TMB Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Det var det jeg hadde også Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg og.. har noen prøvd det? Er det gøy? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Det er et casual indiespill. Kan ikke si det er helt fantastisk artig. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Når i svarte kjøpte jeg Nightsky? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Antakelig på en tidligere Humble Bundle. Nå la de det til på den nyeste Humble Bundle også Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Faen, jeg hadde det vist også. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Trolig starter årets sommersalg på torsdag. http://www.latintimes.com/articles/6045/20130708/steam-summer-sale-2013-date-list-leak.htm Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Trolig starter årets sommersalg på torsdag. http://www.latintime...e-list-leak.htm http://steamdb.info/blog/19/ Ser ut som de har brukt en list fra i fjor. Endret 9. juli 2013 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Håper på Fez og Prison Architect i år, men jeg vet ikke om early access kommer på tilbud. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Skal la vær å kjøpe noe i år. Det er nok det lureste. Har ikke råd til å bruke mer penger snart med de utgiftene som er på bord for tiden. Har dessuten veldig mange spill igjen på steam som jeg må runne. Skal runne alle sammen når jeg får tid. Blir knall. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Sommersalget blir nok det lille ekstra som skal til for å tippe 100 registrerte spill i Steam... Tipper det er med DLC, for det virker veldig mye? Har mer enn nok jeg skal spille, men kjøper iblant om det er gode tilbud likevel. Til en regnværsdag/måned/år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Sommersalget blir nok det lille ekstra som skal til for å tippe 100 registrerte spill i Steam... Tipper det er med DLC, for det virker veldig mye? Har mer enn nok jeg skal spille, men kjøper iblant om det er gode tilbud likevel. Til en regnværsdag/måned/år. bare 100 det er noen år siden jeg var der blir vel kanskje et kjøp i år også, får se hva de kommer med. et tilbud på early accessen til Planetary Annihilation er et definetivt kjøp Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Skal la vær å kjøpe noe i år. Det er nok det lureste. Har ikke råd til å bruke mer penger snart med de utgiftene som er på bord for tiden. Har dessuten veldig mange spill igjen på steam som jeg må runne. Skal runne alle sammen når jeg får tid. Blir knall. Da er vi to! Vi har akkurat kjøpt hus, og har trang nok økonomi som det er. Det blir ikke bedre at jeg har rundet rundt 3% av spillene jeg eier på Steam heller. Sukk... Så mange spill, så lite tid! Men jeg skal grabbe til meg Fez hvis det kommer på skikkelig tilbud. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Da blir det Steam sommersalg på Torsdag. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Kommer ikke på noe jeg trenger bortsett fra utvidelsen til Endless space og Rise of the samurai. Selvføgelig kommer det noen gode RPGer på salg er jeg solgt (ikke at jeg tror det kommer noe som er aktuelt for meg men). Lenke til kommentar
Seal Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Blir vel mye indie i år. Ingen større spill jeg vil ha som jeg ikke allerede eier. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 På tide å dra frem denne klassikeren: Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=OrvnYGW12P4 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Endret 9. juli 2013 av Refsa 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå