cowboy bob Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) jeg er frustert over posten din men hei, det er ny side. I løpet av dette salget har jeg kjøpt Mass effect samlingen og dragon age og endless space Endret 30. desember 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg sitter bare å håper på at Sleeping Dogs dukker opp igjen på siste dagen elns jeg nå! Det er vel strengt tatt det eneste spillet jeg virkelig vil ha! Men kjenner jeg meg selv rett blir det vel en 5 spill til! 1 Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Litt mer interessant i dag.. Spørs om det ikke blir Orcs Must Die 2 + all dlc til €5,74. Lurer også litt på Mark of the Ninja og Trine 2-utvidelsen Goblin Menace.. Trine 2 er absolutt å anbefale om du ser bort fra den enkle oppbyggingen. Selve spillet er et kunstverk når det kommer til design, du får stor variasjon når man velger mellom de tre hovedpersonene, og du skal innimellom løse artige gåter. Anbefaler å spille Trine før man begir seg på Trine 2! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Jeg har spilt både Trine og Trine 2. Grafikken og stemningen alene gjør dem verdt en gjennomspilling eller to. Det jeg ikke har spilt er dlc'en Goblin Menace. Det blir vel stort sett mer av det samme, men vet bl.a. at alle karakterene har fått noen nye skills.. Anyway, det ble et kjøpt. Når det koster mindre enn jeg bruker på kaffe hver dag, føles det litt gnient å vente lenger. Endret 31. desember 2012 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Endless space og Sins of a solar empire..noe å ha? Liker strategi men har ikke hørt så mye om de 2 her.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Endless Space likte jeg (Civilization i verdensrommet), og så kan du lage dine egne skip. F.eks bestemme om du skal ha raketter eller lasere eller ballistics, eller om du skal blande. Sins of a Solar Empire kjøpte jeg også, men klarte ikke å bli fenget på de første 10 minuttene, så orket ikke putte mer tid inn i det. Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Takker for svar! hva er forskjell på Empire edition og admiral? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Det står på steam-profilen. Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 aha! litt lenger nede på siden ja. Da var i alle fall Empire Edition kjøpt! 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Da ble det nytt kjøp folkens! Grand Theft Auto Complete Pack, 7,49€. Kjøpte det vel mest pågrunn av GTA4 og PC mods som finnes ute! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Kjøpte Galactic Civ 2 i går, og Endless Space i dag. Er allerede dypt inne i X3, og det tyder på at jeg blir værende i verdensrommet en god tid framover. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Da ble det nytt kjøp folkens! Grand Theft Auto Complete Pack, 7,49€. Kjøpte det vel mest pågrunn av GTA4 og PC mods som finnes ute! iCEnhancer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hvorfor har jeg Dota 2 fra før? Er det noe som har kommet gratis på noe tidspunkt? AtW Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Ja. Liten vits i å betale for det. Sitter selv på rundt 10 Dota 2 nøkler Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hvorfor har jeg Dota 2 fra før? Er det noe som har kommet gratis på noe tidspunkt? AtW SIkkert en du kjenner som troll-ga deg det, alle har fuckings tonnevis av gratis gifts med det. ELendig spill er det også. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Så hva er det man betaler for i steam? AtW Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Er noen utseende items tror jeg, og beta tilgang da, men som sagt har alle haugevis av beta keys å gi bort. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Jeg tror det er FTP med RM items. Typ potions, pets, XP-premium, utvidet inventory og slikt. Det som er på julemarkedet nå er en "starter pack" med items og pet. EDIT: Takk for de som stemte på Quake for meg forresten, i morgen skal jeg fyre opp CRT-skjermen og spille litt av det. Endret 31. desember 2012 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Da er det ca 6-7 minutter igjen til nytt utvalg! Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Alan Wake og Deus Ex, verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå