Slimda Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Dessverre er de som laget spillet konk. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Tror dere dont starve vil bli billigere enn 40%? lurer på om jeg skal vente med å kjøpe det Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Burde jeg kjøpe Hitman Absolution? Ser det blir neste vinner communitys choice Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Liker du snike snike snike drepe snike snike snike drepe så er Hitman for deg. Jeg digger Hitman spillene, men Absolution er ikke like morsomt som de foregående i serien. Uansett så er det verdt de 6€ du betaler for det eventuelt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Tror dere dont starve vil bli billigere enn 40%? lurer på om jeg skal vente med å kjøpe det Har lyst på det selv, men har igrunn ikke noe tro på en større rabatt enn 40%. Jeg antar at sjansene er store for at det kommer med 40% rabatt minst en gang til iløpet av salget utifra tidligere erfaringer hva salg på Steam angår. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Og der kom Tomb Raider på 75%. For de som liker QTE key bashing er det sikkert flott. Anbefalt fra meg i dag er: The Witcher 2, Borderlands 2, Stardrive og AoE 2. Fra Flash sales kan jeg også anbefale L.A. Noire Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Burde jeg kjøpe Hitman Absolution? Ser det blir neste vinner communitys choice Dersom du har spilt de tidligere spillene blir du nok ikke fornøyd. Har selv angret på at jeg i det hele tatt kjøpte det møkka spillet som gikk vekk fra røttene... Er det noen som kan anbefale L.A. Noire? Og der kom Tomb Raider på 75%. For de som liker QTE key bashing er det sikkert flott. Anbefalt fra meg i dag er: The Witcher 2, Borderlands 2, Stardrive og AoE 2. Fra Flash sales kan jeg også anbefale L.A. Noire Takk, da blir det LA. Noire og Tomb Raider. Edit; når jeg legger LA. Noire i handle vogna blir det for 14 euro, men det er jo 75%? Endret 13. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Noen flere som har noe å si om Borderlands 2? 80 kr er litt for mye til at jeg kjøper det uten å tenke meg om. Vurderer Age of Empires og, tror det er 10 år siden sist jeg spilte det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Borderlands 2 krever venner som har spillet. Å spille det alene gjør at spillet blir kjedelig veldig fort. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Ok, da tror jeg at jeg dropper den. Stort sett alle mine veier er konsollgeeks. :-( Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg ditcha Hitman og gikk for Tomb Raider i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Jeg forstår ikke logikken.. L.A. Noire and Brady Guide Combo er for 75%, men jeg vill ikke ha det jævla brady guide, og dersom jeg da skal kjøpe bare selve spillet så koster det 14 euro, altså 4 euro mer? Vet du hva, glem det, jeg skrinlegger det! Husker hvorfor jeg har latt være å kjøpe det de siste årene: http://www.pressfire...ens-neste-spill Nei, ingen av mine penger skal havne i den drittsekkens penge bunke! Endret 13. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Kjøpte Heroes VI Gold, alle andre daily deals og flash deals har jeg. PS: De gamle Tomb Raider spillene er på 91% salg. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 hmm la noire complete med dlc går for 9.99 i min handekurv ihvertfall, noen som har noe lurt å si om alle de dlc til tombraider, trenger man noen av dem ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Endelig mitt første kjøp, Hitman, siden jeg har de andre i serien. Arg, hvorfor kommer ikke BL2 med DLC i én pakke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) hmm la noire complete med dlc går for 9.99 i min handekurv ihvertfall, noen som har noe lurt å si om alle de dlc til tombraider, trenger man noen av dem ? De forandret vist på prisen, men uansett, jeg står over, jeg vill ikke gi penger til en slik idiot. Endelig mitt første kjøp, Hitman, siden jeg har de andre i serien. Da kan jeg love deg at du ikke liker Hitma: absolution. Endret 13. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 LA Noire uten Brady Guide er 7.5€ og med Brady Guide koster det 9.99€. Complete edition med alle DLC'er koster også 9.99€. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 LA Noire uten Brady Guide er 7.5€ og med Brady Guide koster det 9.99€. Complete edition med alle DLC'er koster også 9.99€. Jepp, jeg så det nå. Det ble ikke oppdatert får etter 15 min over 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå