Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ja, kortene dropper så langt jeg vet kun basert på at spillet kjører. Det er ikke koblet sammen med faktisk aktivitet.

 

Jeg har nå 3 stk Mystery (Trading Card). Lurer veldig på hva disse evt kan brukes til? Skal være mulig å se via inventory'en min her: http://steamcommunity.com/id/xmasb/inventory/#753_6

 

Lurer på det selv. Har kjøpt inn fem stykker. Leser at noen mener de er en del av et sett på ti, men jeg har ikke sett noen kilder på det.

 

Ellers har jeg vel tjent rundt €15 på å selge kort. Jeg stoppet på level 11, siden jeg ikke ser noen grunn til å fortsette utover det i skrivende stund. (I starten av betaen måtte man være level 10 eller høyere for å ha mulighet til å få foil cards)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er digg med Steam wallet, så trenger jeg ikke å bruke Visa hele fuckings tiden. :) Gleder meg som en unge til salget!

 

Håper bare jeg klarer å holde meg våken så lenge.. :glare:

Lenke til kommentar

Lurer på det selv. Har kjøpt inn fem stykker. Leser at noen mener de er en del av et sett på ti, men jeg har ikke sett noen kilder på det.

 

Ellers har jeg vel tjent rundt €15 på å selge kort. Jeg stoppet på level 11, siden jeg ikke ser noen grunn til å fortsette utover det i skrivende stund. (I starten av betaen måtte man være level 10 eller høyere for å ha mulighet til å få foil cards)

 

Vet du hva "Level" har å si? Ser jeg er Level 10, men hvordan jeg er kommet til Level 10 og hva poenget med det er vet jeg ikke.

 

Er digg med Steam wallet, så trenger jeg ikke å bruke Visa hele fuckings tiden. :) Gleder meg som en unge til salget!

 

Håper bare jeg klarer å holde meg våken så lenge.. :glare:

 

Jeg har kortinfo lagret på Steam, så alt jeg trenger å gjøre er å trykke "kjøp". Enkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg har kortinfo lagret på Steam, så alt jeg trenger å gjøre er å trykke "kjøp". Enkelt.

 

Og jeg er ganske skeptisk til å la kortinformasjonen stå der over lengre tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg bruker paypal.

 

God måte det, men der er det andre dilemmaet at det tar minimum 2 arbeidsdager før det kommer fram til kontoen når jeg overfører fra banken..

Lenke til kommentar

God måte det, men der er det andre dilemmaet at det tar minimum 2 arbeidsdager før det kommer fram til kontoen når jeg overfører fra banken..

 

Man trekker jo direkte fra kontoen sålenge du har et bankkort registrert på PayPal.Man trenger ikke overføre.

Endret av duppsko
Lenke til kommentar

Og jeg er ganske skeptisk til å la kortinformasjonen stå der over lengre tid.

Regner med du har SteamGuard aktivert. Da er det langt mindre sjanser for at noen får hacket seg inn på kontoen din. Valve har nok også sikret informasjonen til de millionene av kunder de har rimelig godt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sjekket Steam lageret mitt, og ser jeg har første BioShock, så er det noen som ønsker seg første spillet i gave?

 

http://www.steamgifts.com/

 

2 dager? Hos meg skjer det momentant, eller er det jeg som misforstår hva du mener?

 

Jeg betaler jo som om det var en faktura fra Paypal, så får jeg pengene på kontoen noen dager etter..

 

Paypal er jeg heller ikke så glad i, da jeg ikke får til å aktivere to veis verifisering for mobilen, da det ikke er tilgjengelig for min konto, for noe tull.. Så jeg skal betale over 200 kr for at kontoen min skal være sikret hacking?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...