Seal Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 2 spørsmål: Wargame Airline Battle, noen som har prøvd dette? Verdt pengene? Har du spilt European Escalation kan det være for likt, har du ikke det er det bare å kjøpe hvis du liker ordentlig RTS. Det er hardcore, og tar tid og komme inn i, men når du har det: Uff for et spill! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 kortene har blitt forklart flere ganger. bla deg en side bakover eller to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Da var ENDELIG Dishonored kommet på en grei pris, da var det kjøpt. Har gledet meg til å spille dette! Endret 15. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Teds Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Da var det endelig på tide med en liten handel for undertegnede også: Fallout: New Vegas Ultimate Edition, Portal Bundle (Portal og Portal 2), Castle Crashers, McPixel og Thomas Was Alone. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Er det forresten noen andre som får lav ned-hastighet? Tenker at det kan være mange som laster ned spill i denne perioden. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Venter på CoH2 jeg... You Are Not Alone - som den danske filmen fra 1978 heter! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Er det forresten noen andre som får lav ned-hastighet? Tenker at det kan være mange som laster ned spill i denne perioden. Prøv å bruke Sverige som server. Jeg får vanligvis bedre hastighet da. 1 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Da ble det Dishonored på meg å + alle DLC'ene Endret 15. juli 2013 av Freestyle199 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Godt valg, bare kjøp knift of Dunwall mens du er igang. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Kommer det aldri tilbud på kommende spill/forhåndsbestillinger? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Godt valg, bare kjøp knift of Dunwall mens du er igang. Glemte å legge med + alle DLC'ene Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Sjelden. Utvidelsespakken til Civilization 5 (Brave New World) hadde 20% her en dag eller noe. Kommer til å kjøpe det en dag det er større rabatt, siden jeg har noen tusen andre spill å spille. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Får se om det blir en spennende dag i morgen. Vurderer også å gå igjennom billig-lista som ble postet tidligere, for å finne noen "skjulte perler". 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hvis du lager kategorier til spillene dine, så følger vell de med fra pc til pc ja? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ja, det gjør de, men det er faen meg ikke til å stole på. Det virker som kategori-listene blir lagret en gang i uken eller noe slikt. Når jeg logget på Steam hos min mors laptop (installerte det for å kategorisere), var halvparten av spillene utenfor Summer Sale-kategorien. Så jeg fikset det. Når jeg kom hjem til hoved-PC-en min, manglet det flere spill igjen. Så det er noe muffens med det. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Spec Ops! You are in for a treat dear Slimda! ;D Selv har det bare blitt Hitman Absolution, Pro Cycling Manager 2013 og NASCAR 13 på meg. Kommer til å bli Monster Loves You og World In Conflict før salget er ferdig. Kanskje CoH2 om det kommer på tilbud. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Speck Ops overrasket veldig positivt for min del, og kommer nok til å spille igjennom det en gang til på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Spec Ops! You are in for a treat dear Slimda! ;D jeg vet. Har hørt mye positivt om spillet. Det frem til å spille det en dag... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Ganske døll og kjip historie, men actionfeeling er brukbar. Repetetitvt standard "konsoll skytespill". Helt grei underholdning. Endret 16. juli 2013 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå