Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Kjøpte nettopp Just Cause 2. Tilbudet går ut om sånn 2 min så følte litt press, hehe :p

Trodde jeg også skulle få råd til Endless Space, men neida :(

Mangler 13kr ffs.

Så da må det bli enten:

Payday

The Witcher 2

Kanskje Saints Row 2? Skal være bra.

/ eller andre

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har allerede 15 votes så nei... Voter heller på COD 4 fordi COD er verdens beste verste spill.

Skal ikke henge ut noen sine meninger, men spør du meg har CoD-serien bare hatt et bra spill, to hvis man er snill. CoD 4 (MW) og CoD 6 (MW2) er de to spillene som faktisk er verdt å spille, resten vil jeg si at er kumelking, og at de er bare for fanboys.

9990.jpg

Endret av Werchio
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ikke henge ut noen sine meninger, men spør du meg har CoD-serien bare hatt et bra spill, to hvis man er snill. CoD 4 (MW) og CoD 6 (MW2) er de to spillene som faktisk er verdt å spille, resten vil jeg si at er kumelking, og at de er bare for fanboys.

Spillte aldri CoD, UO og 2? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er et fantastisk spill, men har lest veldig mye negativt om pc-porten. Om du har konsoll er det best å kjøpe det på den.

Dersom du har en XBOX kontroller og installerer Gentlemen of the Row modden så fungerte det helt fint for meg ihvertfall :) Det er enda et spill med et par rare tekniske merkeligheter, men det kræsjet ikke ihvertfall og UIen osv fungerte bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...