Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Dont Starve igår til nedsatt pris. Prøvd det ut et par ganger nå. Kan fort gå noen timer i det så fort jeg klarer å overleve mer en seks dager.

 

Bra spill, men til slutt sier det bare stopp. Spilt 23 timer, og ser ingen grunn til å spille det igjen nå. Skal dog komme en del nye ting, så forhåpentligvis endrer det seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som vil spare enda litt mer penger og som har Paypal så er et bra tips å begynne med trading, da gjerne via TF2Outpost.com. Det er en veldig populær tradingside, og jeg har skaffet drøssevis av spill derfra.

 

Det jeg gjør er å kjøpe TF2 keys (standard valuta i TF2-communityet) for 1,70-1.80 $ per. Deretter søker jeg etter et spill, og selgeren skriver som regel hvor mange keys han vil ha for spillet i annonsen. Du legger han til og dere bytter på Steam. TF2 keys skaffer jeg forøvrig fra selgere på Sourceop-forumet med Paypal.

 

Høres vel litt komplisert ut, men det er veldig enkelt og tar få minutter. De siste dagene har jeg blant annet fått Bastion for 1 key, 400 days for 2 keys, Kerbal Space Program for 6 keys, Universe Sandbox for 0,8 keys, Rome 2 Pre-order for 17 og mye mer. Billig mtp. at jeg betalte i underkant av 1,75 $ per key. Det er mye penger å spare på dette i det lange løp og det er helt lovlig.

Lenke til kommentar

Har lyst på en ny klasse til Borderlands 2 men er usikker på hvor mye det egentlig gir til spillet; 30 kr for en klasse alene virker litt dyrt når man ser hele spill går for nesten det samme. Hater disse små DLC avgjørelsene nesten mer enn når jeg kjøper spill til 2-300 kr :)

Lenke til kommentar
Er det ingen som vet om det går an å kjøpe hos Steam fra utlandet med PayPal? Eller om det er trygt å bruke VPN for å få norsk IP-adresse istedenfor for svensk?

 

Noen raske søk på nettet fikk meg til disse:

 

Om det var så at du hadde problemer med et norsk kredittkort i for eksempel Sverige burde dette fikse biffen.

Lenke til kommentar

Takker for svar! :) Har nå prøvd å endre Country Code til NO, prøvd to forskjellige bankkort og to forskjellige nettlesere, og får fortsatt ikke lagt inn penger i Steam Wallet. Når jeg skulle bekrefte kjøpet får jeg opp "An unexpected error has occurred. Your purchase has not been completed. Please contact Steam Support". Angående PayPal, måtte du legge inn penger på PayPal kontoen, eller betalte du med bankkort via PayPal?

Lenke til kommentar

Takker for svar! :) Har nå prøvd å endre Country Code til NO, prøvd to forskjellige bankkort og to forskjellige nettlesere, og får fortsatt ikke lagt inn penger i Steam Wallet. Når jeg skulle bekrefte kjøpet får jeg opp "An unexpected error has occurred. Your purchase has not been completed. Please contact Steam Support". Angående PayPal, måtte du legge inn penger på PayPal kontoen, eller betalte du med bankkort via PayPal?

 

 

tror du kan gjøre begge deler

Lenke til kommentar

Takker for svar! :) Har nå prøvd å endre Country Code til NO, prøvd to forskjellige bankkort og to forskjellige nettlesere, og får fortsatt ikke lagt inn penger i Steam Wallet. Når jeg skulle bekrefte kjøpet får jeg opp "An unexpected error has occurred. Your purchase has not been completed. Please contact Steam Support". Angående PayPal, måtte du legge inn penger på PayPal kontoen, eller betalte du med bankkort via PayPal?

 

Jeg har lagt til kortet mitt, slik at Paypal trekker penger fra kontoen min. Lettest på den måten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...