Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Spillene ligger i biblioteket, men jeg får ikke lov å installere. Jeg får heller ikke lov å kjøpe noe annet. Noe lignende hendte med meg. Jeg kjøpte en gave til et familie medlem, også kom det en uventet error. Spillet ble lagt i inventory, men har ikke peiling på hva som gikk galt.. Sikkert noe feil med systemet. Har du prøvd å restarte STEAM? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg personlig synes ikke Grid 2 er verdt å kjøpe selv med 90% rabatt. Gørr kjedelig spill. bare fordi du er misfornøyd med spillet, betyr det ikke at alle andre er det... Har spillt det selv hos en kompis, og jeg liker spillet. 2 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Får ikke kjøpt noe, bare error når jeg prøver å fullføre et kjøp :/ S*tan! Får håp steam restart fikser saken. EDIT: Og det funket ikke. Hælgoland! Noen andre som har dette problemet? Endret 11. juli 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 bare fordi du er misfornøyd med spillet, betyr det ikke at alle andre er det... Har spillt det selv hos en kompis, og jeg liker spillet. Enig der, Grid 2 er langt ifra det beste bilspillet men har allikevel hatt det mye moro. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Noe lignende hendte med meg. Jeg kjøpte en gave til et familie medlem, også kom det en uventet error. Spillet ble lagt i inventory, men har ikke peiling på hva som gikk galt.. Sikkert noe feil med systemet. Har du prøvd å restarte STEAM? Har forsøkt i klient og nettleser, men får samme melding. Fant til slutt ut at jeg kunne kansellere fra under kontodetaljer, men jeg får fortsatt ikke gjennomført et kjøp. Jaja, ingen av spillene jeg skulle kjøpe går ut av tilbud på en stund så... Prøver igjen i morgen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Fem spill som jeg prøver å få kjøpt nå. 66% og høyere prisreduksjon. Worth it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Håper The Walking Dead kommer på 75% tilbud, da skal jeg nok kjøpe det. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Your purchase has not been completed. Your credit card information has been declined by your credit card company. Note that in some cases, your credit card company may put a 'hold' on funds in your account, but you will not be charged. After correcting any errors in the information displayed below, please try your purchase again. Noen andre med dette problemet? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Har samme problem. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 ser ikke ut til å få fullført noen kjøp her heller, verken i steam eller nettleser. Fikk det nesten til istad, men da fikk jeg beskjed om at kortet mitt ikke ble godkjent.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Har allerede kjøpt over ti spill her uten problemer. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Får den samme meldingen opp og opp igjen. Restartet steam, pc, ruter, prøvd 2 forskjellige nettlesere, med samme feil, uansett om det er paypal eller visa. "Det ser ut til å ha oppstått en feil under forberedelsen eller oppdateringen av transaksjonen din. Vennligst vent et minutt og prøv igjen, eller kontakt kundestøtte for å få hjelp." Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) @Aleksanderro. Tør jeg spør hvilke? Vil gjerne vite om jeg har gått glipp av noen gode deals. Jeg var veldig skuffa over salget først. Men så scrollet jeg ned på siden, og valgte å filtrere etter pris. Da dukka det plutselig opp en god del tilbud jeg ikke hadde sett Endret 11. juli 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Får samme feilmeldingen, du er ikke alene. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Da var heartfire + dragonborne til skyrim kjøpt Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Steam twitret: https://twitter.com/...444550958977025 :/ Får fortsatt ikke til å kjøpt noe, argh. Endret 11. juli 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 @Aleksanderro. Tør jeg spør hvilke? Vil gjerne vite om jeg har gått glipp av noen gode deals. Jeg var veldig skuffa over salget først. Men så scrollet jeg ned på siden, og valgte å filtrere etter pris. Da dukka det plutselig opp en god del tilbud jeg ikke hadde sett Vel, dette er bare første dagen av veldig mange dager med steam summer sale. Nye tilbud i morgen klokken 19:00. Samtidig dukker det opp flash sales og community's choice hver 8 time. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Your purchase has not been completed. Your credit card information has been declined by your credit card company. Note that in some cases, your credit card company may put a 'hold' on funds in your account, but you will not be charged. After correcting any errors in the information displayed below, please try your purchase again. Noen andre med dette problemet? Jepp! Fikk akkurat det samme når jeg prøvde å fullføre et kjøp for rundt 1 time siden. Endret 11. juli 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hadde det problemet i en halvtime før jeg endelig fikk handlet. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Urgh, steam-serverne får seg en skikkelig load nå.. Kan knapt finne det jeg skal ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå