TuRb0 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Da er det på tide med ny steam salg. Dette finner dere her -> http://store.steampowered.com/ og gjerne sjekk dette HER ut. De vil trekke ut 30 brukere hver dag til 30 november og gi spillene DU har lagt til i wishlist Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Da har man satt over penger til PayPal accounten og gjort klar en wishlist. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Håper steam kommer med utrolig gode tilbud i romjulen, som de hadde i i fjor. 60-70% på ganske så nye spill Synd jeg i fjor var raka fant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen av spilene som er på tilbud nå som anbefales? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 For utenom Eve? Nei. Det var relativt dårlige spill/dårlige tilbud denne runden. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Kansje noe offtopic men: Fler som ikke greier å handle fra steam? Fått "There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance." i 2 dager nå når jeg skal kjøpe CS 1.6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 For utenom Eve? Nei. Det var relativt dårlige spill/dårlige tilbud denne runden. Batman? Audiosurf? AtW Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Kansje noe offtopic men: Fler som ikke greier å handle fra steam? Fått "There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance." i 2 dager nå når jeg skal kjøpe CS 1.6 Jeg også. Sjekk emailen din om du har fått kvittering. Det fikk jeg etter flere slike feilmeldinger, kjøpet gikk igjennom på første forsøk visstnok. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 For utenom Eve? Nei. Det var relativt dårlige spill/dårlige tilbud denne runden. Batman? Audiosurf? AtW Vel! Jeg sier mine meninger her. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Kansje noe offtopic men: Fler som ikke greier å handle fra steam? Fått "There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance." i 2 dager nå når jeg skal kjøpe CS 1.6 Jeg også. Sjekk emailen din om du har fått kvittering. Det fikk jeg etter flere slike feilmeldinger, kjøpet gikk igjennom på første forsøk visstnok. Ikkeno kvitering + at jeg skal få en "bekreft at du vil kjøpe" ting før det skal skje så Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) hmm. Flere som ikke får lagt til spill i "Whishlist" ? Får bare "Oops, sorry!" E: Fungerer nå. Endret 26. november 2010 av Merko. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Har ti spill der nå ;D Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Kjøpte batman og total war nå. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Arma 2 + Operation Arrowhead. Er det verd 10 euro? Hørte at det var mye problemer med bugs med Arma 2, men har de blitt fikset nå? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen som har spilt Blur? Er det å anbefale? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Tja, jeg vil si det er verdt 10 euro. Jeg vil til og med si at ArmA 2 uten expansion packen er verdt full pris. Er en stund siden jeg har spilt det nå, men for et par måneder siden kjørte det veldig bra så det virker som om de har fikset de fleste problemene. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Arma 2 + Operation Arrowhead. Er det verd 10 euro? Hørte at det var mye problemer med bugs med Arma 2, men har de blitt fikset nå? demoen er ikke oppdatert men arma 2 og arma 2oa er DET beste fps/krigs simulatoren jeg har spillt ever! skal kjøpe combined operations så jeg får begge. og baf addontil 4euro Endret 26. november 2010 av supercz Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Apropos paradise city the ultimate box. Kva er eigentleg ultimate med den? Eg har bare fått med syklar. Det er jo bare ein add-on? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Apropos paradise city the ultimate box. Kva er eigentleg ultimate med den? Eg har bare fått med syklar. Det er jo bare ein add-on? Er ikkje mykje ultimate med den. Eg fekk jo syklane på PS3 utan å betale eit øre. Har det på PS3 og på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå