Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

NV Ultimate Edition var på salg i går, så kan ha mistet beste tilbudet på den. Verdt et kjøp uansett dog, en perle av et spill. Bra mod miljø rundt spillet også som både forbedrer opplevelsen og forlenger den! :)

Hmm, i går tidlig da? Lå på €11.99 da jeg sjekket i går ettermiddag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ys I & II Chronicles+ til under 40 spenn. Kjøre på?

Vær klar over at det er snakk om to skikkelige retro-spill fra slutten av 80-tallet, remaken er vel stort sett bare oppdatert grafikk. Så man må være interessert i slikt. Jeg likte spillene, men hadde aldri klart det uten en guide, noe jeg vaneligvis ikke bruker.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Etter år med grubling frem og tilbake endte jeg opp med å kjøpe EVE Online. Så får vi se om jeg avinstallerer etter en viss tid grunnet for høy læringskurve eller om jeg rett og slett blir hooked og neglisjerer alle andre spill :hmm:

Lenke til kommentar

Noen som har Intrusion 2? Hos meg laster det ned til 100%, tenker seg om en lang stund, og bestemmer seg så for å kræsje Steam -.-

Når jeg restarter Steam er Intrusion 2 på 69%, går til 100%, kræsjer Steam igjen. ARGH

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bruker steam å legge ut noe tall på hvor mye cash som er brukt i løpet av et slikt salg? :p

Det sier seg selv at når STEAM som plattform dominerer spill markedet med over 50-70% av hele HELE markedet, ja da er det mye penger i omløp! Steam legger vel alltid fram tal fra året som har gått?

Bare så det kan sies, så har STEAM vokst med over 200% siden den først startet tilbake i 2002.

http://www.gamasutra...php?story=26158

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du kommer nok til å avinstaller det.

LearningCurve1.jpg

Er det virkelig så vanskelig å få fotfeste i det spillet? :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...