Saapa Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Starter helt sikkert kl. 19.00 i kveld (10 am PDT) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Så kanskje jeg får spille litt mer TF2 igjen, sier dere? Mangler jo et par trading cards også. Er bare å satse. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Steam starter "alltid" salgene sine kl 19:00 norsk tid, som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Så.. jeg bør starte å spille TF2 for første gang? Nerde det litt noen dager? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 1900 er basert på at Steams salg alltid starter kl. 19 Ganske enkelt fordi Steam oppdateres en gang daglig, og det er klokka 19:00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Så.. jeg bør starte å spille TF2 for første gang? Nerde det litt noen dager? Du bør spille alle Valve spillene som støtter Trading card, de er faktisk verdi fulle, da du kan selge dem for rundt 0.15 - 0.20 euro. Mens for hatter kan du som det har blitt nevnt tidligere tjene flere tusen (da skal de være skjeden).. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Du bør spille alle Valve spillene som støtter Trading card, de er faktisk verdi fulle, da du kan selge dem for rundt 0.15 - 0.20 euro. Mens for hatter kan du som det har blitt nevnt tidligere tjene flere tusen (da skal de være skjeden).. Flau leif, unknown... Får man de trading cardene man har fått, på nytt igjen? Eller er det bare en gang man får? Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Flau leif, unknown... Får man de trading cardene man har fått, på nytt igjen? Eller er det bare en gang man får? Man kan få flere av samme Jeg fullførte første batch av dota2 kortene, yay! Fikk en profilbakgrunn for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Flau leif, unknown... Får man de trading cardene man har fått, på nytt igjen? Eller er det bare en gang man får? Når du har fått alle fire kortene som en kan få, uten å bytte, får en ikke flere. Men det er jo bare å samle på dem. Dumt at jeg ikke tenkte på det før jeg solgte mine for 0.13 euro stykke.. Jeg har ikke sovet i natt, og derfor har jeg sikkert mye skrive feil, da jeg ikke klarer å konsentrer meg så veldig mye. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Man får trading cards i spill (som støtter det) man har lagt penger inn i eller kjøpt. Dvs, at F2P spill som Warframe, Dota 2 osv krever at du kjøper noe i spillet for å droppe kort. Jeg tror hvert kort krever 9 Euro, og at det kun åpnes for halvparten+ av kortene på denne måten. Resten må kjøpes/byttes til. Hvor mange trading cards det er varierer mellom spill. Hvor mange står opplyst under Badges (i menyen under nicket). Når man fullfører et set, kan man crafte det til en badge. Man får da, i tillegg til badgen, emoticons, bakgrunner og slikt. Hvert badge gir mulighet for Booster Pack, som dropper random for spillet. Sannsynlighet skal være basert på steam lvl. En booster pack kan, så vidt jeg evt, inneholde forskjellige ting som nye kort, rabatter på spill, bakgrunner osv. Jeg har fått en booster for Borderlands 2 som inneholdt 3 nye kort. Hvor verdifulle de er kan vel egentlig diskuteres. Det er ikke spesielt god timelønn, om målet er å selge de. Ettersom man kan få flere lvls av et badge, og kort kan være inkludert i booster packs, velger jeg heller å spare på de så jeg kan unlocke høyere lvls etterhvert. Alternativt kan man jo bruke de til å bytte med andre, men jeg er usikker på hva som er greieste måte å gjøre dette på. Hvor lang tid tar det før noen lager "Den store Steam Trading Cards-tråden"? Endret 11. juli 2013 av XmasB Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Er ikke bekreftet noen sted at det i det hele tatt blir salg i dag. Er kun et bilde som ble lekket på reddit. Husker jeg rett pleier vel også Steam sine salg å starte kl 18/19? Er ikkje bekreftet nei, men er hittil fire tegn på at salget skjer i dag. Noe som gjør heile greia ganske troverdig. 1. Current Midweek Madness deals end on 11th of July at 10AM PST instead of 4PM PST as usual. 2. QIWI (Russian online payment system used as a payment method on Steam) sent message to its customers with an offer to deposit some funds into Steam Wallet, because the sale will start on 11th of July. 3. The very same offer was sent to customers of another payment system, Yandex.Money. 4. (Bildet fra førstepost) Endret 11. juli 2013 av Eslu Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 I praksis starter det imorra, da serverne kommer trolig til å få trafikk på størrelse med DDoS angrep i starten, og det går jævli sent/så sent at det ikke funker. Var iallefall slik ifjor tror jeg. Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 I praksis starter det imorra, da serverne kommer trolig til å få trafikk på størrelse med DDoS angrep i starten, og det går jævli sent/så sent at det ikke funker. Var iallefall slik ifjor tror jeg. Får da håpe dei har lært lekso si, om det var slik i fjor Lenke til kommentar
C.. Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Satser på at det starter klokken 19:00 i dag og spent på hva de legger ut i første omgang! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 I og med at de lanserte disse kortgreiene ikke så lenge før salget, lurte jeg på om de kom til å spille inn i salget på noen interessant måte, og om jeg burde få tak i så mange som mulig på forhånd. Jeg får fått noen, men har vel strengt tatt ikke stressa noe særlig med det, og har ingen fulle sett. Såvidt jeg har skjønt kan man "idle" seg til kort, så lenge spillet kjører er det nok. Jeg startet Trine 2, gikk og tok meg en dusj, og når jeg kom tilbake hadde jeg fått et kort. Kjekt hvis man ikke har tid/lyst. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Ja, kortene dropper så langt jeg vet kun basert på at spillet kjører. Det er ikke koblet sammen med faktisk aktivitet. Jeg har nå 3 stk Mystery (Trading Card). Lurer veldig på hva disse evt kan brukes til? Skal være mulig å se via inventory'en min her: http://steamcommunity.com/id/xmasb/inventory/#753_6 Endret 11. juli 2013 av XmasB Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Folk på Reddit har så snål humor: Er jo et nyttig flow chart, det der. Alltid en eller annen luring som kjøper det når det bare har den rabatten det har gjennom hele salget, og så kommer det som daily deal dagen etterpå. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hvor lang tid tar det før noen lager "Den store Steam Trading Cards-tråden"? Oj, der var det gjort Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Fint da slipper vi mer diskusjon om det her i tråden. Du kan ikke linje til den nye tråden du opprettet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå