Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ikke steam, men GOG kjører et massivt salgt ATM. http://www.gog.com/?...13_summer_promo

 

Du kan også skaffe Torchlight gratis innen de neste 48 timene. Anbefaler å plukke opp Alan Wake + DLC til kun 4.5usd. Ikke bare svinbillig, men DRM fritt.

 

Laget en tråd for GOG jeg. Kan være greit å ha.

 

Mark of the Ninja er forresten på salg på Steam for 3,75 euro nå.

Lenke til kommentar

Jeg har 32 spill på ønskelisten på Steam, og de kommer nok på salg alle sammen. En allerede smekkfull backlogg blir enda større.

Hvorfor kjøper du så mange spill du ikke spiller? De fleste spill får man enda billigere om noen måneder/år så lenge det ikke er laget av Treyarch eller Infinity Wards.
Lenke til kommentar

Jeg har 32 spill på ønskelisten på Steam, og de kommer nok på salg alle sammen. En allerede smekkfull backlogg blir enda større.

 

Samme greia her, men har endelig begynt å lære(litt). Regner med det blir 3-4 uansett, men holder jeg meg unna tosifret så er jeg relativt fornøyd.

 

De selger jo indiebundles hele tiden for nesten gratis, så det blir at jeg plukker opp en hel hau med spill her også.

 

Sukk

Lenke til kommentar

Begynner å tenke på hvilke spill jeg kan tenke meg å skaffe billig. Elsker den tiden på året!

Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei. Ikke Steam-sommersalgs. Gud, vis nåde :hm:

 

Gikk på 40 spill eller noe i forrige sommersalg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

bare la de komme, de spillene jeg ikke allerede har kjøpt er for meg ikke verdt å kjøpe. tror ikke jeg har kjøpt et spill de siste tre stor salgene.

Lenke til kommentar

Ser ikke for meg noe kjempeinnkjøp her heller. Kan tenke meg det blir noen mindre indie-greier osv, men nyere "storspill" skal ha ekstremt bra tilbud for at jeg skal kjøpe dem nå, istedet for å bare vente til de blir enda billigere. Dette er ikke bare fordi jeg er gnien, men fordi backloggen (stort sett fra andre salg) allerede er så stor at det ikke er vits å fylle på med mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...