Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steam bruker hver eneste gode (og ikke fullt så gode) unnskyldning for å kjøre salg for tiden, og det blir rapporert opp til 10x flere solgte spill i periodene med salg, så jeg ville ikke blitt overrasket om det kom noe snart.

Lenke til kommentar

Lurer på hvilke andre spill det er i ubisoft weekend. Anno har jeg faktisk aldri hørt om, og jeg kommer ikke til å kjøpe det heller. Håper far cry kommer til salgs. Har det på ps3, men begynte med steam og pc i januar, så da gidder jeg ikke betale fullpris for det. Er det noen mulighet for at det kan komme ut til salg denne uka?

Lenke til kommentar

Hei, jeg har nå kjøpt meg en Komplett Gamer Intel Edition PC. Den har blandt annet i3 3220 processor og 3,3 ghz. Har aldri før hatt en pc jeg kan bruke til spilling, men hvilke spill anbefaler dere som ligger på under 150 kr?

Lag en egen tråd for det, ikke la oss måtte sitere første posten igjen...

Lenke til kommentar

Prøvde nettopp Anno 2070 demoen. Likte det ikke så veldig godt, derav skjønte jeg ikke så mye heller. Så blir nok ikke kjøp for 16,99€. Må nok enda billigere.

Kan ikke anbefale det. Har ikke noe av sjarmen til 1404, og bringer ikke noe nytt. Er alt for mye fokus på global oppvarming...får følelsen av at det er gått politikk i spillet. La det fra med etter 4 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...