Alliha Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Aww. Då så. Jaja, eg betalte uansett veldig lite for det. also: slo til på indie clever-pack-en, eg. Og eg må sei av det eg har prøvd at det er ei koseleg samling spel. Perfekt til min type gaming. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Vurderer å kjøpe 6-packen med Portal, kun fordi det koster 3 Euro mer enn 1 lisens... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Fikk portal gratis i juni jeg Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Til nå har jeg kjøpt Counter Strike Source og Torchlight. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nå er jeg den stolte eier av 6 eksemplarer av Portal Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Håper de kommer med et godt tilbud til Black Ops. Kjøper det iallefall ikke til den prisen det er nå, mtp mange har klaget. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Noen som har noen erfaring med noen av spillene i Indie Pulse pack som er på tilbud nå? AtW Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Eneste av de jeg har prøvd er Audiosurf, men The Polynomial, Bit Trip Beat og Beat Hazard ser artige ut. Her er noen videoer: http://www.giantbomb.com/quick-look-bittrip-beat/17-331/ http://www.giantbomb.com/quick-look-beat-hazard/17-2437/ http://www.giantbomb.com/quick-look-the-polynomial-space-of-the-music/17-3407/ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Noen som har noen erfaring med noen av spillene i Indie Pulse pack som er på tilbud nå? AtW Nei, men jeg kjøpte de alikavel Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Vurderer wings of prey. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Noen som har noen erfaring med noen av spillene i Indie Pulse pack som er på tilbud nå? AtW Eg har the polynomial, audiosurf, og beat hazard (rangert etter kor rolege dei er), og alle er spel eg er glad i. Elskar spel som går etter musikk, og desse er fantastiske, spesielt the polynomial, det er skikkelig trippy. Beat Hazard er ikkje trippy, men veldig intenst og har stor epilepsi-advarsel. Audiosurf er jo ein klassiker som enten er intens dersom du har intens musikk, eller bare ein behageleg tur dersom du har roleg musikk. Håpar dette hjalp. Absolutt verdt å kjøpa. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Noen som har noen erfaring med noen av spillene i Indie Pulse pack som er på tilbud nå? AtW Jeg kjøpte det igår kveld, har til nå fått prøvd The Polynomial og Beat Hazard. The Polynomial prøvde jeg bare i omtrent 20 min, så har ikke noen stor mening om det, men det var definitivt fascinerende, og det virket som et ålreit spill. Beat Hazard spilte jeg i et par timer før jeg ga meg, synes rett og slett det var veldig moro. Herlig at du kan bruke din egen musikk, hver sang blir en egen unik level. Veldig gøy, og ekstremt intenst på høyere vanskelighetsgrader. Epilepsiadvarselen som vises ved oppstart er ikke tull. Personlig synes jeg det var verdt prisen ene og alene pga Beat Hazard. Nå har jeg som sagt ikke prøvd de andre spillene, men jeg tror de er gode også. Edit: Mulig dette var litt sent nå men. Endret 28. november 2010 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Khani Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kjøpte indie pulse pack i går. Fikk nesten anfall nå jeg fyrte av Beat Hazard i et bekmørkt rom med Dj Nish som valgt sang. Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Merk at spillet "Super Meat Boy" bare koster 10 euro nå. Et 2d platform spill som har fått vanvittig god kritikk (se metacritics: http://www.metacritic.com/game/xbox-360/super-meat-boy/critic-reviews) på x-box360. Løp og kjøp, men merk at du ikke kan spille dette før i morgen. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Veldig bra salg i helga. Jeg kjøpte følgende til kun 26 euro: The Orange Box Indie Pulse Pack World of Goo Left 4 Dead 2 Metro 2033 Monkey Island 2 Good shit. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Når er neste tilbud fra steam? Romjula? Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Pleier å være (=var i fjor) helt utrolige tilbud i romjula, ja. Ellers har det pleid å være gode tilbud hver helg, men det ser ikke ut til at det er det nå.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Nå er det Just Cause 2 for 75% avslag! Metro 2033 er også på 75% avslag. Har hatt lyst på disse spillene en stund, men har ventet med å kjøpe, så det passet igrunnen greit. Edit: Skrev feil prosent på Metro 2033. Endret 15. desember 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 -75% på Metro 2033 og. Tror jeg blir nødt til å kjøpe meg det. Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Apropos paradise city the ultimate box. Kva er eigentleg ultimate med den? Eg har bare fått med syklar. Det er jo bare ein add-on? Er ikkje mykje ultimate med den. Eg fekk jo syklane på PS3 utan å betale eit øre. Har det på PS3 og på PC. Kanskje litt sent... ultimate box gir multiplayer gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå