Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kansje noe offtopic men:

Fler som ikke greier å handle fra steam?

Fått "There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance." i 2 dager nå når jeg skal kjøpe CS 1.6

Lenke til kommentar

Kansje noe offtopic men:

Fått "There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance." i 2 dager nå når jeg skal kjøpe CS 1.6

Jeg også. Sjekk emailen din om du har fått kvittering.

Det fikk jeg etter flere slike feilmeldinger, kjøpet gikk igjennom på første forsøk visstnok.

Lenke til kommentar

Kansje noe offtopic men:

Jeg også. Sjekk emailen din om du har fått kvittering.

Det fikk jeg etter flere slike feilmeldinger, kjøpet gikk igjennom på første forsøk visstnok.

Ikkeno kvitering + at jeg skal få en "bekreft at du vil kjøpe" ting før det skal skje så :p

Lenke til kommentar

Tja, jeg vil si det er verdt 10 euro. Jeg vil til og med si at ArmA 2 uten expansion packen er verdt full pris.

Er en stund siden jeg har spilt det nå, men for et par måneder siden kjørte det veldig bra så det virker som om de har fikset de fleste problemene.

Lenke til kommentar

Arma 2 + Operation Arrowhead. Er det verd 10 euro?

Hørte at det var mye problemer med bugs med Arma 2, men har de blitt fikset nå?

demoen er ikke oppdatert men arma 2 og arma 2oa er DET beste fps/krigs simulatoren jeg har spillt ever! skal kjøpe combined operations så jeg får begge. og baf addontil 4euro :dribble:

:thumbup::dribble::thumbup:

:love::love:

Endret av supercz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...