Datasmurf Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Ja, de kneler godt nå, ja. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 @Aleksanderro. Tør jeg spør hvilke? Vil gjerne vite om jeg har gått glipp av noen gode deals. Det er for det meste litt eldre spill: Afterfall Insanity Extended Edition, Mirror's Edge, BioShock 2, The Witcher 2, Counter-Strike Complete, Ghost Recon Future Soldier og Mafia II. Pluss flere DLC til forskjellige spill. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Får enda ikke betalt. :/ Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Får dere opp "Your purchase has not been completed. Your credit card information has been declined by your credit card company."? Fikk en annen feilmelding før i dag, men får nå denne. For jeg håper virkelig det bare er steam, og at det ikke er noe galt med spendon kortet jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 "We are aware that some European users who are trying to purchase with credit cards may be experiencing long delays or declined card responses. We are working to resolve the problem as quickly as possible but until then you may need to retry your purchase at a later time or use a different form of payment." 1 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 "We are aware that some European users who are trying to purchase with credit cards may be experiencing long delays or declined card responses. We are working to resolve the problem as quickly as possible but until then you may need to retry your purchase at a later time or use a different form of payment." Aha ok. Dumt da, har prøvd å kjøpt Skyrim Legendary Edition i hele dag.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Bastion til €2,09 (-85%) de neste to timene. Brukbart tilbud for de som ikke har spillet fra før. Selv fikk jeg snappet opp Retro/Grade nå i morges etter mye trøbbel med Steam i går kveld. Da er det 6 spill igjen på ønskelista, og tipper to av dem ikke kommer på brukbart tilbud. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Da fikk jeg kjøpt med bankkortet. Merket også at bankkortet mitt var borte, så måtte legge det opp på nytt. Ble åtte spill. Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 hvilke spill kjøpte du? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Er en del kjekke indietilbud hvis man filtrerer etter pris nederst på siden. Har sikkert kjøpt 6 spill nå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 hvilke spill kjøpte du? Antichamber (-66%) Bastion (-85%) The Binding of Isaac (-50%) Defiance (-66%) Hotline Miami (-75%) Scribblenauts Unlimited (-75%) Strike Suit Infinity (-75%) Strike Suit Zero (-75%) Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg skaffet meg også Scribblenauts til 75% avslag, samt Disharmony-ekspansjonen til Endless Space. Modererer meg litt med tanke på stor backlogg på Steam allerede. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Dere som ikke fikk betalt, prøvde dere med paypal også? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg skaffet meg også Scribblenauts til 75% avslag, samt Disharmony-ekspansjonen til Endless Space. Modererer meg litt med tanke på stor backlogg på Steam allerede. Backlog er ingen unnskyldning. Det blir jo liggende til du får tid, om det er 2 måneder eller 2 år. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Dere som ikke fikk betalt, prøvde dere med paypal også? Ja, og jeg får fortsatt ikke betalt verken med visa eller paypal Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Min fungerte i dag tidlig. Og igjen et par ganger til. Og nå nettopp. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ja, og jeg får fortsatt ikke betalt verken med visa eller paypal Prøvd å restarte Steam? Har betalt to ganger nå. Funker greit begge deler, selv om jeg måtte prøve to ganger på siste forsøk. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Prøvd å restarte Steam? Har betalt to ganger nå. Funker greit begge deler, selv om jeg måtte prøve to ganger på siste forsøk. Prøvd å restarte steam ja. Prøver på en anen pc nå, men går fortsatt ikke Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Fikk endelig betalt nå tidligere idag. Kjøpte Bioshock 1 & 2, og Saints Row II. Skal kjøpe mye mer, men jeg venter på bedre tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå