket selv opp Under the Ocean for 1.75€, av ingen annen grunn enn at det ser ut til å bli en liten og morsom opplevelse i en eller annen fremtid. Hvordan er Reus, vurderer sterkt å kjøpe det, ser artig ut, men ser også ut for potensiale for irritasjon. Og ganske ironisk at Steam er den verste måten å gjennomgå hva som er til salgs . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Spådommen din ser stadig dårligere ut Men er det noen som vet om jeg kan kjøpe legendary edition, og gifte bort core-spillet, siden jeg har det fra før? AtW Det er ennå en stund til salget er over. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det er ennå en stund til salget er over. Det er det, men det er jo tradisjonelt ofte sånn at man ikke får noen bedre deals enn på flash/community choice. Men får vel se. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå