FrankBjarne Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg digger Krater. Hack'n'slash er kjempe artig. Bottom line er at om du liker hack'n'slash så liker du krater. Lenke til kommentar
Warpanda Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg digger Krater. Hack'n'slash er kjempe artig. Bottom line er at om du liker hack'n'slash så liker du krater. Okey! digger Hack'n'slash hehe, takk for svar! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Noen som har erfaring med Thief spillene? Ser det er en grei pris på alle tre nå. Endret 3. januar 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 kjøpte meg Overlord spillene nå. Enda et fantastisk bra hack'n'slash spill. Er vel 2-3 år siden jeg spilte det sist. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fant Resonance til halv pris! Fantastisk spill! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Krysser fingrene for salg på Dirt Showdown, World in Conflict og Risen 2. Ellers kjøpte jeg blant annet Overlord 2. Liker jeg spillet kjøper jeg 1ern også (koster bare 4,99€ uten salg). Lenke til kommentar
Warpanda Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition, verdt penga? sett på det en stund.. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ja, trenger ikke mer enn det. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Selvfølgelig er det verd pengene, kjøp gjerne nummer 1 om du kommer over det også. Fantastiske spill begge to. Nummer 1 har den beste historien, mens nummer 2 har det beste gameplayet, Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hvordan er Serious Sam 3? Synes ikke noe spesielt om 1 og 2, enda jeg elsker feks doom, doom handlet ikke om å gå til midten av en stor åpen plass å vente på at fiender teleporterte inn, om det er sann i SS3 også, så vet jeg ikke om jeg gidder. AtW Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Det er slik spillet er laget, så... Poenget er jo å massakrere seg fra A til B, ikke stå og vente til hvert område er ferdig å spawne fiender. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 SS3 er bare masser med fiender og mange våpen. Du trenger for det meste ikke vente på fiender og må bevege deg fremover på kartene for å spawne flere fiender. Noen områder er mer stasjonære enn andre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Det er slik spillet er laget, så... Poenget er jo å massakrere seg fra A til B, ikke stå og vente til hvert område er ferdig å spawne fiender. Javel? Det er jo ikke sånn de to første er bygd opp? Man går til ett åpent område, det spawner masse fiender, du dreper de, og gjentar det i neste område? AtW Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Mener å huske at du oftest kunne ignorere mengden med fiender, og bare "beine" mot mål. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition, verdt penga? sett på det en stund.. Kjøpte TW1 og TW2 i sommer på gog.com, angrer litt bittert på at jeg ikke kjøpte det på steam, men til spørsmålet ditt: ABSOLUTT verdt pengene. Hvis du liker eventyr/rpg lignende sjanger er dette en av de beste spillene du kan komme over, selve gameplayet minner meg litt om bioshock 2, bare uten skumle splicers og et litt høyere tempo! 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Javel? Det er jo ikke sånn de to første er bygd opp? Man går til ett åpent område, det spawner masse fiender, du dreper de, og gjentar det i neste område? AtW Litt både og i Serious Sam 3. Ofte går du fremover, men det er ikke mangel på steder hvor de oversvømmer deg med fiender som du må ta før du går videre. Hundre slike kamikaze-typer for eksempel. Personlig har jeg aldri tenkt over at det er så stor forskjell på Doom og Serious Sam, vil si SS ligger nærmere Doom enn for eksempel Painkiller, som virkelig bare kastet deg inn i arena etter arena. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg har sånn 9 euro jeg kan bruke. Tips til spill? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Bad Rats, det koster bare 50 cent. Er et veldig utfordrende fysikkbasert puzzlespill. Det er litt kort da desverre, men så koster det bare 50 cent da. Er ganske morsomt også mtp hvordan man dreper katter og sånn, tror det hadde passet deg bra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Og igjen, Bad Rats er et skitdårlig spill. Hold deg langt unna. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Nå skal det handles! Kan kanskje nevnes at Gamestop har kampanje på Steam verdikort nå. Så har du noen konsoll spill som du vil bli kvitt så får du en del ekstra for dem nå. Endret 5. januar 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå