Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke helt greia med kort på forklaringen til steam, man får kort, og kan bytte de? Gjør de noen faktisk nytte?

AtW

Du kan sette sammen alle kortene til et "deck", som da vil kunne gi deg spillavslag, bakgrunnsbilde til profilen din, emotes til steam-chat, og sikkert noen andre ting også. Dette er ting som du kan beholde (F.eks her) eller bytte/selge til andre.

Du får også en "badge" og XP til profilen din på Stema.

For hvermannsen er det totalt meningsløst, men for samlehorer som meg... Uff.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Holdt på å kjøpe SimCity 4 på Flash-salg før jeg kom på at det ikke er det SimCity-spillet som kom ut i år.

Etter hva jeg har hørt er det mange som mener at SimCity 4 er bedre enn det nye SimCity. Om det stemmer eller ikke har jeg ingen formening om, men jeg kjøpte hvertfall SimCity 4 :-P

• Liker 1
Lenke til kommentar

Holdt på å kjøpe SimCity 4 på Flash-salg før jeg kom på at det ikke er det SimCity-spillet som kom ut i år.

Du gjør en vesentlig bedre handel ved å kjøpe SC4 i stedet for det nyeste! (Eier av begge her)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS

Vurdere også å kjøpe Metro Franchise Pack. Er stor fan av Fallout, og kan aldri gå feil med post-apokalyptiske spill, men :hmm: Får pakken for 35.99 €, blir vel ikke billigere.

Lenke til kommentar

Kan vel også anbefale både Metro og Tomb Raider. Har forøvrig nå innsett hvor "farlig" disse sommersalgene kan være, da jeg av en eller annen grunn kjøpte Just Cause 2 og tilhørende DLC. Prøvde det for noen år siden på 360 og fant ut at dette definitivt ikke var noe for meg, men kjøpte det nå likevel fordi det var så billig...jeez :hrm: Spilte det i 20-25 min, og orker ikke å fortsette. Kostet heldigvis under 5€ for hele pakka, men likevel. Blir fort penger av slikt og det er selvfølgelig alltid irriterende å bruke penger på noe man ikke bruker, uansett hvor billig det er.

Dette er helt sikkert blitt spurt om tidligere, men jeg prøver likevel. Hvor stor sjanse er det for at daily deals dukker opp igjen senere i salget? Da enten som en ny daily deal eller flash sale? Gikk glipp av et par titler på første dagen..

Lenke til kommentar

Det er vel kun bestselgerene som gjentas den siste dagen om jeg ikke husker helt feil.

Jeg mener også det. Usikker på om det er mestselgende daily deal per dag som kommer tilbake (siden det er snakk om 10 dager passer jo det), eller om det er snakk om de 10 mestselgende overhodet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...