Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tomb Raider er fantastisk. Minner om Uncharted, bare bedre gameplay, grafikk og mer voldelig. Et av de beste spillene på lenge.

Og det er svært få qtes

Svært få, men alt for mange. Spillet ble ødelagt for min del av QTE sekvensene. Hvorfor ha litt QTE når det ikke er noe poeng i det? Spillet er også fullt av logiske brister ellers som bare er irriterende. Det er småting, men det gir fortsatt ikke mening.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte borderlands 2 siden det var på salg og angry joe anbefalte det sterkt men det er det første spillet som faktisk får meg sliten i øynene selv etter å ha makset FoV slideren, noen andre som har vært borti det samme?

Og det kan sies jeg har sittet å døgnet ekstremt mange spill opp gjennom mine år uten problemer men det bare er noe rart med dette spillet.

Lenke til kommentar

Svært få, men alt for mange. Spillet ble ødelagt for min del av QTE sekvensene. Hvorfor ha litt QTE når det ikke er noe poeng i det? Spillet er også fullt av logiske brister ellers som bare er irriterende. Det er småting, men det gir fortsatt ikke mening.

Helt uenig. Forstår ikke problemet med et par QTE. I hvert fall ikke når de er så få og heftige som i TR.

Logiske brister la jeg heller ikke merke til. Tror de fleste kommer til å kose seg med spillet. Men skru av håreffektene :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...