KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Bra at et fiksa seg da. Det har ikke hjulpet for meg da jeg hadde problemet, eller mine venner. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ikke steam, men GOG kjører et massivt salgt ATM. http://www.gog.com/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=game_subject&utm_campaign=2013_summer_promo Du kan også skaffe Torchlight gratis innen de neste 48 timene. Anbefaler å plukke opp Alan Wake + DLC til kun 4.5usd. Ikke bare svinbillig, men DRM fritt. 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ikke steam, men GOG kjører et massivt salgt ATM. http://www.gog.com/?...13_summer_promo Du kan også skaffe Torchlight gratis innen de neste 48 timene. Anbefaler å plukke opp Alan Wake + DLC til kun 4.5usd. Ikke bare svinbillig, men DRM fritt. Laget en tråd for GOG jeg. Kan være greit å ha. Mark of the Ninja er forresten på salg på Steam for 3,75 euro nå. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 http://www.gamereactor.no/nyheter/186081/Valve+lader+opp+til+sommersalget/ Begynner å tenke på hvilke spill jeg kan tenke meg å skaffe billig. Elsker den tiden på året! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Blir vel som alle de siste salgene. Jeg tenker at jeg har alt jeg trenger, men ender fremdeles opp med en haug av nye spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg har 32 spill på ønskelisten på Steam, og de kommer nok på salg alle sammen. En allerede smekkfull backlogg blir enda større. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Husker jeg kjøpe veldig mange spill forrige gang. Det var stort sett de ukjøpte spillene jeg ønsket meg (pluss noen flere selvfølgelig). Blir nok mest indie-spill denne gangen. Veldig lyst på the Swapper. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg har 32 spill på ønskelisten på Steam, og de kommer nok på salg alle sammen. En allerede smekkfull backlogg blir enda større. Hvorfor kjøper du så mange spill du ikke spiller? De fleste spill får man enda billigere om noen måneder/år så lenge det ikke er laget av Treyarch eller Infinity Wards. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Den som kommer med et sakelig svar på det spørsmålet fortjener en pris. Det blir bare sånn 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Hvorfor kjøper du så mange spill du ikke spiller? De fleste spill får man enda billigere om noen måneder/år så lenge det ikke er laget av Treyarch eller Infinity Wards. Godt spørsmål. Jeg ser rabatten og tenker at det er kjekt å ha Kommer til å spille gjennom alle etter hvert, men så er det det med tid da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Wasted On Steam er en rimelig grei oversikt således. Greit å kjøpe spill, så har man det til man får testet det en gang... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Det eneste jeg kunne tenkt meg som jeg kommer på i farta er Fez. Men det er det som er så farlig med disse sommersalgene - det dukker alltids opp noe man bare må ha. Det er på denne tiden av året mannfolk blir som våre bedre halvdeler. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg har 32 spill på ønskelisten på Steam, og de kommer nok på salg alle sammen. En allerede smekkfull backlogg blir enda større. Samme greia her, men har endelig begynt å lære(litt). Regner med det blir 3-4 uansett, men holder jeg meg unna tosifret så er jeg relativt fornøyd. De selger jo indiebundles hele tiden for nesten gratis, så det blir at jeg plukker opp en hel hau med spill her også. Sukk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Begynner å tenke på hvilke spill jeg kan tenke meg å skaffe billig. Elsker den tiden på året! Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei. Ikke Steam-sommersalgs. Gud, vis nåde Gikk på 40 spill eller noe i forrige sommersalg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 bare la de komme, de spillene jeg ikke allerede har kjøpt er for meg ikke verdt å kjøpe. tror ikke jeg har kjøpt et spill de siste tre stor salgene. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ser ikke for meg noe kjempeinnkjøp her heller. Kan tenke meg det blir noen mindre indie-greier osv, men nyere "storspill" skal ha ekstremt bra tilbud for at jeg skal kjøpe dem nå, istedet for å bare vente til de blir enda billigere. Dette er ikke bare fordi jeg er gnien, men fordi backloggen (stort sett fra andre salg) allerede er så stor at det ikke er vits å fylle på med mer. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei. Ikke Steam-sommersalgs. Gud, vis nåde Gikk på 40 spill eller noe i forrige sommersalg. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Gratis Nightsky-key til førstemann ZNDCH-H3IV6-6TRAX Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg har allerede Nightsky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå