Nacalai Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Gå inn på http://steampowered.com, hvis dere ikke kommer inn via in-steam browser, funker fett for meg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Det har ingenting å si. Steam klienten er basicly en nettleser som går til samme sider som i en vanlig nettleser. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Burde jeg vente med å kjøpe Grid 2, eller slå til på 40% rabatt tilbudet de har nå? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Sikkert trygt å drøye det en dag eller noe, er nok mange som hamrer butikken akkurat nå ^^ Endret 11. juli 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Er det noen som vet hvor lenge Community's Choice salgene varer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Er det noen som vet hvor lenge Community's Choice salgene varer? Tror de varer ut hele salget, så det vil si fra salget starter, til det slutter. Var ihvertfall slik i fjord. Hva skjedde nå egentlig? Er siden helt nede eller? Endret 11. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Burde jeg vente med å kjøpe Grid 2, eller slå til på 40% rabatt tilbudet de har nå? Jeg personlig synes ikke Grid 2 er verdt å kjøpe selv med 90% rabatt. Gørr kjedelig spill. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Community's Choice varer i 8 timer om gangen. Når et nytt spill trer inn får man tre nye å stemme på. Jeg personlig synes ikke Grid 2 er verdt å kjøpe selv med 90% rabatt. Gørr kjedelig spill. Liker du bilspill generelt sett? Har ikke prøvd Grid 2 selv, men om du ikke har interesse for bilspill så er det liten vits i å kommenterer om de. Av spillene som er på salg nå anbefaler jeg Antichamber, Endless Space, Scribblenauts og Hotline Miami. Endret 11. juli 2013 av Refsa 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Community's Choice varer i 8 timer om gangen. Når et nytt spill trer inn får man tre nye å stemme på. Liker du bilspill generelt sett? Har ikke prøvd Grid 2 selv, men om du ikke har interesse for bilspill så er det liten vits i å kommenterer om de. Ja jeg liker bilspill, men jeg liker ikke Grid 2. Bilspill hvor du ikke trenger bremser blir helt feil i mine øyne. Du slipper bare gassen å sladder igjennom alle svingene slik du gjorde i Ridge Racer. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Det har ingenting å si. Steam klienten er basicly en nettleser som går til samme sider som i en vanlig nettleser. Det er jeg fullt klar over. Det funker i chrome men ikke in-steam, litt rart, men jaja, jeg får handlet! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Ah, da skjønner jeg. Er det forresten vanlig at enkelte spill kommer på salg flere ganger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Ah, da skjønner jeg. Er det forresten vanlig at enkelte spill kommer på salg flere ganger? Tenker du på da redusert pris? Som oftest forandrer store titler seg på priser ganske flittig, så imorgen vil det nok være mange andre populære spill som står på den listen over spill som er fra 75% osv. Skyrim ville jeg ventet med da det kommer til å bli billigere enn 40%, det kan jeg love deg. Spill du ikke kommer til å se på den listen er spill om Call Of Duty, da Activsion aldri setter de ut på salg, og når de setter det på salg, så er det som regel bare 10-20%. Endret 11. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Ah, da skjønner jeg. Er det forresten vanlig at enkelte spill kommer på salg flere ganger? Ganske vanlig. Om de har hvert på under 75% så er det en viss sjanse for at de kommer på 75% også. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Får dere også oppe dette når dere skal kjøpe noe? There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Ble litt klokere nå, takker så mye! Endret 11. juli 2013 av Aerow Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) FAEN heller... Jeg klarte å kjøpe et spill som faen med ikke funker... Faen heller.. Endret 11. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Bioshock Infinite nå på 50%? Relativt nytt, så vet ikke om det kommer noe lavere enn det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Bioshock Infinite nå på 50%? Relativt nytt, så vet ikke om det kommer noe lavere enn det. Er jo alltid lov å håpe, se på steam siden, så vil det sikkert stå hvor lang tid tilbudet varer. Endret 11. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Neh, ittno interessant nå gitt. Tviler meget sterkt på om noen av spillene jeg vil ha kommer på salg ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå