Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg ble det bare Bioshock 1 denne gangen. Irriterer meg grønn over at jeg ikke fikk med meg sleeping dogs! Var inne å besøkte siden rundt 19.05, men da sjekket jeg bare daily deals og glemte helt av å se på flashsalgene. Så besøkte jeg den rundt 2200 samme kvelden, etter å ha fått med meg store oppstandelser rundt SD, men da var prisen fikset...

Sitter å vurderer å kjøpe TW2 bare for å ha det på steam, til tross for at jeg eier det på gog.com. Har bare spilt det 4-5 timer hittil, så det er ikke alverdens å måtte starte på nytt...

Lenke til kommentar

Dette er ikkje julesalge men Midweek Madness, der det er 75% på Spec Ops: The Line(4.99euro) Så eg lurer på om noken her har erfaring med det? eg er ikkje akkorat Battlefield og COD fan, sista spele eg spelte av dei er Bad Company 2 og før det var det vell barre Battlefield 2. Men Spec Ops: The Line virker litt mer....spessielt ut, ikkje berre skyta og skyta med dårlig historie.

Lenke til kommentar

Det er mindre fokus på god skyting og mer fokus på en meget god historie. jeg kjøpte det til omtrent samme prisen på gmg og det var klart verdt det. Jeg personlig synes det fungerer best på vanskelig vanskelighetsgrad i likhet med tilnærmet alle spill så det er litt dumt at de nekter deg å spille på vanskeligste. Spillet varte i omtrent 8 timer for meg, mer om du er dårlig til å spille dataspill kanskje? Det har også mange artige detaljer som at om du henretter noen som ligger nede får du mer ammo fra dem, henrettelsene blir etterhvert som du kommer uti spillet stadig mer brutale, så mye at medlemmene i troppen din begynner å reagere på det osv. Campaignen starter sakte og virker som en ikke så veldig spesiell skytespillopplevelse men går relativt raskt ut i territorier tilnærmet ingen har utforsket i skytespill tidligere, med et "the horrors of war" element.

Multiplayeren finnes men er irrelevant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I følge steam brukte jeg litt over 6 timer på spillet. Og jeg spillte meg til alle de 4 endingene for å se hvordan ting kunne ende.

Synes det var en veldig bra story, er vel første gang på lenge jeg har spillt ett spill hvor jeg har måttet stoppe, samle tankene. Og puste ut før jeg kunne fortsette. Til 5 EUR er det egentlig ikke noe å vurdere, det er verdt mer enn det. Men det vil ta deg mellom 1 og 2 timer før du kommer deg til punktene i storyen som gjør at det blir noe annet enn å plaffe ned alt du ser.

Lenke til kommentar

Det har blitt fryktelig kult å like Spec-Ops: The Line i alle fall, alle plukker jo det fram som en eller annen slags messias innen spillhistorieskriving. Om det er jævlig bra vet jeg ikke, men det er helt klart en interessant historie som det kan være greit å få med seg om man er interessert i spill. Så mye mer kan man vel egentlig ikke si uten å ødelegge opplevelsen.

Lenke til kommentar

Det har blitt fryktelig kult å like Spec-Ops: The Line i alle fall, alle plukker jo det fram som en eller annen slags messias innen spillhistorieskriving. Om det er jævlig bra vet jeg ikke, men det er helt klart en interessant historie som det kan være greit å få med seg om man er interessert i spill. Så mye mer kan man vel egentlig ikke si uten å ødelegge opplevelsen.

Jeg har selv kjøpt det etter varme anbefalinger fra Giantbomb's Bombcast. De anbefaler spillet fordi det setter fokus på noe ingen av de hjernedøde shooterene (CoD, Battlefield m.fl) ikke setter fokus på, visstnok.

Jeg har ikke fått startet spillet enda, men hører fra flere hold at historien er blant de bedre som ble fortalt i spillverden 2012. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...