Stoddart Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Synd for deg, da får du jo ikke bonusspillene Bonusspill? Fikk med meg alt som fulgte med i collectors edition og American Nightmare + steam-koder. For en som er veldig usikker på om spillene i heletatt er noe for meg, så er jeg en happybunny jeg. Med litt dårlig samvittighet for å betale så lite. Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Han tenkte nok på Humble Indie Bundle, er på samme siden. Alan Wake var i det ukentlige salget dems så jeg, nå er det TellTale sine spill der. I HIB'en og den nåværende med nevnte TT spill må man betale over average for å få tilgang til noen ekstra spill, f.eks The Walking Dead spillet Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jah, det er jeg klar over har bare kjøpt en Humble Bundle (som ikke er ukentlig salg), da ble det å spytte inn godt over snittet Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Åh, sånn ja. Vel det er jo flott. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Noen som har noe tips til hva jeg skal gjøre for og få logget på steam, får bare denne feilmeldingen: Endret 8. juni 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Noen som har noe tips til hva jeg skal gjøre for og få logget på steam, får bare denne feilmeldingen: Slett alt som steam har av filer utenom library. Da vil steam begynne å oppdatere når du starter opp. Husk å heller ikke slette launch-fila. Det er en bug med steam som forekommer om steam kræsjer eller at en stenger prosessen etc. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Takker for svar, men nå får jeg denne feilmeldingen: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Min første anbefalning er å koble deg på internett igjen. Prøvd å restarte maskinen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Er på nett... Har og prøvd og restarte maskinen, samt installere steam på nytt flere ganger. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Takker for svar, men nå får jeg denne feilmeldingen: Den er kjip. En venn fikk det samme problemet. og vi får ikke løst det på noen måte. Skal se om jeg finner noe nå Edit: Søk opp ClientRegistry.blob i windows. Klikk åpne filplassering, og slett den filen. Prøv det et par ganger. Edit 2: Completely exit from the Steam client. Go to C:\Program Files\Steam (or the Steam directory that was specified during installation). Locate ClientRegistry.blob and rename this file to ClientRegistryOld.blob. Restart Steam to allow the file to be recreated. Test the issue once more. Prøv først å slette den. Funker det ikke, rename it. Endret 9. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hør på meg. Restart routeren. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Dersom man har problemer pleier det å hjelpe å slette Clientregistry.blob Sånn generelt tips folkens Har også hørt at AppUpdateStats.blob er verdt å slette men det har jeg aldri behøvd å gjøre selv Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hør på meg. Restart routeren. Dette hjelper ikke på problemet Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Dette hjelper ikke på problemet Joda, opplevd det før. Edit: Altså, det kan være mange grunner, men han bør så absolutt teste dette, spesielt siden jeg har opplevd det samme og det var det som hjalp meg (samt endel andre, som jeg leste på steamforumet). Endret 9. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Joda, opplevd det før. Da må det ha vært tilfeldig. Jeg prøvde det da jeg hadde problemet, og det hjalp ikke. Det hjalp heller ikke for noen andre jeg har prøvd å gjøre det på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Evt kan han ha et program på pcen som blokker ut noen porter, som f.eks Norton, torren-program som blokker visse IPer eller porter osv. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hør på meg. Restart routeren. Du verden, det skulle ikke mer til. Nå er jo alt i orden. Takk! Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hadde samme problem nå, funka med router reset.. Rart det når Steam funka fint på ene PCen men ikke andre, at routern skal ha noe å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå