Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dere som ikkje har fulgt med i det siste, ser det ut som sommer salget til Steam starter i morra! Så det er bare å gjøre lommeboka klar og slå seg laus :dribble: Venter spent på rabatt på Dishonored, og XCOM!

 

UM7RXpQ.png

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Hah, den var ganske slunken ja. Sist sommersalg brukte eg 100€ elns..

Er vell garantert achievments event, har vell alltid vore arrangert kvart sommer salg? :)

 

Herregud, alle GTA spillene til 100 kr var ein vanvittig godt kjøp i fjor!

Må nesten vera noe sånt i år også :wee:

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Kjøper stort sett ting forløpende som jeg har lyst på - men Steam sitt sommersalg blir nok raidet. Sist brukte jeg rundt €60, og et par av spillene har jeg knapt spilt etter de ble installert...

 

Xcom koster $10 i dag - via andre enn Steam:

http://inexus.us/xcom-enemy-unknown/steam-cd-key/?affiliate=cdkeyprices

 

Har stort sett brukt G2play, men sjekker cdkeyprices før jeg kjøper. Jeg bruker timesvis på å tråle nett etter billigste tilbud - en dollar spart = helt klart verdt 10 minutter med søking..

Lenke til kommentar

Nå er dog G2Play, Inexus, CDKeyHouse, CJS CD Keys og andre key-selgere ikke autoriserte av Valve slik at du kan bli bannet om Valve finner ut av det, og jeg vil ikke akkurat miste mine 630 spill...

 

630 spill? Hvor mye har du betalt tilsammen? :p Antar at du sikkert har kjøpt et par pakker med spill også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir nok kjøpt 10-20 spill som aldri kommer til å åpnes en gang. Salg på Steam virker så sunt for lommeboka, når det i realiteten er stikk motsatt.

 

Selv håper jeg på å få fatt i Metro: Last Light til en billig penge. 400,- for et spill synes jeg at er i meste laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...