Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal la vær å kjøpe noe i år. Det er nok det lureste. Har ikke råd til å bruke mer penger snart med de utgiftene som er på bord for tiden.

Har dessuten veldig mange spill igjen på steam som jeg må runne. Skal runne alle sammen når jeg får tid. Blir knall.

Lenke til kommentar

Sommersalget blir nok det lille ekstra som skal til for å tippe 100 registrerte spill i Steam... Tipper det er med DLC, for det virker veldig mye?

Har mer enn nok jeg skal spille, men kjøper iblant om det er gode tilbud likevel. Til en regnværsdag/måned/år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Sommersalget blir nok det lille ekstra som skal til for å tippe 100 registrerte spill i Steam... Tipper det er med DLC, for det virker veldig mye?

Har mer enn nok jeg skal spille, men kjøper iblant om det er gode tilbud likevel. Til en regnværsdag/måned/år.

bare 100 :ph34r: det er noen år siden jeg var der :ph34r: blir vel kanskje et kjøp i år også, får se hva de kommer med. et tilbud på early accessen til Planetary Annihilation er et definetivt kjøp

Lenke til kommentar

Skal la vær å kjøpe noe i år. Det er nok det lureste. Har ikke råd til å bruke mer penger snart med de utgiftene som er på bord for tiden.

Har dessuten veldig mange spill igjen på steam som jeg må runne. Skal runne alle sammen når jeg får tid. Blir knall.

Da er vi to!

Vi har akkurat kjøpt hus, og har trang nok økonomi som det er. Det blir ikke bedre at jeg har rundet rundt 3% av spillene jeg eier på Steam heller.

Sukk... Så mange spill, så lite tid!

Men jeg skal grabbe til meg Fez hvis det kommer på skikkelig tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...