Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Mulig jeg skummet litt kjapt over, men salget på The walking dead, gjelder det hele serien, eller kun 1 evt noen få episoder?

Det gjelder de 5 første episodene. Du får bare ikke med den nyeste episoden, 400 days, som kom ut her om dagen.

Edit: Historien i 400 days henger ikke sammen med historien i de 5 andre episodene, så du kan fint kjøpe de 5 første episodene uten å måtte kjøpe 400 days. Jeg anbefaler forresten The Walking Dead på det sterkeste.

Endret av Madr1dista
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å kjøpe noen spill nå, men har litt problemer.

Jeg er på ferie i Sverige, og prøvde å legge til litt penger i Steam Wallet. Skrev inn bankkort informasjon, adresse osv. og fikk opp at "currency has been changed" eller noe lignende. Trykket så next og alt så da greit ut, men når jeg skulle bekrefte kjøpet fikk jeg opp "An error occurred, contact Steam Support". Er det fordi jeg prøver å kjøpe med svensk IP-adresse og norsk bankkort? Faren min har en VPN han bruker i jobbsammenheng, noe som gjør at man får norsk IP-adresse. Hadde tenkt til å prøve å bruke den, men vet ikke om dette er helt lovlig og man kan bli utestengt?

Lenke til kommentar

Prøvde å kjøpe noen spill nå, men har litt problemer.

Jeg er på ferie i Sverige, og prøvde å legge til litt penger i Steam Wallet. Skrev inn bankkort informasjon, adresse osv. og fikk opp at "currency has been changed" eller noe lignende. Trykket så next og alt så da greit ut, men når jeg skulle bekrefte kjøpet fikk jeg opp "An error occurred, contact Steam Support". Er det fordi jeg prøver å kjøpe med svensk IP-adresse og norsk bankkort? Faren min har en VPN han bruker i jobbsammenheng, noe som gjør at man får norsk IP-adresse. Hadde tenkt til å prøve å bruke den, men vet ikke om dette er helt lovlig og man kan bli utestengt?

Hvorfor ikke bruke Paypal? Latterlig enkelt, og noe som de fleste har ifm.. ebay kjøp osv.

Lenke til kommentar

Ganske stor vil jeg si. Og uansett så venter du til siste dagen for å kjøpe noe da sjansen alltid er der.

Ganske stor? For at AAA titler på pre-order eller helt nye er på mer enn 25% rabatt? Vet ikke om jeg er enig i det, ser jo ikke det så veldig ofte., Og skal det være billigere enn i butikk må man vel raskt opp på kanskje 40-50%

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...