FrankBjarne Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Blir mange "Ser ut som et artig spill" og "kommer sikkert til å spille det en gang" kjøp. 1 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) kjøper dere spill bare for å ha dem? Nei, jeg skal spille alle.. en dag. Endret 6. januar 2013 av Hafti 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Har kjøpt flere som jeg har fra før av i fysiske versjoner. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Selv uten å røre de store strategispillene eller onlinespill så har jeg nok spill allerede til at jeg ikke kommer til å bli ferdig med backloggen i løpet av 2013. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ble følgende: The book of unwritten tales Serius Sam 3 BFE Spec Ops: the line Tropico 4 Også gav jeg Ghost Recon: FS og Dishonoured i julegave til brodern. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 For meg ble det bare Bioshock 1 denne gangen. Irriterer meg grønn over at jeg ikke fikk med meg sleeping dogs! Var inne å besøkte siden rundt 19.05, men da sjekket jeg bare daily deals og glemte helt av å se på flashsalgene. Så besøkte jeg den rundt 2200 samme kvelden, etter å ha fått med meg store oppstandelser rundt SD, men da var prisen fikset... Sitter å vurderer å kjøpe TW2 bare for å ha det på steam, til tross for at jeg eier det på gog.com. Har bare spilt det 4-5 timer hittil, så det er ikke alverdens å måtte starte på nytt... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Har kjøpt alt jeg skal ha. Bare synd World in Conflict og Dirt serien ikke kom på salget. Men nå blir det sparing til spillene som kommer i år. Skal kjøpe alle Steamworks og Origin spill på Amazon.com, sparer en del der. Endret 7. januar 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 World in Conflict hadde vel 33% hele salgstiden. Jeg kjøpte det ikke jeg heller forsåvidt p.g.a det ikke var 50% eller mer. Men, ja, det var på tilbud! Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Dette er ikkje julesalge men Midweek Madness, der det er 75% på Spec Ops: The Line(4.99euro) Så eg lurer på om noken her har erfaring med det? eg er ikkje akkorat Battlefield og COD fan, sista spele eg spelte av dei er Bad Company 2 og før det var det vell barre Battlefield 2. Men Spec Ops: The Line virker litt mer....spessielt ut, ikkje berre skyta og skyta med dårlig historie. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det er skyting og skyting med dårlig historie. Jeg liker det, men jeg liker også CoD og Battlefield (selv om disse originalt ikke engang hadde historie). Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det er mindre fokus på god skyting og mer fokus på en meget god historie. jeg kjøpte det til omtrent samme prisen på gmg og det var klart verdt det. Jeg personlig synes det fungerer best på vanskelig vanskelighetsgrad i likhet med tilnærmet alle spill så det er litt dumt at de nekter deg å spille på vanskeligste. Spillet varte i omtrent 8 timer for meg, mer om du er dårlig til å spille dataspill kanskje? Det har også mange artige detaljer som at om du henretter noen som ligger nede får du mer ammo fra dem, henrettelsene blir etterhvert som du kommer uti spillet stadig mer brutale, så mye at medlemmene i troppen din begynner å reagere på det osv. Campaignen starter sakte og virker som en ikke så veldig spesiell skytespillopplevelse men går relativt raskt ut i territorier tilnærmet ingen har utforsket i skytespill tidligere, med et "the horrors of war" element. Multiplayeren finnes men er irrelevant. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 I følge steam brukte jeg litt over 6 timer på spillet. Og jeg spillte meg til alle de 4 endingene for å se hvordan ting kunne ende. Synes det var en veldig bra story, er vel første gang på lenge jeg har spillt ett spill hvor jeg har måttet stoppe, samle tankene. Og puste ut før jeg kunne fortsette. Til 5 EUR er det egentlig ikke noe å vurdere, det er verdt mer enn det. Men det vil ta deg mellom 1 og 2 timer før du kommer deg til punktene i storyen som gjør at det blir noe annet enn å plaffe ned alt du ser. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det har blitt fryktelig kult å like Spec-Ops: The Line i alle fall, alle plukker jo det fram som en eller annen slags messias innen spillhistorieskriving. Om det er så jævlig bra vet jeg ikke, men det er helt klart en interessant historie som det kan være greit å få med seg om man er interessert i spill. Så mye mer kan man vel egentlig ikke si uten å ødelegge opplevelsen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Det har blitt fryktelig kult å like Spec-Ops: The Line i alle fall, alle plukker jo det fram som en eller annen slags messias innen spillhistorieskriving. Meh Jeg som trodde jeg var ganske alene om å digge det. Jaja, da så! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Det har blitt fryktelig kult å like Spec-Ops: The Line i alle fall, alle plukker jo det fram som en eller annen slags messias innen spillhistorieskriving. Om det er så jævlig bra vet jeg ikke, men det er helt klart en interessant historie som det kan være greit å få med seg om man er interessert i spill. Så mye mer kan man vel egentlig ikke si uten å ødelegge opplevelsen. Jeg har selv kjøpt det etter varme anbefalinger fra Giantbomb's Bombcast. De anbefaler spillet fordi det setter fokus på noe ingen av de hjernedøde shooterene (CoD, Battlefield m.fl) ikke setter fokus på, visstnok. Jeg har ikke fått startet spillet enda, men hører fra flere hold at historien er blant de bedre som ble fortalt i spillverden 2012. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ja, den gjør det, og spillet er absolutt verdt å få med seg på grunn av historien 1 Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ok, då kjøper eg og tester. Sido så mången her syns det er bra + gode anmeldelser. Kommer nok ikkje akkorat til å angre uansett får 5euro Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Deus Ex human revolution er på tilbud til 22kr nå Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 pjuh. Glad ikke Just Cause 2 kom på større salg! Da hadde jeg driti på leggen ved å kjøpe det tidlig på Fredag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå