henbruas Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Alan Wake og Deus Ex, verdt å kjøpe? Prisen for Deus Ex: HR er faktisk helt latterlig lav. Absolutt verdt å kjøpe hvis du liker den typen spill. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Alan Wake og Deus Ex, verdt å kjøpe? Absolutt. Begge to er skikkelig gode spill. Spesielt Deus Ex: HR overrasket meg Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 DE: HR kan absolutt anbefales det, men det var langt fra like bra som Deus Ex Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) ok takker for svar! Begge er kjøpt..det eneste jeg trenger nå er mer tid.. Godt nyttår til alle her forresten! Endret 1. januar 2013 av Mandarb Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Du burde vurdere å raske med deg originale Deus Ex også, og eventuelt Invisible War. Originalen er kanskje litt treg i begynnelsen, men når du får følelsen med universet så er det vanskelig å legge fra seg. I tillegg får du møte Walton Simons, en av mine favorittskurker. Endret 1. januar 2013 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Er RAGE verdt 36 kr? Kan anbefale Alan Wake forresten, fantastisk spill og soundtrack Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hatt noen fine timer med rage, men man blir lei etterhvert men hvis det er for 36 kr ville jeg tatt det, har vel fikset graphics error som var ved launch også hehe Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Er RAGE verdt 36 kr? Kan anbefale Alan Wake forresten, fantastisk spill og soundtrack Rage er middels, det er ganske ok i midten, i starten er det litt tregt, slutten er veldig plutselig. AtW Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Rage er ikke så værst, og det er definitivt verdt en gjennomspilling. Jeg har forresten brukt uhorvelig mye penger på dette jævla salget... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Tror jeg har passert 20 spill... Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Stolt å si at jeg ikke har brukt en krone på dette salget, skal ikke snakke om sommersalget da ;P Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hatt noen fine timer med rage, men man blir lei etterhvert men hvis det er for 36 kr ville jeg tatt det, har vel fikset graphics error som var ved launch også hehe Jeg har fremdeles ikke fått spilt Rage pga grafikkbugs og skit. Men er vel en av minoriteten, da. Kjipt uansett. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg vurderte Rage men så at det er en DLC som koster det samme som selve spillet (5€) og det er ikke aktuelt å kjøpe eldre spill i annet enn "game of the year edition" med alle DLC allerede inkludert. Jeg har gitt nevøen min (som fikk PC til jul) omtrent 600,- i Steam gifts og omtrent det dobbelte til meg selv. Muligens tre ganger så mye. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Den DLC-en kom jo nettopp da. Synes id fortjener kudos for å faktisk støtte spillene sine en stund etter lansering, fremfor selskapene som har planlagt 15 dlc-er og season pass før spillet er i butikkene. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Max Payne 3 - 12,49 € (75% off) Endret 1. januar 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Man vet man har mange spill generelt når ingenting på salget frister enda. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg vurderte Rage men så at det er en DLC som koster det samme som selve spillet (5€) og det er ikke aktuelt å kjøpe eldre spill i annet enn "game of the year edition" med alle DLC allerede inkludert. Jeg har gitt nevøen min (som fikk PC til jul) omtrent 600,- i Steam gifts og omtrent det dobbelte til meg selv. Muligens tre ganger så mye. Den DLCen er jo mildt bisarr, da den plutselig kom nå, lenge etterpå, til ett middels spill. Men jeg er forsåvidt enig i det på generell basis at DLC-situasjonen med spill er helt håpløst, jeg begynner å bli mektig lei. AtW Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Game of Thrones bundle er meget prisgunstig om du vil ha RPGet. Jeg er ikke ferdig med det enda, men det er overraskende bra, og historien passer universet perfekt, både med tanke på det politiske spillet og folk som blir drept. Er ikke vits i å spille det om du ikke er godt kjent i universet. Grafikken og stemmeskuespillet er ikke noe særlig bra, men det går helt fint for det. Jeg spiller beklageligvis ikke på vanskeligste vanskelighetsgrad og gidder ikke å forandre på det nå, men slåssingen fungerer og gjør det den skal, men det er ikke særlig dypt på medium vanskelighetsgrad. Har ikke opplevd noen bugs. Folk sier spillet skal være sånn 40 timer langt, men jeg er 16 timer uti og tenker at det er sikkert ferdig om noen timer med mindre noe skjer som drar det ut. Easter egg med Gurm http://cloud-2.steampowered.com/ugc/558710591515793789/10ADD285418D97BC3454E7BEC49C1C2A39FF9D9F/. Strategispillet suger visstnok. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Kjøpte Dead Island idag, hørt mye bra om det. Noen som har det? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Bra spill og ganske irriterende med våpenslitasjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå