JohndoeMAKT Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Da kan jeg love deg at du ikke liker Hitma: absolution. Jeg sa ikke at jeg hadde spilt de. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg likte Hitman: Absolution også de forrige spillene i serien. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Kan anbefale Overlord Complete Pack til 5€. Gamle spill, men veldig artige. Helt klart verdt pengene. 1 Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Er Sniper Elite:Nazi Zombie Army verdt 3.73 euro? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Nope. Hadde heller kjøpt Commandos Collection eller et random indie-spill. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Da ble det the witcher 2 også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 De forandret vist på prisen, men uansett, jeg står over, jeg vill ikke gi penger til en slik idiot. Spillet er absolutt verdt pengene og er en av de mest unike spillopplevelsene jeg har hatt denne generasjonen, og det beste krim-spillet noesinne. Ansikstanimasjonene og stemmeskuespillet er nesten alene verdt å sjekke ut. Å oppadage motsigelser og løgner under avhør i spillet er utlrolig morro og ikke minst svært tilfredstillende. Alle som bryr seg om spill burde sjekke ut LA Noire. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Personlig syntes jeg LA Noire ble kjedelig fantastisk fort. Jeg digger krim i serier, bøker og filmer. Men LA Noire nådde ikke opp. Ansiktsuttrykkene minner ofte mer om forstoppelse, luft i magen eller annet rart enn tegn på løgn. Jeg har lest mange reviews av spillet, men bare en jeg føler opplever det som meg selv: Absolutt verdt å lese. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg sitter igjen med mange gode minner fra LA Noire, men jeg må ærlig innrømme at jeg sleit voldsomt med motivasjonen til tider. Likevel husker jeg flere av sakene jeg løste i detalj enda, og det kan jeg ikke si at jeg gjør ofte. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Borderlands 2 krever venner som har spillet. Å spille det alene gjør at spillet blir kjedelig veldig fort. Husker det samme ble sagt om Borderlands også, men jeg koste meg likevel mye med det alene. Kjøpte Mars: War Logs. Virker interessant nok. Får de samme "kortene" hele tiden. Har 3 Tomb Raider og 2 Bioshock Infinite nå. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Jeg sitter igjen med mange gode minner fra LA Noire, men jeg må ærlig innrømme at jeg sleit voldsomt med motivasjonen til tider. Likevel husker jeg flere av sakene jeg løste i detalj enda, og det kan jeg ikke si at jeg gjør ofte. Det var egentlig ikke det at det var dårlig, for det var det ikke. Men det var, ihvertfall for meg, noe som var litt "off". Så jeg fullførte det aldri. Endret 13. juli 2013 av XmasB Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 I dag må jeg si det var mange gode tilbud for min del. Sitter jo på alt for mange spill som det er, men i dag har jeg handlet inn The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition, Tomb Raider: Underworld og Tomb Raider (2013- versjonen). Hva gjelder LA Noire er spillet bra, ja, men jeg tror ikke det er helt min sjanger. Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Mine kjøp så langt er, Darksiders 1 og 2, The Witcher 1 og 2. Borderlands 2. Lenke til kommentar
dup Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Lurer litt på å kjøpe Tomb Raider, men er det veldig mye QTE i spillet? Eller litt her og der? Er ikke så veldig fan av denne mekanikken, men hvis det ikke er altfor mye av det, og spillet ellers er bra, så kan jeg fint kjøpe det. Lenke til kommentar
Kuppz Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Bare kjøpt indie spill så langt har allerede meste parten jeg vil ha av vanelige spill Hotline Miami Bastion FEZ Faster Than Light Magicka Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Borderlands 2 krever venner som har spillet. Å spille det alene gjør at spillet blir kjedelig veldig fort. Jeg spiller BL2 alene og har det kjempegøy Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 men, det er enda artigere med andre. Det er uansett greit å ha en hake ved spillet som tilsier at spillet blir morsommere med andre. Hvor på graden mellom alene og sammen med andre man havner er jo individuelt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Om jeg kjøper Borderlands 2 Seasonpass, får jeg da alle DLC-ene og de nye som kommer fremover? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Lurer litt på å kjøpe Tomb Raider, men er det veldig mye QTE i spillet? Eller litt her og der? Er ikke så veldig fan av denne mekanikken, men hvis det ikke er altfor mye av det, og spillet ellers er bra, så kan jeg fint kjøpe det. Det er mest i starten av spillet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Tomb Raider er fantastisk. Minner om Uncharted, bare bedre gameplay, grafikk og mer voldelig. Et av de beste spillene på lenge. Og det er svært få qtes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå