Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske stor? For at AAA titler på pre-order eller helt nye er på mer enn 25% rabatt? Vet ikke om jeg er enig i det, ser jo ikke det så veldig ofte., Og skal det være billigere enn i butikk må man vel raskt opp på kanskje 40-50%

 

AtW

 

De kan fort nå 40% da de tjener mer på at 10 folk kjøper da enn 4 folk utenom salget. Er det ikke salg i butikk så er jo steam billigere i de fleste tilfeller også. Så at man må opp i 40-50% for å slå butikkpris er jo helt på jordet.

Lenke til kommentar

Steam er vel i utgangspunktet det dyreste utsalgsstedet for spill. Origin er kanskje enda verre.

 

Så når Steam kjører på med god nok rabatt så kommer prisen ned på normalt nivå eller enda bedre.

 

Andre butikker har gjerne priser eller lanvarige tilbud på spill som gjør at prisene er langt under Steam. Selv ved helt nye spill er dette tilfelle.

Lenke til kommentar

Tja, spillene jeg snakker om en NASCAR 13 og Pro Cycling Manager.

 

NASCAR 13 kommer ut 23.Juli, er early access nå, 10% rabatt.

 

PCM 13 har 25% rabatt, 237kr. Det er dyrere enn Lefdal og Elkjøp, men jeg liker at det er steamcloud på det, med tanke på PC bytter og slikt.

Jeg tenker at, hvis det er minimalistisk sjans for mer rabatt på dette under salget, så vil jeg kjøpe det så fort som mulig :)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bruke Paypal? Latterlig enkelt, og noe som de fleste har ifm.. ebay kjøp osv.

 

Kan prøve å lage en konto der å teste om det kan fungere. :) Men ifølge denne tråden står det at PayPal ikke vil fungere når man kjøper fra utlandet?

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

De kan fort nå 40% da de tjener mer på at 10 folk kjøper da enn 4 folk utenom salget. Er det ikke salg i butikk så er jo steam billigere i de fleste tilfeller også. Så at man må opp i 40-50% for å slå butikkpris er jo helt på jordet.

 

Snakker av erfaring fra tidligere salg, kan godt hende de hadde tjent mer på 40-50% rabatt, men det virker ikke særlig vanlig. Andre nettbutikker selger helt nye AAA-titler for rundt 200 stort sett, man må ha mye rabatt på steam før det er lønnsomt på nye titler.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har berre kjøpt Endless Space eg, er det noko gale med meg? Trur at å vere bil-eigar utan fast jobb har fått meg til å innsjå det ikkje er verdt å bruke 10 euro på eitt spel eg aldri kjem til å røre :( Med backlog beståande av BL2, TW2, begge Batman-spela, 3 Hitman-spel frå ein samlepakke, Metro 2033, alt Overlord, X2 og X3, TL2 og Tropico 3 har eg sikkert nok å styre med. Samt Brave New World, som sikkert kjem til å sluke nokre hundre timar framover. Og når KSP blir 0.21.

Lenke til kommentar

Så langt har jeg anskaffet meg Two Worlds Collection, Doom 3: BFG Edition, Penny Arcade's On The Rain-Slick Precipice of Darkness 4

Lords of Football, RollerCoaster Tycoon 3: Platinum, Tomb Raider: Survival Edition, Battlefield Bad Company 2: Standard Edition + Vietnam, Surgeon Simulator, Farming Simulator 2013, Euro Truck Simulator, Euro Truck Simulator 2, Duke Nukem 3D, Dark Souls, Bastion, Bioshock Infinite og Defiance Deluxe Edition, og jeg er langt fra ferdig. :p

Lenke til kommentar

Har berre kjøpt Endless Space eg, er det noko gale med meg? Trur at å vere bil-eigar utan fast jobb har fått meg til å innsjå det ikkje er verdt å bruke 10 euro på eitt spel eg aldri kjem til å røre :( Med backlog beståande av BL2, TW2, begge Batman-spela, 3 Hitman-spel frå ein samlepakke, Metro 2033, alt Overlord, X2 og X3, TL2 og Tropico 3 har eg sikkert nok å styre med. Samt Brave New World, som sikkert kjem til å sluke nokre hundre timar framover. Og når KSP blir 0.21.

10€ på et spill er mye :wee: .

Det er disse 1-5€ som tar knekken på meg.

Heldigvis (?) har jeg lite interesse av disse billige spillene og lista på 250 spill minner meg om å ikke kjøpe alt.

Disse dumme kortene derimot.. :wee: .

Lenke til kommentar

:(

9.23€, to spill.

 

Og en liten rant, hva er dealen med å aldri ha gameplay video på Steam lengre? Alt er bare raskt sammenklippet CG sekvenser som ikke forteller noe om hva du faktisk gjør i spillet. Dersom jeg etter å ha sett videoen ikke vet om det er et FPS eller RTS blir det ikke salg uavhengig av om IGN mener det er 9/10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...