Kakebakelate Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Falt iallefall selv for Tomb Raider og har ikke noe problemer med å anbefale slippet. Du har noen QTE men de er ikke så ille at du sitter å irriterer deg over de. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Tomb Raider er fantastisk. Minner om Uncharted, bare bedre gameplay, grafikk og mer voldelig. Et av de beste spillene på lenge. Og det er svært få qtes Svært få, men alt for mange. Spillet ble ødelagt for min del av QTE sekvensene. Hvorfor ha litt QTE når det ikke er noe poeng i det? Spillet er også fullt av logiske brister ellers som bare er irriterende. Det er småting, men det gir fortsatt ikke mening. Lenke til kommentar
dup Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Ja, det ble et kjøp av Tomb Raider, på tross av qte, siden det uansett var på 75 %. Da skal jeg forhåpentligvis klare å bite det i meg! I tillegg ble det Hitman collection og L.A. Noire. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Holy shit. 10 euro for Bordelands 2. :O Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Noen grunn til at Tomb Raider: Anniversary ikkje er mulig å kjøpa separat? Ser at den inngår i pakken Tomb Raider Collection, men har egentlig kun interesse av Underworld og nevnte Anniversary. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hvis dere ikke panisk reloader og restarter steam og heller venter litt, så kanskje dere kommer inn istedet for å stresse serverne mer Valve må snart oppgradere serverne, de får gang på gang mer press enn de klarer å takle :/ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Fikk kjøpt spelet ved å følge denne guiden på steam-forumet: http://steamcommunity.com/app/8000/discussions/0/864973123747891246/ 0.80 euro Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg har ingen problemer med hverken å komme inn eller kjøpe spill. Kanskje fordi jeg bruker mobil, eller så har jeg bare veldig flaks. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg kjøpte borderlands 2 siden det var på salg og angry joe anbefalte det sterkt men det er det første spillet som faktisk får meg sliten i øynene selv etter å ha makset FoV slideren, noen andre som har vært borti det samme? Og det kan sies jeg har sittet å døgnet ekstremt mange spill opp gjennom mine år uten problemer men det bare er noe rart med dette spillet. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Noen som anbefaler I Am Alive? Hadde lyst på det før, men kjøpte det aldri. Nå¨øyner jeg derimot muligheten Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Noen som anbefaler I Am Alive? Hadde lyst på det før, men kjøpte det aldri. Nå¨øyner jeg derimot muligheten Nei. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvem er det egentlig som kjøper disse trading cards tingene? Klarer ikke helt å se for meg verdien i det 2 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Hvem er det egentlig som kjøper disse trading cards tingene? Klarer ikke helt å se for meg verdien i det Her har du en storhandler http://steamcommunit...d/CrystalTheory Endret 14. juli 2013 av Xprez Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 ^ Det der er bare helt vanvittig. Hun har jo nesten tre ganger så mange spill som fantomena. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Svært få, men alt for mange. Spillet ble ødelagt for min del av QTE sekvensene. Hvorfor ha litt QTE når det ikke er noe poeng i det? Spillet er også fullt av logiske brister ellers som bare er irriterende. Det er småting, men det gir fortsatt ikke mening. Helt uenig. Forstår ikke problemet med et par QTE. I hvert fall ikke når de er så få og heftige som i TR. Logiske brister la jeg heller ikke merke til. Tror de fleste kommer til å kose seg med spillet. Men skru av håreffektene 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Fikk kjøpt spelet ved å følge denne guiden på steam-forumet: http://steamcommunit...73123747891246/ 0.80 euro Takk for tipset! Da ble det både Anniversary og Underworld på meg, 0,80€ pr stykk. Er jo så og si gratis Lenke til kommentar
Seal Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Plis bli Mark of the Ninja som vinner! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Kjøpte Anniversary jeg også. Får håpe det kommer noen spennende spill på salg snart, som jeg ikke har... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Deadlight kom med en Microsoft Studios logo i begynnelsen av trailervideoen, Orcs Must Die 2 har jeg fra før, så det ble en stemme til Mark of the Ninja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Er bare å stikke innom korttråden om dere har noen kort til overs. Endret 14. juli 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå